Gå til innhold

Min

Gjest vimselot

Anbefalte innlegg

Begonia, vil du virkelig at alle jeg kjenner vil begynne å hate meg???

I så fall må jeg skrive under psevdonym, men likevel kan en eller annen dust røpe hvem jeg er og hva jeg heter osv.

Så havner jeg på forsiden i vg, se og hør osv.?

...mhmm, men da kan jeg jo saksøke, så den ideen var ikke så veldig dum, men jeg vil helst slippe unna venners spørsmål, "er det meg, er det meg, er det meg der også...".

Hva skal jeg svare da? At jeg har mikset alle jeg kjenner og kokt suppe på dem?

Hvordan ville du reagert, om vi kjente hverandre, og jeg skrev en bok, der omtrent alle du kjenner, både din familie osv, vil bli sjokkert over dine mange ons f.eks.?

Mens de ikke fostod at jeg hadde mikset deg sammen med en annen dame, ville du hatet meg da?

Glem psevdonym, det vil lekke ut anyway, og jeg kan ikke skrive uten at de jeg kjenner, vil føle seg truffet, og skuffet, osv.

Men kanskje de blir glade. Jeg kan jo prøve å øve meg på en scine fiction-roman, da kan de jo aldri kjenne seg igjen...eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei-nei, Vimselot, jeg vil ikke at noen skal hate deg. Jeg vil at de skal elske deg. Tror du kan klare å koke sammen en fantastisk historie, bare basert på stemninger, følelser og drømmer. Du kunne jo stikke en tur til en eller annen storby (i et land langt borte), infiltrere et miljø der. Og skrive om det...

Jeg tror det finnes noe skikkelig kreativt i deg. Og da vil alle dine venner bli stolte over å kjenne deg... Og selvsagt ville et søksmål mot vg eller se og hør være god pr... :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker innom en liten tur i dag også jeg. Er stille hos deg i dag. Lurer på hva du fyller tiden med?`

Ser du har startet en link om å skrive bøker. Jeg håper for all del ikke at du skriver bok om folk du kjenner. Men jeg liker måten du skriver på. Det er noe med måten du formulerer deg på. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Det er bare noe der som facinerer meg. Jeg får rett og slett lyst til å lese mer. Men skal du skrive bok, må du lete i fantasien din.

Håper du har en fantastisk fin lørdag, Vimselot. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Begonia

Vimselot - Vimselot - VIMSELOOOT :lete: Hvor har det blitt av deg? Skjønner du ikke at det blir litt tomt her når du er borte. Savner deg jeg :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vimselot

:) Her er jeg. Igjen...

Begonia, du må forstå at når jeg skriver bok om mine venner og spesielt om mine ekser... (er begynt, var jo din ide), så har jeg ikke tid til å sitte på kg...

Men, sannheten er en annen, har vært utenbys noen dager bare. Kom hjem sent i går kveld, og rett i seng.

Har ikke tid å skrive mer akkurat nå, skal straks ut av døra, :kaffe: men håper jeg ikke får besøk etc ikveld og at jeg kan kose meg og slappe av foran pcen...

Får se, har lyst å gå på pub i kveld, men tror jeg blir hjemme. Likevel, vet ikke hvem som evt. "banker på min dør"...

Nå har jeg lyst å skrive kjempemasse her, men har ikke tid...så får se om jeg stikker innom kg senere, dvs i kveld en gang, forhåpentlig ikke altfor animert av f.eks. vin...(tvilsomt, har timeplanen full, og den er helt alk.fri i dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Begonia

Takk for at du dukket opp igjen. Begynte å bli alvorlig bekymret for deg. :tristbla: Jeg har riktignok surret rundt i andre dagbøker mens du har vært borte. Men har savnet deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Dette diktet er veldig spesielt for meg:

Glem all sorg og smerte når ditt håp er knust til støv,

skimt nye vårer

gjennom høstens ville løv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Våken nå??? Jeg la meg jo ikke til å sove før fem i morges, så hvorfor våkner jeg nå? Og hvorfor sovnet jeg ikke ca 11-12 i går, som vanlig?

Håper jeg drømmer, at jeg beveger meg i søvne og har klart å slå på pcen, men det ville være ennå mer skremmende...

Jeg og døgnrytme, et evig problem. Har sovet som en engel lenge nå, og straks jeg drikker osv til langt på natt, våkner jeg tidlig, men med fin utsikt til å gå i senga når jeg vil, egentlig, har heller ikke spist på atten timer, glemte det i går kveld...og har bare en "nesten-avtale" i dag, men ser jeg så jævlig ut som da jeg så meg i speilet på badet for ti minutter sia, gidder jeg ikke...tunge øyelokk, så jeg håper jeg går i søvne...

Men litt mat, vann, par timer mer i senga, gjør underverker, kanskje...men det føles ikke slik ut nåå..

Ikke noe stakkars meg, jeg er bare litt svimmel, ble veldig mye drikkevarer i går kveld og vi (glem hvem "vi" er, det er i alle fall ikke en kjæreste eller elsker), røyka en del først på kvelden, og kanskje jeg hadde litt selv hjemme også...

Dumt, vet, men angrer ikke. Det er for tidlig å angre før man har g jort det, og etterpå er det også for sent...

Heldigvis er det tidlig på dagen, men kjøleskapet ser ut som et krater, og skal jeg ha mat, må jeg lage ...middag...nå.

Men middag til frokost, middag nå, jeg trur jeg har lyst til å krype under dyna igjen, men kan se i matskapet men der står marerittet som tar et døgn å lage: pakker med erter, som må ligge i bløt osv.

Middag til frokost...så fullesjuk er jeg ikke...

Glemt handle inn, men som sagt har mat.

Skulle hatt en angrepille, men gjorde ikke noe galt i går, eller i natt, trur jeg, kranglet ikke med noen osv.

Hvem skal jeg krangle med, det skal mye til for å provosere meg, men blir jeg kraftig provosert er jeg heftig.

Hvor ble det av den dagen hvor jeg kunne sove hvor lenge jeg ville, hva?

I dag.

Den er jo begynt og jeg er våken, riktignok ikke våken eller promillefri til å kjøre bil, men i gåseøyne er jeg våken til å kunne ta beslutninger, på løpende bånd, bare jeg får stoppet båndet slik at jeg får tenke litt...

Nok. Nok om denne elendigheten, det går jo over, men i dag er det fredag, men den får de som vil feire, gjøre det uten meg i alle fall, men har en snikende mistanke om at ei venninne og hennes venn vil ringe i ettermiddag. Trenger ikke svare, nå er jeg bare glad jeg, bortsett fra halv-veis-avtalen, har ei seng, men burde hatt privat elsker eller venn som laget frokost til meg...

Burde ligget på hotell, og tatt en telefon og bedt de sende frokosten opp på rommet...

Det er et nydelig lys ute, tåke, sol, men jeg gidder ikke dra fram kameraet og dra på fotosafari, og har ikke noen dårlig samvittighet for det, men kanskje jeg skal dra fram alt, stativet osv (trenger en mann som kan bære alt med seg), til en annen dag, men dette lyset var spesielt (har sett ut av vinduet, flinke meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Begonia

Heisann, nå er jeg her. Er aldri innom KG, uten å se innom hos deg. Men det er ikke alltid jeg legger igjen beskjed :sjenert: Skal skjerpe meg. For jeg setter pris på deg Vimselot.

Og ja, det var noe som manglet de dagene du var borte. Neste gang du stikker av, så får du legge igjen beskjed. Slik at jeg slipper å bli bekymret for deg. :regler:

Du sier at jeg er tøff, som besøker deg. Hvorfor skulle jeg være redd deg? Hvorfor skulle jeg holde meg unna deg? Jeg klarer ikke å se noe farlig i deg. Du er annerledes enn andre jeg kjenner. Men jeg kjenner mange som er annerledes jeg. Alle er unike på et eller annet vis. Og jeg blir ofte facinert av det som er spesielt. Det er det som gjør at verden er så fargerik som den er.

Du får pleie fyllesjuka di. Og se til å få i deg noe mat. Du må ta vare på den kroppen du har. Du skal tross alt ha den resten av livet...

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Sukker. Gidder ikke sjekke saldo, gidder ikke løpe og kjøpe mat, har mat, men som sagt, middag for det meste...

Og havregrøt er ikke fyllesjukmat, eller?

Det ville jeg ikke servert til noen av mine ekser, selv om de kom bakfull hjem dagen derpå...så hvorfor skal jeg ha det når jeg ER singel, og kun litt bakfull...

Må gå ned (skal, ikke må) ca 5 kg. Helst innen 8 uker. Men jeg gidder ikke hyperslanke meg, leste ett eller annet sted på nettet at når man drikker ca 1 liter isvann forbruker kroppen 140 kcal, bare for å varme opp vannet...

Supert, det må jeg huske på, men jeg glemmer slikt jeg...

Dette er for tidlig på morran for meg, jeg sover...

Og da kan det like gjerne få stå...

Er supertrett, skal dykke under dyna med en bok, som er fantastisk, av Kirsten Thorup; Den ytterste grense.

Handler om vanlige mennesker, omtrent.

Våken, da kan du komme og lage kaffe til meg?

Bare ikke såå tidlig...

Endret av vimselot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Sjekka saldo, nei, søvn er min beste pastille nå...

Har sett at det har falt par regninger i postkassa, men har ikke giddet åpne de. Er pank, eller hva det kalles. Kan låne, har mastercard, men det bruker jeg kun i få tilfeller.

Og helst ikke.

Men nå skal jeg lese, eller gjøre noe aktivt, har ikke bestemt meg ennå, men tre, fire timers søvn er ikke stort, ikke når man har sovet "i beruset tilstand".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Begonia

Vil bare si fra til deg. Jeg blir borte et par-tre døgn nå. Slik at du slipper å fly rundt og lete, slik jeg gjorde da du stakk av uten å si fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

:fnise: Må le litt nå Begonia, pga at jeg aldri sier i fra til noen når og hvor jeg drar, hvis jeg reiser bort "spontant"...

Så jeg sier i alle fall ikke fra på kg...dessverre. Men sant. Ofte har mennesker jeg kjenner lurt på hvor jeg ER, hvor er hun osv, og såå lenge borte (irl), men jeg har ingen forklaringsplikt overfor dem, eller noen andre.

Joda, er blitt litt mer flink til å si fra til mine foreldre...men de får ikke lov å spørre ? hva, hvorfor, hva, når, hvem osv...osv.

Men jeg stikker aldri av med en ons jeg har møtt i buskene, eller på inet (det har jeg kun gjort EN gang, og vi skulle ikke ha sex, men prate om et tema, men vi endte i senga hans...)

Hvis jeg skal ha oppmøte-plikt på kg, så vil jeg ha lønn for å skrive her inne, og en ting jeg lurer veldig på, er at kg tar copyrigth på alt vi skriver, slik at de f.eks. kan saksøke meg om jeg f.eks. legger ut et dikt her og senere får utgitt det på ett annet sted, f.eks. via forlag...

Interessant. Gidder ikke skrive mer på kg, om det er slik.

Skal spørre på ris og ros...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Begonia

Har fått fjellvettreglene inn med morsmelka jeg: si alltid fra hvor du drar, og hvor lenge du blir borte... :sjenert: Jeg burde kanskje prøve å bli litt mer rampete...

Vel, Vimselot, jeg kan ikke innvilge deg lønn for å skrive her på KG. Og ikke kan jeg ilegge deg møteplikt heller. Men synes det er noe som mangler, når jeg stikker innom uten å finne ferske spor etter deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

He he. Takk og pris for at jeg ikke kanskje ikke er så lett å spore opp på nettet...da... :sjenert: :kaffe:

Jeg er av typen som blir fornærmet el. lettere irritabel, om noen spør hvor jeg har vært, hvor jeg skal osv. Jeg må få lov å velge å fortelle dette selv. Hvis jeg gidder.

Jeg er ikke lenger 17 år, men har lært at mine foreldre er ok å si fra til så de ikke skal bekymre seg...

Men, svarer ikke på hvem, når, hvor lenge, hvorfor osv. Jeg forteller det jeg selv vil. Resten er mitt.

Egoistisk, ja kanskje, men jeg ble det man kaller tidlig voksen (og da tenker jeg ikke på hvor store små pupper jeg har/hadde)...

Får snart besøk, det var den søvnen, men...kanskje jeg rekker å sove en halv time før han kommer...

Men tar han meg på sideflesket, puppene, eller rumpen min, er besøket over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Vet ikke, har ikke hatt kos ...lenge sia, men merker jeg er klar for det meste...kanskje smart av meg å dra frem dildo og få orgasme før han kommer...så jeg ikke forfører han...

For det vil jeg ikke...det ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...