oyli Skrevet 25. februar 2003 #1 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg har fått en Md Formulations "startpakke" av en venninne som mener at dette er de beste produktene som er å få tak i ! (?) Pakken inneholder Facial Cleanser, Facial Lotion, Vita Plus Eye Cream, solkrem med høy faktor og et fuktserum med AHA. Etter å ha brukt disse produktene i ca. tre måneder syns jeg at min fra før av problemfrie og gode hud har blitt noe sensitiv og tørr. (jeg er 35+) Er disse produktene spesielt beregnet på problemhud/uren hud slik at de blir for sterke for min normale hud? (Har fulgt anbefalingene med gradvis tilvenning til ett og ett produkt) Jeg er interessert i å finne en serie med gode rense og pleieprodukter som samtidig forebygger det som forebygges kan... Har tidligere vekslet mellom Clinique, Clarins og Dior uten å ha funnet "min" serie! Tar gjerne imot anbefalinger på et merke som passer min normale hud, men som etterhvert begynner å dra på årene! Pris spiller liten rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 26. februar 2003 #2 Del Skrevet 26. februar 2003 det er ikke helt uvanlig å reagere på glykolsyre og andre fruktsyrer, nei. har prøvd noen proukter fra md formulations, og var ikke ordentlig fornøyd. nå bruker jeg rens fra dermalogica (ultracalming cleanser som basisrens og i tillegg daily microfoliant), og min subjektive vurdering er at dette er det beste jeg har prøvd til nå. (har litt mer problematisk hud jeg da, men nå er den helt fersken!) er ikke like fornøyd med fuktighetskrem fra dermalogica, her har jeg best erfaring med decleor. bruker også aromessence fra decleor (ansiktsolje) og idealist (serum) fra estee lauder, alt ettersom, under fuktighetskrem. nå vet jeg selvfølgelig ikke hva som er best for deg, men dette er ihvertfall produkter jeg er fornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 1. mars 2003 #3 Del Skrevet 1. mars 2003 MD-serien er nok best på problemhud ja. Man skal være obs på at denne serien tynner huden og det gjør den også mer sensitiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå