Gjest vimselot Skrevet 26. oktober 2007 #621 Del Skrevet 26. oktober 2007 Takk for omtanken, jeg skal prøve å huske å kle på meg. Dvs jeg går jo ikke naken da men glemmer det lille ekstra... Ser at det er veldig kaldt ute i dag, og til helga er det lovet vind men litt mildere. Har sovet i nesten ti timer, pluss at jeg sov ganske mye i hele går. Nå måtte jeg tvinge meg ut av senga, og ta en kopp kaffe for å våkne... Hodepinen er borte, men nyser og snufser litt fremdeles. Det hører vel med til høsten, men jeg veit at jeg glemmer å kle meg etter været. Synes det er vanskelig, men sola som varmer på dagen, og kalde kvelder/kjølige morgener... Og så SER det jo varmt ut, når sola skinner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 26. oktober 2007 #622 Del Skrevet 26. oktober 2007 Skal se at jeg blir nødt til å strikke sokker og skjerf til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 27. oktober 2007 #623 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ja, men problemet er at jeg glemmer å bruke det... Er bedre i dag, men har sovet masse. Må ut og handle i dag men det er ikke langt til nærmeste butikk og skal huske å ta på meg mer enn jeg synes er nødvendig... Men først skal jeg drikke kaffe og våkne litt. :kaffe: Er helt avhengig av kaffe, men nå er det jo blitt sunt å drikke kaffe...så da slipper jeg ha dårlig samvittighet for det også. I løpet av helga må jeg få skrevet tre mail, men jeg føler meg ikke inspirert. Lyst til å sove og slappe av, men kan gjøre det tidlig mandag også, så trenger ikke stresse med noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 27. oktober 2007 #624 Del Skrevet 27. oktober 2007 Godt at du er bedre. Du får bare passe på deg selv nå da. Gi deg selv tid og ro til å bli ordentlig frisk. Du får ha en fin ettermiddag og kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 28. oktober 2007 #625 Del Skrevet 28. oktober 2007 Takk. Men jeg var ikke så veldig fornuftig i går fordi jeg var ute, men jeg drakk lite. Likevel er jeg ekstra trett i dag, men jeg gir skylda til at hjernen min tror at klokka er halv åtte på kvelden nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 28. oktober 2007 #626 Del Skrevet 28. oktober 2007 Har kastet bort en time på å se "Åndenes makt" og skal kaste bort enda litt mer tid på å se på tv... Har ikke fått gjort noe fornuftig i dag, men i morn må jeg... Er trett. Var bare en ting jeg måtte undersøke på nett, og da logget jeg meg på kg, men merker at det er "feil på klokka"... Helt galskap å stille klokkene fram og tilbake, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 29. oktober 2007 #627 Del Skrevet 29. oktober 2007 Har endelig fått gjort det jeg skulle ha gjort i helga. Stod tidlig opp, og er trett, men jeg har enda mer å gjøre. Er litt irritert, men vil ikke skrive om grunnen. Men fått par positive tilbakemeldinger, dvs. svarene jeg håpet på. Trur jeg skal gå en lang tur, før jeg vasker klær m.m. for å våkne litt. Har drukket masse :kaffe: men det hjelper ikke. Denne uka blir hektisk, og det er mulig jeg avlyser par avtaler, men har ikke bestemt meg. Vil helst få gjort alt, men tida strekker ikke til... En av grunnene er at jeg har utsatt ting... Har ikke tid til å skrive mer, må bare sette i gang...før jeg sovner over pcen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 29. oktober 2007 #628 Del Skrevet 29. oktober 2007 Har vært innom og sett etter deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 29. oktober 2007 #629 Del Skrevet 29. oktober 2007 He he. Jeg er stadig innom her, men er stresset og har ikke tid til å skrive så mye, eller lese i forumet. Gikk en lang tur, og nå holder jeg på med papirarbeid. Fant par regninger jeg hadde glemt, og i postkassa lå det to nye...så ser at jeg må la være å gå så mye ut på byen framover...eller finne meg en mann, men det første alternativet er det eneste jeg har "å velge mellom"... Det er en ting jeg lurer veldig på og det er hvordan regningene gjemmer seg mellom aviser osv. Jeg må alltid rydde slik at jeg skal unngå purringer, men likevel klarer de å gjemme seg... Jeg må leve på havregrøt her hjemme resten av livet, hvis jeg skal både gå på byen, spise ute, røyke, ha internet, mobil, gå i terapi, trene og LEVE, men jeg ser at jeg må modere utelivet litt, for ellers må jeg gå i terapi KUN fordi jeg går for ofte ut på byen... Nå må jeg få gjort det jeg har planlagt å gjøre i dag. Dvs det er oppvask, klesvask og slike kjedelige ting og resten av kvelden skal jeg tilbringe foran tv-en... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 30. oktober 2007 #630 Del Skrevet 30. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 30. oktober 2007 #631 Del Skrevet 30. oktober 2007 Takk for klemmen, Begonia. Jeg var nettopp i din dagbok og tok en kopp kaffe... Men nå utsetter jeg ting jeg må få gjort i dag. Det er mye enklere å kaste bort tida her inne på kg, enn å befinne seg i den virkelige verden... Jeg vurderer å begynne med pilates, men vet ikke helt... Nå må jeg få unna en mail, par brev, en telefon, men jeg drikker kaffe...dvs jeg har kaffepause før jeg har begynt... Så på tv i hele går kveld. Var veldig fristende med mer :søvn: i dag, men jeg måtte opp. Selv om jeg drømte veldig interessant, og når jeg drømmer interessant, er det alltid en MANN tilstede...men ikke bare menn heldigvis, og det handlet ikke om sex, ser at det kan virke slik når jeg skriver at jeg drømmer om en MANN. Da hadde jeg blitt søvnløs...eller kun sovet. Må rive meg løs og få unna litt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 30. oktober 2007 #632 Del Skrevet 30. oktober 2007 En mail ble til tre (husker ikke), en telefon ble til tre, fire telefoner, to brev ble til tre osv...og nå er jeg sliten i hodet. Må spise lunsj og få litt energi, har litt mer å gjøre. Men en sak må jeg tenke gjennom noen dager, før jeg tar en avgjørelse. En viktig sak, som jeg drømte om i natt. En komisk drøm, som ikke handlet om virkeligheten, men om den saken i et litt fremmed lys...der jeg var enig i selve sakens kjerne, men ikke i hvordan den skulle framføres, løses... Må spise litt, men har egentlig lyst å :søvn: hvile. Har ikke tid nå, skal sove en time senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 30. oktober 2007 #633 Del Skrevet 30. oktober 2007 God natt, sov godt og drøm søtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 31. oktober 2007 #634 Del Skrevet 31. oktober 2007 Takk, sovet godt, men våknet tre eller ti ganger. Husker ikke, vet bare at jeg så på klokka EN gang og da var den 4. Bruker la være se på klokka når jeg våkner, slik at jeg har sjanse til å sovne igjen... Men nå har jeg det travelt, har tatt en rask dusj og må ut av døra, bare en kopp kaffe til...en røyk, mens jeg lytter til radioen... Gleder meg ikke, det er KALDT ute, og jeg er ikke så glad i kulde, dvs. glemmer å kle meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 31. oktober 2007 #635 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har jo sagt at du må se til å kle deg skikkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 31. oktober 2007 #636 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har jo sagt at du må se til å kle deg skikkelig... Men...var det ikke så kaldt...det bare så veldig kaldt ut da jeg titta ut vinduet...dessuten husket jeg både skjerf og hansker. Er j..... trett nå, men har ikke tid til å sove før i kveld. (motsier meg selv, sitter jo her på kg og har tid til det...) Det minner meg på at det er halloween i dag, og jeg må huske å kjøpe godteri til nabobarna. Lurer på hva som skjer hvis jeg glemmer det, kan late som jeg ikke er hjemme men... Jeg glemmer det ikke. Er ukonsentrert nå, trett...det er grunnen til at jeg har tatt en pause og sitter og kjeder meg på kg, men det minnet meg også på dette med halloween...vet ikke hvorfor jeg forbinder kg med halloween, men har sikkert lest om dette ett eller annet sted på nett... Dette var pausen jeg hadde tid til, nå må jeg begynne å gjøre noe igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 1. november 2007 #637 Del Skrevet 1. november 2007 God morgen. Bare innom for å minne deg på at du må kle deg skikkelig når du skal ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 1. november 2007 #638 Del Skrevet 1. november 2007 Men i dag? Det er jo sommer ute... Jeg har laget for lite kaffe, et krus var ikke nok...er ikke trett, men er veldig glad i å drikke kaffe, smaken... Er litt lei av å gå i terapi. Jeg må jo betale for det også, betale for å prate...det virker så merkelig, men jeg skal fortsette en stund til. Det er ekstra surt når jeg har lite penger, og jeg vet at de kronene jeg gir til terapauten, kunne vært brukt på byen f.eks. Det hadde vært veldig fornuftig av meg å kutte ut terapi for å kunne gå ut og spise middag på byen og drikke meg litt på snurr... Det er bare akkurat nå regningene har tatt litt overhånd, men jeg har ingen purringer og klarer å betale, men må skjerpe inn på utelivet, og da klager ikke jeg...så mye... Må lage mer kaffe og gjøre noe, men er litt lat i dag og har ingen klare planer for dagen. Bør ta par telefoner, det er liksom alt. Resten av dagen kan jeg disponere fritt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 1. november 2007 #639 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg kjeeder meg. Hele dagen til å gjøre hva jeg vil? Inspirerende...når det jeg egentlig vil, ikke er gjennomførbart. I går ble jeg stum. En svært hyggelig mann spurte meg etter en adresse, men jeg husket ikke hvor gata lå i forhold til der jeg var... Hadde han vært mindre pen, mindre hyggelig og virket usympatisk, ville jeg husket hvor den dumme gata var, uten at det ville ført til noe mer. Jeg følte meg forvirret etter møtet, men kanskje jeg har møtt han tidligere, ute på byen f.eks. En annen mann sa "hei" og smilte til meg, og jeg hilste tilbake, men jeg husker ikke hvor jeg har møtt han (ute på byen, ja, men hvor og når...) Den tredje jeg møtte, som jeg ikke kjenner, men synes jeg har sett før, var litt for ung... Hvorfor møter jeg tre kjekke menn helt tilfeldig på samme dag, og alle tar spontant kontakt med meg? Er det fordi det "synes" på meg at jeg har eggløsning? Det synes jo ikke, men jeg har noen ganger slike dager, hvor jeg omtrent har lyst til å bare ta en mann i armen og dra han med meg hjem...uten at jeg tør... Men jeg begynner å merke at jeg ikke har hatt sex på leenge, og spesielt i tia rundt eggløsning. Føler meg som ei tispe med løpetid... Vil gjerne ha en mann av og til, men det er vanskelig å finne en og jeg leter ikke. ONS har mistet sin sjarm og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre...en fast elsker kan kanskje være mulig å finne, men når jeg ikke leter og begynner med en ONS, er det umulig å finne en, som jeg samtidig ikke blir forelsket i... Og uten noen følelser, er sex utelukket. Begjæret må i alle fall være tilstede og han må være en jeg "kan" bli forelsket i... Håpløst. Jeg har forandret meg. Tidligere var det enkelt å bli sjekket opp/sjekke opp og ha en ons eller ti med en mann, men nå...nei. Vet ikke hva jeg skal mene om den forandringen, men den har altså inntruffet på ett eller annet tidspunkt uten at jeg kan datofeste det... Men lysten på sex er jo ikke blitt borte og spesielt ille er det når jeg har eller skal ha eggløsning... Angrer på at jeg ikke sa til han som spurte meg etter adressen, at "du jeg har eggløsning, kan vi ta en kopp kaffe?" Men hvem tør å si noe så dumt. Tør ikke noe sånt når jeg har drukket heller, men når jeg drikker vin eller øl på byen, flørter jeg bare og tuller så mye at ingen tar meg på alvor. (Straks en mann tar meg "på alvor", drar jeg meg unna situasjonen) Jeg burde funnet meg en litt yngre elsker. En som vil ha barn osv. Da blir det bare kun for sex...men hvor finner jeg han uten å få clamydia? Så, hva skal jeg finne på i dag... Husarbeid? Nei. Ut på byen, tja, men det er for tidlig og mange timer til det blir kveld. Det kan jeg forresten bare glemme, har en avtale i morn og må være i form. Er drittlei av å se på tv og er ferdig med en bok jeg har lest. Jeg får starte med å få i meg frokost, og håpe på at energien tar seg litt opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 1. november 2007 #640 Del Skrevet 1. november 2007 Nå må jeg bestemme meg innen en halv time. Veie for eller i mot... men jeg trur jeg har bestemt meg alt... Eller det vet jeg ikke, det er ikke en fornuftig avgjørelse, den jeg har mest lyst til å velge... Men den er ikke så "dum" at jeg ikke kan velge "den" heller. Jeg har bare såå lyst tli å være ufornuftig nå, dvs. litt senere i dag. Og dvs. ingen mann involvert... Nå har jeg vært fornuftig leenge, og jeg blir lei... Jeg går meg en tur, før jeg gjør noenting, dvs svarer på sms... Fikk nerver nå, kanskje frisk luft kan hjelpe litt og klarne tankene mine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå