Annie Skrevet 12. juni 2008 #1541 Del Skrevet 12. juni 2008 Nå er den uansett sendt herfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 12. juni 2008 #1542 Del Skrevet 12. juni 2008 Nå er den uansett sendt herfra :juhu: *Laster ned mail* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 12. juni 2008 #1543 Del Skrevet 12. juni 2008 Den var fin! Det tok litt tid før jeg kjente den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. juni 2008 #1544 Del Skrevet 12. juni 2008 Den er knallfin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. juni 2008 #1545 Del Skrevet 15. juni 2008 Tråden for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #1546 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg har besøk av min mor, det er koselig. Hun har vært her siden torsdag, og i dag reiser hun hjem. L. har sovet på gulvet inne hos henne, og det var veldig stas. I morges kom L. gråtende inn til meg og fortalte om en fæl drøm. Det var en gutt som hadde dyttet henne ut i et barnebasseng, og skjøvet henne helt ned til bunnen. Der lå hun og gråt og ropte på meg, men jeg gikk bare min vei. Uffameg. Jeg husker hvordan det var å ha sånne mareritt. Men det ordnet seg etter litt trøst, og jeg måtte forsikre henne flere ganger om at i virkeligheten ville jeg vært der og passet på henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 23. juni 2008 #1547 Del Skrevet 23. juni 2008 Koselig med mormorbesøk, da! Ha en fin jonsok, nå ser det jammen ut som om været letter også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #1548 Del Skrevet 25. juni 2008 Det ble faktisk ikke noe jonsokfeiring på oss. Østlendingene er skammelig slappe med å feire denne dagen, er du ikke enig, Junia? Jeg drømmer fremdeles om å få være jonsokbrud, hos oss var det nemlig ikke bare å bestemme seg for å være det. Hvert år ble brudeparet utnevnt av en eller annen voksen person i jonsokkomiteen. Jeg nådde aldri opp, men fikk være brudepike et år. Jeg har mange tidlige minner fra jonsokfeiring. Neste år skal jeg lære L. og disse andre østlandsbarna hvordan man gjør det. Jeg sitter på jobb og venter på en iPod som jeg har bestilt til jobben. Den skal fylles med musikk til vi reiser på leir. Innimellom krangler jeg med foreldre, men heldigvis ikke mine egne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 25. juni 2008 #1549 Del Skrevet 25. juni 2008 Enig i at det er elendig jonsokfeiring her på østlandet ja. Hvordan er formen for tiden. Fått mer energi? Kjenner meg vårslapp langt ut på sommeren, så jeg skal stikke innom neste uke for en blodprøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 25. juni 2008 #1550 Del Skrevet 25. juni 2008 Det ble faktisk ikke noe jonsokfeiring på oss. Østlendingene er skammelig slappe med å feire denne dagen, er du ikke enig, Junia? Jeg drømmer fremdeles om å få være jonsokbrud, hos oss var det nemlig ikke bare å bestemme seg for å være det. Hvert år ble brudeparet utnevnt av en eller annen voksen person i jonsokkomiteen. Jeg nådde aldri opp, men fikk være brudepike et år. Jeg har mange tidlige minner fra jonsokfeiring. Neste år skal jeg lære L. og disse andre østlandsbarna hvordan man gjør det. Jeg sitter på jobb og venter på en iPod som jeg har bestilt til jobben. Den skal fylles med musikk til vi reiser på leir. Innimellom krangler jeg med foreldre, men heldigvis ikke mine egne. Østlendingene skulle hatt tvangspopplæring på jonsokfeiring, skulle de. Dette er definitivt en oppgave man kunne ha tatt inn i jobben sin, tror du ikke? Ellers er det fint at du kan snakke med oss om barndommens traumer, det pleier å hjelpe. Når det gjelder jonsokbrud, er jeg nokså demokratisk anlagt. De som vil får være. Ikke noe beauty queen-konkurranse her i gården, altså. Lykke, lykke til med leir. Jeg misunner deg litt, men på mange måter ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #1551 Del Skrevet 25. juni 2008 Østlendingene skulle hatt tvangspopplæring på jonsokfeiring, skulle de. Dette er definitivt en oppgave man kunne ha tatt inn i jobben sin, tror du ikke? Ellers er det fint at du kan snakke med oss om barndommens traumer, det pleier å hjelpe. Når det gjelder jonsokbrud, er jeg nokså demokratisk anlagt. De som vil får være. Ikke noe beauty queen-konkurranse her i gården, altså. Lykke, lykke til med leir. Jeg misunner deg litt, men på mange måter ikke. Vi hadde faktisk midtsommernattsfest for ungdommene her, men det ligner ikke mye på min barndoms jonsok. Vi bygde utescene og hadde konsert, og forskjellige stands på området. Du kan gjerne bli med på leir... Frister det ikke, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #1552 Del Skrevet 25. juni 2008 Hvordan er formen for tiden. Fått mer energi? Kjenner meg vårslapp langt ut på sommeren, så jeg skal stikke innom neste uke for en blodprøve. Takk og lov er formen mye bedre! Faktisk mente legen at vi skal se om jeg skal minske dosen etter hvert. Sannsynligvis ble jeg dårlig av varmen som var, kombinert med allergi og stress på jobb. Men nå er jeg mitt gamle jeg igjen. Veldig glad for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 25. juni 2008 #1553 Del Skrevet 25. juni 2008 Takk og lov er formen mye bedre! Faktisk mente legen at vi skal se om jeg skal minske dosen etter hvert. Sannsynligvis ble jeg dårlig av varmen som var, kombinert med allergi og stress på jobb. Men nå er jeg mitt gamle jeg igjen. Veldig glad for det! Så deilig da. Jeg har en uke ferie nå, så jeg håper at det hjelper på energi. Kos deg på leir og fyll Ipod med masse musikk. Hvilken Ipod har du kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #1554 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg kjøpte en av de nye Nano-ene. Den er ikke så stor, men det trenger vi heller ikke. Personlig drømmer jeg om en iPhone. To av søstrene mine er i USA nå, og der er det jo kjempebillig, men akkurat nå har jeg ikke råd. Særlig ikke når kameraet mitt nettopp har blitt ødelagt. Kos deg i ferieuka di, og benytt tiden til å slappe av! Håper du føler deg bedre snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 25. juni 2008 #1555 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg kjøpte en av de nye Nano-ene. Den er ikke så stor, men det trenger vi heller ikke. Personlig drømmer jeg om en iPhone. To av søstrene mine er i USA nå, og der er det jo kjempebillig, men akkurat nå har jeg ikke råd. Særlig ikke når kameraet mitt nettopp har blitt ødelagt. Kos deg i ferieuka di, og benytt tiden til å slappe av! Håper du føler deg bedre snart. Iphone..... :drømmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 25. juni 2008 #1556 Del Skrevet 25. juni 2008 Vi hadde faktisk midtsommernattsfest for ungdommene her, men det ligner ikke mye på min barndoms jonsok. Vi bygde utescene og hadde konsert, og forskjellige stands på området. Du kan gjerne bli med på leir... Frister det ikke, vel? Hihi, akkurat nå frister vår planlagte Europatur mer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #1557 Del Skrevet 25. juni 2008 Det er jo i Europa da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 25. juni 2008 #1558 Del Skrevet 25. juni 2008 Det er jo i Europa da... Det minner meg om det året jeg jobbet som lektor på en av ungdomsskolene nær deg. Vi hadde samfunnsfag, og hadde fått endel materiell med overskriften "krig i Europa" fra. bl. a. Dagbladet, som hadde dette som vignett for dekningen av det som skjedde på Balkan (vi snakker sent nittitall her).Et godt stykke ut i timen rekker en elev opp hånden og spør hvorfor vi ikke kunne ta for oss det som skjedde i det tidligere Jugoslavia også, for det var minst like ille....... Hurra for ungdommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #1559 Del Skrevet 25. juni 2008 Her om dagen snakket jeg med en fyr, som ikke var ungdom, og da jeg fortalte at jeg kom fra et sted ikke så langt fra Ålesund, lurte han på om det var langt fra Sunnmøre. Nei. Ikke så veldig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 27. juni 2008 #1560 Del Skrevet 27. juni 2008 Her om dagen snakket jeg med en fyr, som ikke var ungdom, og da jeg fortalte at jeg kom fra et sted ikke så langt fra Ålesund, lurte han på om det var langt fra Sunnmøre. Nei. Ikke så veldig... Lykke til på leir, jeg misunner deg ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå