valentino Skrevet 16. mars 2007 #1 Del Skrevet 16. mars 2007 Menn som er usikre og føler behov for bekreftelse fra kvinner har ikke mulighet til å knulle rundt. Selvsikkerheten må være der først. Denne blir ofte bedre med alderen. Menn som var usikre i sine yngre dager ble satt på sidelinjen av kjønnsmarkedet. Når de får den nødvendige selvsikkerheten på plass våkner kvinnenes interesse. Disse mennene får da tilgang til kvinnenes erfaringer. Det kan være vanskelig å erfare at kvinnene som nå er blitt interessert storkoste seg med et ukjent antall menn, da de selv ble satt på sidelinjen av de samme kvinnene. Da føler men fort at man er andrevalget. Men menn som har vært eller er usikre er for alltid tapere og har ingen følelser. Disse skal man dytte ned i søla, og holde de der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2007 #2 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg liker de sjenerte, stille og tafatte guttene. Tar den under vingen min, og bygger stein på stein. Lærer dem opp. Sjarm, selvtillitt og ferdigheter i senga. Og når de har fått dette, stikker de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2007 #3 Del Skrevet 16. mars 2007 Menn som er usikre og føler behov for bekreftelse fra kvinner har ikke mulighet til å knulle rundt. Selvsikkerheten må være der først. Denne blir ofte bedre med alderen. Menn som var usikre i sine yngre dager ble satt på sidelinjen av kjønnsmarkedet. Når de får den nødvendige selvsikkerheten på plass våkner kvinnenes interesse. Disse mennene får da tilgang til kvinnenes erfaringer. Det kan være vanskelig å erfare at kvinnene som nå er blitt interessert storkoste seg med et ukjent antall menn, da de selv ble satt på sidelinjen av de samme kvinnene. Da føler men fort at man er andrevalget. Men menn som har vært eller er usikre er for alltid tapere og har ingen følelser. Disse skal man dytte ned i søla, og holde de der. ← Da forutsetter du at mannen jakter på de samme kvinnene hele tiden, at han ikke går ut av sin vante krets? Det kan også bety at da mannen manglet selvtillit så torde han heller ikke å legge an på disse kvinnene, sånn at de aldri fikk vite at han var interessert. Dårlig selvtillit kan gjøre deg usynlig, men det er fordi du selv usynliggjør deg. Når selvtilliten bedres og du kommer ut av skallet ditt så tør du mer og da vil også kvinnene legge merke til deg. Mennesker som føler seg som tapere vil alltid føle at det blir dyttet ned i søla selv om de i realiteten kanskje ikke blir det, det kan være deres egne tolkninger og følelser som ødelegger for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg liker de sjenerte, stille og tafatte guttene. Tar den under vingen min, og bygger stein på stein. Lærer dem opp. Sjarm, selvtillitt og ferdigheter i senga. Og når de har fått dette, stikker de. ← Det er mange jenter som liker stille og sjenerte gutter. At de stikker er jo leit og ikke bra. Men det er jo ikke bare disse type menn som stikker. Forøvrig er det jo slik at det er kvinner som avslutter de fleste forhold. Ellers er dette off-topic. Tråden handler om at kvinner mener de skal kunne gjøre akkurat som de selv vil uten at menn på noen som helst måte har rett til å ha meninger eller følelser om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peachbud Skrevet 16. mars 2007 #5 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg vil ikke si at han som nå er samboeren min hadde utpreget mye selvtillit da vi ble sammen. Jeg likte at han var snill. Også likte jeg utseendet hans, syntes han var attraktiv. Jeg ble forelsket. Det trenger ikke være så mye vanskeligere enn det. Tankene dine rundt det er kompliserte og abstrakte. Kvinner er forskjellige. Jeg har inntrykk av at du er litt for opptatt av å ligge rundt. Dersom du legger an på jenter kun fordi du vil ha sex med dem, vil det nok ofte merkes og de vil skygge unna. Flere menn enn kvinner er interessert i tilfeldige seksuelle forbindelser. Kvinner er i større grad interessert i lengre forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caracal Skrevet 16. mars 2007 #6 Del Skrevet 16. mars 2007 De fleste menn kan bygge seg opp selv hvis de virkelig vil det. Det er vel ikke uten grunn at bøker skrevet av såkalte "pick up artists" har blitt så populært. Det er bare deg selv som kan gjøre forandringer hvis man vil. De menn som er av "playboy" typen har ofte god peiling på å forføre damer å komme seg til sengs. Men når sola står opp dagen etter har de ofte ikke snøring på fortsettelsen. Hvis det er det som er meningen da. Ofte er det da alfa hannen som har hatt flest kvinnfolk mens beta mannen som blir familie mannen... Caracal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 16. mars 2007 #7 Del Skrevet 16. mars 2007 Ofte er det da alfa hannen som har hatt flest kvinnfolk mens beta mannen som blir familie mannen... ← Som må oppdra noen par alfamennbarn som følger med på kjøpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 16. mars 2007 De fleste menn kan bygge seg opp selv hvis de virkelig vil det. ← Selvfølgelig kan menn bygge seg opp. Det er ikke det tråden handler om. De menn som er av "playboy" typen har ofte god peiling på å forføre damer å komme seg til sengs. ← Det er ikke dette tråden handler om. Den handler om at kvinner fordømmer menn som slet med selvtillitten i sine yngre dager. Mange kvinner som sliter med selvtilliten søker å bøte på dette med å bli med playere hjem for utveksling av kjønnssafter. Dette er ikke vanskelig for dem, for det er alltid en eller annen mann som står klar til å sjekke dem opp. Menn uten selvtillit sjekker ikke, og blir svært sjelden sjekket opp. Når disse mennene, som tidligere var usikre, synes det er ubehagelig at kvinnen har hatt 3-4 meter med forskjellige pikker inni seg, så blir de latterliggjort og sett stygt på. For kvinnene skal få lov til å gjøre akkurat som det passer dem. Får de kritikk bruker de hersketeknikker for å presse menn ned i søla, og holde dem der til de dør og råtner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 16. mars 2007 Som må oppdra noen par alfamennbarn som følger med på kjøpet. ← Jeg husker dessverre ikke hvor jeg leste det, men 10 % av alle barn i verden oppdras av menn som er intetanende om at barnet egentlig har en annen far. Kvinner er utro over en lav sko. Det burde vært obligatorisk med dna-test for å fastsette farsskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =tentacle= Skrevet 16. mars 2007 #10 Del Skrevet 16. mars 2007 Tråden handler om at kvinner mener de skal kunne gjøre akkurat som de selv vil uten at menn på noen som helst måte har rett til å ha meninger eller følelser om dette. ← Hva snakker du om her? Mener du at det er feil av kvinner å tiltrekkes av selvsikre menn, og at dette er et overtramp mot mer usikre gutter? Er ikke damer også individer som har rett til å flørte med dem de har lyst på, og ikke plikt til å sprike for resten? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peachbud Skrevet 16. mars 2007 #11 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg husker dessverre ikke hvor jeg leste det, men 10 % av alle barn i verden oppdras av menn som er intetanende om at barnet egentlig har en annen far. Kvinner er utro over en lav sko. ← Jada. Og menn er utro like ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2007 #12 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg husker dessverre ikke hvor jeg leste det, men 10 % av alle barn i verden oppdras av menn som er intetanende om at barnet egentlig har en annen far. Kvinner er utro over en lav sko. Det burde vært obligatorisk med dna-test for å fastsette farsskapet. ← http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article578578.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 16. mars 2007 #13 Del Skrevet 16. mars 2007 Hva snakker du om her? Mener du at det er feil av kvinner å tiltrekkes av selvsikre menn, og at dette er et overtramp mot mer usikre gutter? Er ikke damer også individer som har rett til å flørte med dem de har lyst på, og ikke plikt til å sprike for resten? :klø: ← Godt spørsmål. Det jeg lurer på også er om valentino tror det er lett for usikre jenter å få seg kjæreste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2007 #14 Del Skrevet 16. mars 2007 Jada. Og menn er utro like ofte. ← http://www.onlinemagasinet.no/artikkel.php...ID=3&ArtID=3102 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #15 Del Skrevet 16. mars 2007 Mener du at det er feil av kvinner å tiltrekkes av selvsikre menn, ← Det er selvfølgelig ikke feil. Snarere helt forståelig. På samme måte som menn tiltrekkes av selvsikre jenter. og at dette er et overtramp mot mer usikre gutter? ← At kvinner tiltrekkes av selvsikre gutter er ikke et overtramp mot usikre gutter. Problemet er at når usikre gutter uttrykker at de får en dårlig følelse når jenta har hatt sex med 20-30-40 gutter, så blir de sett ned på! Hvorfor får ikke menn lov til å føle ubehag ved dette? En ting er den rasjonelle siden ved dette. Selvfølgelig skal kvinner få lov til å knulle hvem de vil, når de vil, og hvor mange de vil. Den følelsesmessige siden er at en del menn føler seg underlegne og usikre når det gjelder dette. Dette har ikke kvinner forståelse for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #16 Del Skrevet 16. mars 2007 jeg lurer på også er om valentino tror det er lett for usikre jenter å få seg kjæreste? ← Det tror jeg selvfølgelig ikke. Usikre jenter har derimot ubegrenset tilgang på uforpliktende sex forutsatt at de ikke har en humør fra helvete på byen. Sex er ett av menneskets primære behov for et godt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #17 Del Skrevet 16. mars 2007 Jada. Og menn er utro like ofte. ← Jada, det er de. Men de kan ikke forlede kvinnen til å oppdra et barn som ikke her hennes ved å lyve som en foss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #18 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg har inntrykk av at du er litt for opptatt av å ligge rundt. Dersom du legger an på jenter kun fordi du vil ha sex med dem, vil det nok ofte merkes og de vil skygge unna. ← Jeg har dame, og vi blir samboere om noen måneder. Poenget er at sex er ett av menneskets mest grunnleggende behov sammen med mat og søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =tentacle= Skrevet 16. mars 2007 #19 Del Skrevet 16. mars 2007 Det er selvfølgelig ikke feil. Snarere helt forståelig. På samme måte som menn tiltrekkes av selvsikre jenter. At kvinner tiltrekkes av selvsikre gutter er ikke et overtramp mot usikre gutter. Problemet er at når usikre gutter uttrykker at de får en dårlig følelse når jenta har hatt sex med 20-30-40 gutter, så blir de sett ned på! Hvorfor får ikke menn lov til å føle ubehag ved dette? En ting er den rasjonelle siden ved dette. Selvfølgelig skal kvinner få lov til å knulle hvem de vil, når de vil, og hvor mange de vil. Den følelsesmessige siden er at en del menn føler seg underlegne og usikre når det gjelder dette. Dette har ikke kvinner forståelse for. ← Det var vel ikke usikkerheten og underlegenhetsfølelsen som ble fremstilt som sentral i den tråden som har handlet om dette, men derimot et syn på kvinnen som tøyte og billig, altså at hun har mistet verdi som kvinne og menneske fordi hun har hatt mange sexpartnere tidligere. Det er noe helt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #20 Del Skrevet 16. mars 2007 Det var vel ikke usikkerheten og underlegenhetsfølelsen som ble fremstilt som sentral i den tråden som har handlet om dette, men derimot et syn på kvinnen som tøyte og billig, altså at hun har mistet verdi som kvinne og menneske fordi hun har hatt mange sexpartnere tidligere. Det er noe helt annet. ← Det er selvfølgelig noe helt annet. Det blir helt feil å framstille kvinnen som billig og tøytete fordi hun har hatt mange tilfeldige seksualpartnere. Bakgrunnen for denne tråden er at samtlige kvinner har fordømt kjæresten til denne kvinnen fordi han føler det ubehagelig at hun har hatt sex med så mange. Det er utvilsomt et sårt tema for vedkommende, og dette bør respekteres. Selvfølgelig bør han respektere at hun har hatt sex med så mange, men han har allikevel rett til å føle ubehag. Menn har også følelser, tro det eller ei. Det er ofte forskjell på rasjonell tankegang og følelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå