Malou Skrevet 26. februar 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 26. februar 2003 Jeg er spesiell jeg! Du aner ikke :blunke: Er jo spesiell fordi jeg er meg, ingen andre som er det... Forøvrig; Kuer står i bås.... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 26. februar 2003 #22 Del Skrevet 26. februar 2003 DØH! Det finnes enkelte kuer som er frittgående også!!! :evil: (Unnskyld fleipen, bare måtte!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 26. februar 2003 #23 Del Skrevet 26. februar 2003 Litago Løsdriftsfjøs kalles det. Ganske grei måte å røkte kyrne når de er i ett slikt fjøs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 26. februar 2003 #24 Del Skrevet 26. februar 2003 Takk for infoen SS! Det var det ja. Du kan nok mer om fe-drift enn meg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 26. februar 2003 #25 Del Skrevet 26. februar 2003 En bieffekt av å ha vokst opp på landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 27. februar 2003 Forfatter #26 Del Skrevet 27. februar 2003 DØH! Det finnes enkelte kuer som er frittgående også!!! :evil: (Unnskyld fleipen, bare måtte!) Unnskyldningen akseptereres i aller høyeste grad... Beklager forøvrig at jeg glemte å oppgi at noen kuer bor i løsfjøs (eller hva det nå enn ble kalt) og ikke i bås. Utilgivelig Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 27. februar 2003 #27 Del Skrevet 27. februar 2003 Og noen kyr lever på nettet Ikke for å kverulere men kuer høres bare så dårlig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 27. februar 2003 Forfatter #28 Del Skrevet 27. februar 2003 :o Heter det ikke kuer??? Da har jeg tatt feil i 27 år!!! Ikke så bra for selvfølelsen det der... Løskyr??? Klinger ikke godt for meg... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 27. februar 2003 #29 Del Skrevet 27. februar 2003 Løskyr??? Klinger ikke godt for meg... Jennifer Løsdriftskyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 27. februar 2003 Forfatter #30 Del Skrevet 27. februar 2003 La oss bare kalle dem frittgående... (Hadde aldri trodd at denne tråden skulle utvikle seg til å handle om kuer og rettskrivning) Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 27. februar 2003 #31 Del Skrevet 27. februar 2003 Løsdriftskyr Jeg er også vokst opp på landet, og vi sier en ku, kua, flere kuer alle kyrne.. tror jeg? ble litt usikker brått. Det er uansett flere "lander" her i landet! Er forøvrig litt enig med SS: Jeg tror vi er mer lik hverandre enn ulik, sider ved en selv som en er veldig stolt av, eller skammer seg over, finnes svært ofte hos de fleste (bare man kommer tet nok innpå). Det spesielle er muligens ganske overflatisk? (jeg sier ikke at jeg vet/at det er slik, det er mine funderinger om saken). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 27. februar 2003 #32 Del Skrevet 27. februar 2003 Man fremelsker d spesielle v ens person slik at d blir bare d folk ser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 27. februar 2003 Forfatter #33 Del Skrevet 27. februar 2003 Selvfølgelig er mennesker i utganspunktet ganske like, noe som skyldes det enkle fakta om at vi alle er mennesker, dvs av samme rase. Våre grunnleggende behov er de samme, som f. eks behov for mat, sosialt samvær og trygghet. Vi har alle behov for å bli akseptert som vi er, og vi har alle (enten vi liker det eller ei) behov for at noen skal like oss. Men jeg mener at det er de små bagatellmessige forskjeller som nettopp gjør hvert enkelt menneske spesielt. Det som gjør at man aldri treffer noen som er 100% like. Hvor fremtredene denne forskjellen er kan selvfølgelig variere fra person til person, men jeg vil hevde at hvert enkelt menneske har noe, kanskje udefinerbart, som gjør at de har noe som er spesielt for dem. Jennifer (som setter pris på de små forskjeller er i verden - OG de grunnleggende likheter) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå