Susannah Skrevet 13. mars 2007 #1 Del Skrevet 13. mars 2007 Mange her inne slanker seg og jobber med kost, trening og slankekurer for å bli tynnere. Hvorfor har du lyst til å bli mindre? Hva er det som påvirker deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 13. mars 2007 #2 Del Skrevet 13. mars 2007 Fordi jeg fant ut at alle klærne i skapet ikke passer lenger I tillegg så ønsker jeg å være sunn, og det inkluderer spise sunn mat og trene, at jeg i tillegg går ned er jo et pluss. Må legge til at jeg ikke føler meg vel i kroppen min akkurat nå. Har tidligere gått ned mange kilo fordi jeg var svært overvektig, enkle ting var tunge å holde på med og hadde jeg ikke tatt skjeen i en annen håned så hadde jeg nok gått opp enda mer (gikk opp veldig mange kilo i løpet av svært kort tid). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susannah Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 13. mars 2007 Fordi jeg fant ut at alle klærne i skapet ikke passer lenger I tillegg så ønsker jeg å være sunn, og det inkluderer spise sunn mat og trene, at jeg i tillegg går ned er jo et pluss. Må legge til at jeg ikke føler meg vel i kroppen min akkurat nå. Har tidligere gått ned mange kilo fordi jeg var svært overvektig, enkle ting var tunge å holde på med og hadde jeg ikke tatt skjeen i en annen håned så hadde jeg nok gått opp enda mer (gikk opp veldig mange kilo i løpet av svært kort tid). ← Så det er mest din egen følelse av velvære og sunnhet det går på? Ja, er enig i at det er det viktigste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
India Skrevet 13. mars 2007 #4 Del Skrevet 13. mars 2007 jeg har lyst til å gå ned for MIN skyld. for at jeg skal føle meg bedre og jeg trives med å være tynn. har alltid vært det,la på meg litt da jeg ikk barn,gikk ned igjen det. nå har jeg lagt på meg litt av antidepressive som jeg bruker. vil gå ned litt for å føle meg vel og bra. selv om jeg er helt normal nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 13. mars 2007 #5 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg slanker meg ikke for å bli tynn, men veltrent, der er det for meg en stor forskjell. Jeg gidder ikke å gå i store kaloriunderskudd, og jeg gidder ikke å jogge eller løpe i timesvis. Jeg er i og for seg fornøyd med kroppen jeg har nå, men skal ha bort litt fett. Tynn er ikke pent på svært mange, og hadde i hvertfall ikke vært fint med mine brede skuldre og tynne hofter ^^ Da er det bedre å jukse seg til litt kvinnelige former ved hjelp av muskler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. mars 2007 #6 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg slanker meg for å bli tynnere. Har latt det skli ut etter jeg ble samboer, og gremmes når jeg ser bilder av meg selv... Føler meg ikke vel lenger, selv om min kjære påstår jeg er like fin Noe av min motivasjon ligger i at jeg vil bli litt fastere i fisken fram mot bryllupet vårt. En ting er å gremmes over feriebilder og lignende, men å gremmes over bryllupsbildene håper jeg at jeg slipper... Vil også komme i litt bedre form, og ikke befinne meg faretruende nær helseproblemer pga livsstilen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 14. mars 2007 #7 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg føler meg stor og bumsete. Har alltid vært litt stor, men ønsker å ha en BMI som er innenfor normalen. Er godt på vei, men har fortsatt et stykke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 14. mars 2007 #8 Del Skrevet 14. mars 2007 Fordi jeg er feit, vel! ;( neida. Men jeg syns jeg har altfor brede hofter i forhold til resten av kroppen. Hva andre syns, er en ting, men når jeg ikke liker hoftene mine selv så hadde det jo vært greit å få de "in shape" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 14. mars 2007 #9 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg er visst den eneste som tør å innrømme at det er for å se bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. mars 2007 #10 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg er visst den eneste som tør å innrømme at det er for å se bra ut. ← neida, jeg og vil ned litt for å se bra ut. Jeg trives bedre med kroppen min når den er hakket slankere og helt trent, derfor vil jeg dit igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 14. mars 2007 #11 Del Skrevet 14. mars 2007 For å bli i bedre form. For å kunne bruker vanlige størrelser i butikkene - ikke bib/stormote etc For å føle meg vell og mer sexy For å ha bedre, mer aktiv sex For å være et forbilde for barna For å orke mer For å ikke sitte trangt på tivoli/fly/buss etc For ikke å dø av livsstilsykdommer For å unngå diabetis For å unngå slitasje på knær For å kunne stå på ski/slalom/renne på akebrett/trampoline/etc For at jeg ikke skal bli beglodd i svømmehallen/på stranden/treningssenteret For at ikke folk skal se på meg de 2-4 gangene i året jeg er på McDonalds med barna Sånn brutalt ærlig fortalt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. mars 2007 #12 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg er visst den eneste som tør å innrømme at det er for å se bra ut. ← Det var vel det underliggende da... Sånn brutalt ærlig fortalt... ← Bra oppsummering, var en del sannheter for flere det her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktig Skrevet 14. mars 2007 #13 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg har satt meg som mål å gå ned 4 kilo. Jeg er normalvektig. Eneste grunn er at da vil jeg føle meg bedre. Er spesielt magen jeg tenker på da. Vil ha bikinimage. Klart at det er for å se bedre ut, men også det at det er greit å være bevisst på kosthold og trening. Dette er noe jeg gjør for min egen del. kan ikke sammenligne meg med andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skanky Skrevet 15. mars 2007 #14 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg er normalvektig, men er vel påvirket av media da og vil ha en Gwen Stefani-mage til sommeren Kroppen min kan dessuten se litt "uproporsjonal" ut i bikini og diverse andre klær, i og med at de kiloene jeg har ekstra kun ligger på hoftene/nedre del av overkroppen imens jeg er smal overalt ellers. Og siden jeg er veldig interessert i mote (og selvfølgelig bevisst på å kle meg flatterende) så er det ekstremt irriterende at det finnes en del kule plagg jeg ikke kan bruke siden de fremhever hoftepartiet. Så motivasjonen min for å dra meg på treningssenteret er altså først og fremst å kunne bruke akkurat hvilke klær jeg vil! Hvis det ikke funker blir det nudiststrand i sommer, for jeg ser bedre ut naken enn med bikini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 16. mars 2007 #15 Del Skrevet 16. mars 2007 For å bli i bedre form. For å kunne bruker vanlige størrelser i butikkene - ikke bib/stormote etc For å føle meg vell og mer sexy For å ha bedre, mer aktiv sex For å være et forbilde for barna For å orke mer For å ikke sitte trangt på tivoli/fly/buss etc For ikke å dø av livsstilsykdommer For å unngå diabetis For å unngå slitasje på knær For å kunne stå på ski/slalom/renne på akebrett/trampoline/etc For at jeg ikke skal bli beglodd i svømmehallen/på stranden/treningssenteret For at ikke folk skal se på meg de 2-4 gangene i året jeg er på McDonalds med barna Sånn brutalt ærlig fortalt... ← Tror nok dette gjelder flere enn deg. Gjelder meg også, selv om jeg egentlig ikke vil innrømme det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 16. mars 2007 #16 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg har satt meg som mål å gå ned 4 kilo. Jeg er normalvektig. Eneste grunn er at da vil jeg føle meg bedre. Er spesielt magen jeg tenker på da. Vil ha bikinimage. Klart at det er for å se bedre ut, men også det at det er greit å være bevisst på kosthold og trening. Dette er noe jeg gjør for min egen del. kan ikke sammenligne meg med andre. ← Som om jeg skulle sagt det selv. Jeg er slank (dog litt grovbygd), men vil gjerne kvitte meg med et par-tre kilo ekstra som sitter på magen. Ren kosmetikk, med andre ord. Men i tillegg spiser jeg sunt og trener fordi det er deilig å kjenne at kroppen fungerer og jeg får mer energi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nimbus Skrevet 23. mars 2007 #17 Del Skrevet 23. mars 2007 Fordi jeg synes det er finere å være tynn enn å være "normalvektig" - men bare dersom man har muskler, så man ikke ser ut som en kleshenger. Og fordi jeg føler at fettet er i veien når jeg beveger meg (sikkert en tvangstanke, har aldri hatt BMI på over 23, men foretrekker rundt 18-19) Er sikkert påvirket av media, med modeller og skuespillere, men sånn er det i hvert fall. Vil ikke være twiggy tynn, da, men gjerne gisele bundchen tynn Men, altså, tror ikke noen andre ville tenke at jeg ikke er tynn nok, så det er kun for min egen del... Kjæresten blir sur når jeg går ned i vekt, så det er i hvert fall ikke for hans del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå