tuji Skrevet 9. november 2007 Forfatter #881 Del Skrevet 9. november 2007 Funker ikke i alle sammenhenger, dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 9. november 2007 #882 Del Skrevet 9. november 2007 Funker ikke i alle sammenhenger, dessverre Powerdressing, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. november 2007 #883 Del Skrevet 9. november 2007 Når kvinnelist ikke funker, får du enten finne frem boksehanskene eller tårene. Det funker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 9. november 2007 Forfatter #884 Del Skrevet 9. november 2007 Da velger jeg boksehanskene! Skal nok få brukt dem flittig neste helg, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. november 2007 #885 Del Skrevet 9. november 2007 Klar??? :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 11. november 2007 Forfatter #886 Del Skrevet 11. november 2007 Lurer på hva vi skal finne på i dag. Mannen skal sove etter nattevakt, og på jobb igjen i ettermiddag (skjønner ikke at han orker), så det blir oss jentene i dag. I ettermiddag får vi besøk av min venninne M., men det bør helst skje noe før den tid. Må vel ut en tur, for skams skyld. Jeg klarer fint å være inne en hel dag, men det er vel verre med tuppa. I går var vi på Hoppeloppeland, et eldorado for unger. Trampoliner og hoppeslott overalt. L. digget det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 11. november 2007 #887 Del Skrevet 11. november 2007 Kos dere i det fine været - jeg skal liksom jobbe idag, siden mann og barn er borte. Ugh. Det var det, da. Dne nye naboen vår driver og snekrer. Midt i kirketida. Kanskje jeg skal ta med laptopen på kaffebar? Kos deg sammen med M. da! Hun pleide jo å passe den søte lille gutten til mine gode venner. For fire uker siden var jeg på fest og drakk masse vin sammen med den søte STORE gutten og kjæresten hans, så det er en stund siden den gang..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 11. november 2007 #888 Del Skrevet 11. november 2007 Håper dere får en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 11. november 2007 Forfatter #889 Del Skrevet 11. november 2007 Vi har hatt en fin søndag, L. sa helt uoppfordret da hun la seg: "Dette var en fin dag". Vi gikk tur sammen med farmor på kirkegården, et sted hvor L merkelig nok liker veldig godt å være, og på vei hjem tittet vi innom kirka for å se om det var noen babyer der. Det var det, så det ble stor stas. Besøket har akkurat gått, og vi har kost oss sammen, alle tre. Tror faktisk jeg vet hvem den "lille" gutten er, Junia. Stemmer det at han var et aldri så lite vidunderbarn som liten? Mener at han svømte som 1 1/2-åring osv. I hvert fall hvis han heter noe på O. til etternavn. Dessuten har han besteforeldre der jeg er fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 11. november 2007 #890 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Helt riktig. Du kan se bilde av det lille vidunderbarnet på vennelista mi i Facebook. Da han var tre år, sa han følgende: Du mamma, du tlenge itte å skjøpe julegave til ho junia. E skal lage. Sånn hue me hale på, som han Deivi Klåkket he. Da mora lurte på hvor han skulle få tak i noe slikt, var løsningen å få tak i en mink og skyte den.... Da mora innvendte at da måtte minken dø, så han bare dumt på henne. -Klalt han må dø, mamma... Endret 11. november 2007 av junia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. november 2007 #891 Del Skrevet 12. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 12. november 2007 Forfatter #892 Del Skrevet 12. november 2007 Deivi Klåkket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 12. november 2007 #893 Del Skrevet 12. november 2007 Og jeg må bare si at Y. er fortsatt skyldig meg en lue. Tenk så kult med minklue med hale på og alt, det hadde vært noe til vinteren! Ha en god arbeidsuke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 13. november 2007 Forfatter #894 Del Skrevet 13. november 2007 Haster innom mellom to møter. Er med i en prosjektgruppe som jeg i utgangspunktet ikke trodde jeg hadde noe å gjøre i, men etter å ha vært på møte i dag er jeg på grensen til engasjert! Fikk en liten selvtillitsboost da det viste seg at jeg faktisk hadde noe å bidra med Nå skal jeg på et ikke fullt så spennende møte, før jeg har planer om å reise hjem og segne om på sofaen og la meg oppvarte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 13. november 2007 #895 Del Skrevet 13. november 2007 Nå skal jeg på et ikke fullt så spennende møte, før jeg har planer om å reise hjem og segne om på sofaen og la meg oppvarte. Jeg vil gjerne ha oppskriften på hvordan man kan få noen til å varte seg opp mens man selv ligger på en sofa. Så bra at du fikk respons i prosjektgruppa, da. Er det sånn at du må til og definere jobben og rollen din på nytt når du har vært så lenge borte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 13. november 2007 Forfatter #896 Del Skrevet 13. november 2007 Absolutt. Jeg jobbet her bare i 6 mnd. før jeg forsvant, så jeg rakk ikke å innarbeide noe før jeg dro. Jeg er veldig fornøyd med arbeidsoppgavene mine, utfordringen er å få de andre kollegaene til å være med og samarbeide. Det kjedelige møtet ble forresten veldig bra, det også, så dette er en fin og kreativ dag. Vi ble enige om å finne opp kruttet på nytt, så det skal bli spennende å se hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 14. november 2007 #897 Del Skrevet 14. november 2007 Og nå er jeg ikke nysgjerrig i det hele tatt på sånne folk som skal på ball og ha fin kjole. Neida. Bare ikke fortell, du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 15. november 2007 Forfatter #898 Del Skrevet 15. november 2007 Nå henger jeg ikke helt med, Junia. Ball? Er hjemme med sykt barn i dag, noe jeg absoultt ikke har tid til, siden jeg i morgen reiser på tur med jobben. Dette er en tur sammen med den før omtalte herlige samarbeidspartneren, noe som betyr at jeg må stå for forberedelsene. Hans jobb er tydeligvis bare å gå rundt og kritisere andre. Mannen min gikk på jobb fem i morges, så da var det bare jeg som kunne være hjemme når det viste seg at L var litt pjusk. Prøver å multitaske litt, og leker Bukkene Bruse samtidig som jeg forbereder undervisning om gruppeledelse og kommunikasjon. Ikke spesielt effektivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 15. november 2007 #899 Del Skrevet 15. november 2007 Nå henger jeg ikke helt med, Junia. Ball? Hm? Kanskje det var en gammel tråd som noen har trukket opp igjen,da? denne Ok, når ser jeg det, den er fra 2006. Tur medhr. samarbeidspartner i helga er tydeligvis ikke så glamorøst. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 15. november 2007 Forfatter #900 Del Skrevet 15. november 2007 Nei, nå til helgen har jeg ikke tenkt å ta med så mange kjoler. Et par-tre får være nok. Vi skal jo være i Nordmarka. Ballet var for øvrig min kjæres testimoniumsball, en glamorøs og kjedelig affære. Det blir liksom ikke partystemning av å gå rundt med ballkjole og oppsatt hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå