Gjest vimselot Skrevet 14. september 2007 #501 Del Skrevet 14. september 2007 Er så lei, har hjulpet andre, mange ganger, og jeg har vært så sliten (det haster osv), men når jeg trenger hjelp, fikk jeg bare en lang lang lekse... Da sendte jeg en sms, og da fikk jeg tlf og beklagelser. Hvordan kan noen leve så i sin egen verden, unntaket er når de selv trenger hjelp til noe. Jeg gir snart opp, men fikk som sagt, en beklagelse. Måtte bare si fra. Klarer ikke la være, når jeg føler meg sparket. Skal legge meg tidlig i kveld, trur jeg. Har problemer med å lese på senga, nærsynet mitt er blitt helt bak mål, men da kan jeg sikkert male bedre bilder... Er enda litt sinna, en beklagelse ok, men alt det frekke jeg hørte før den kom... Vel, mennesker er vel forskjellige, og jeg er slett ikke perfekt selv, men angriper aldri noen under beltestedet. Fikk en tlf, ei venninne, men nå slår jeg av alle tlf. her i huset. Hun var ikke frekk, men jeg er trett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 14. september 2007 #502 Del Skrevet 14. september 2007 Sovnet, men våkna nå, føler for å krype under dynene igjen... Er ikke våken, men våknet opp med en merkelig drøm, at jeg hadde ringt ei venninne osv og sagt...samtidig var det en hund og ikke hennes mann det handlet om (en har hund, den andre har ikke), og drømte at jeg ringte via mobil og snakket med de, mens jeg var sikker på at jeg var våken... Da jeg våkna, prøvde jeg å finne mobilen i senga mi men den lå selvsagt ikke der, men i stua... Pga at jeg hadde sagt noe feil... Tilskriver det at det innvirker på meg, at hun med mann har problemer, og at jeg ikke vet hvilke råd jeg skal gi (skal ikke gi noen råd, bare saklige faktum, så får hun selv bestemme) Må lese litt og krype under dyna igjen, trur jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 15. september 2007 #503 Del Skrevet 15. september 2007 For en natt... drømte masse, og vanligvis vet jeg at jeg drømmer, men i natt visste jeg ikke det... Det var mareritt, den første drømmen var ekkel, men da jeg la meg igjen og sovnet, var det fullt kjør ... Døde (ghost) som dukket opp her, jeg fablet etter mobilen, men fant den ikke, ville ikke være alene her. Skrekkfilm. Selv om de så helt levende ut og ikke noe gørr, kun pene mennesker... De kom bare en etter en, bare en av gangen, dukket opp fra intet, når jeg endelig trudde at det var over, den ene ville ta meg på brystene, men jeg klarte hindre det. Ble nesten kristen i drømmeland, og har ikke så veldig lyst å sove og oppleve det samme igjen, men tviler på at jeg drømmer det samme (selv om det har hendt før). Jeg følte at jeg var våken i drømmen, men vet ikke om jeg våknet, bortsett fra en gang, og da visste jeg jo at jeg hadde drømt, men det tok par sekunder før jeg oppdaget det...min første tanke var å ringe en venninne og spørre om HJELP, men jeg er ikke så hysterika, men hadde jeg hatt gjester ville jeg vekket de, men vet ikke. Kanskje jeg skal overnatte hos ei venninne i natt, men jeg takler å ha mareritt, men denne drømmen var skikkelig ekkel og jeg har ikke så veldig lyst å drømme den om igjen (noen ganger hender det at jeg drømmer det samme, 90 prosent) Kan lage en grusom skrekkfilm av denne drømmen, men jeg lar det være. Har vært ute i dag, traff en veldig hyggelig nabo som alltid er ok. Vet ikke helt hvilke planer jeg har i dag, har en del å rydde, men er ikke inspirert til å rydde... Frokost, en dusj og så får jeg se. Har mest lyst å sove mens det er lyst ute, men da overdriver jeg virkelig... Når jeg har hatt mareritt, har jeg alltid visst at det kun er en drøm, men i natt visste jeg ingenting, er ikke sikker på om jeg var våken engang etter kl. 02... Det bare føltes slik ut, og det var skremmende, vil ikke skrive mer om det, trur jeg, vanskelig å tyde den drømmen der... (var ingen drøm, å drømme er noe man lengter etter, men dette var bare kaos og ekkelt og nifst) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 15. september 2007 #504 Del Skrevet 15. september 2007 Har sovet par timer, uten mareritt og det var godt. Ei venninne ringte og vekka meg, var fri for sigaretter, så jeg lånte par til henne. Hun skulle stikke innom på vei hjem igjen, etterpå. Er ennå trett, den søvnen jeg fikk i natt, trur jeg ikke var så effektiv men det er heldigvis sjelden jeg har slike drømmer. Mest lyst til å bare legge meg igjen, i tillegg til å ha sovet elendig, trur jeg kanskje at mareritt i seg selv kan stjele energi, for jeg var jo nødt til å "kjempe" mot alle de som kom, trur det var ca. 7-8 tilsammen, vet ikke, vil ikke tenke mer på det. Har lite lyst til å bruke ennå mer energi på disse vesnene som plaget meg, men det var heldigvis kun en drøm (håper jeg da). Nå lurer jeg på om jeg er uhøflig om jeg ber venninna mi som snart kommer innom en tur, om å bare gå igjen, jeg er så trett at jeg ... men hun klarer jo alltid til å få meg til å smile litt i alle fall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 19. september 2007 #505 Del Skrevet 19. september 2007 Alt vært ute, en lang tur...passer bikkje, men ikke kun pga det (den kunne sovet litt lengre den), men fordi jeg har en del å gjøre i dag... Var hos noen og så kampen mellom RBK og Chelsea, og var kjempespennende... godt at ikke den milliarddærklubben greide slå Rosenborg... Eh, er egentlig ikke interessert i fotball, men noen kamper er bare såå spennende og da RBK fikk sitt første mål og jeg så hvordan de spilte, da måtte jeg bare se resten og.... Må gjøre meg i stand nå, ut av døra, hjem og lufte bikkja igjen, så ut av døra igjen, hele dagen er linjert opp, så og si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 19. september 2007 #506 Del Skrevet 19. september 2007 Nå er jeg sliten og trett, ei venninne skulle ringe/kanskje komme innom, men vet ikke om jeg vil... (greit, da sier jeg bare fra...jeg har stått opp før sju i dag, mens hun har sovet litt lengre og sikkert tatt det rolig hele ettermiddag også...) Mens jeg har tatt x antall trikker, gått turer med hund, bidratt til å bruke en time før jeg fikk vite hva som var pc-problemet, og da ga jeg opp (h*n kunne fortalt meg om dette tidligere, ikke bare stikke av to timer faktisk, og la uerfarne meg ordne opp...helt forgjeves og totalt bortkastet tid) Har mer lyst til å stikke innom en hyggelig nabo og gi tilbake "fløten" jeg lånte, og bare slå av en prat, men nå er klokka litt over ni...men han legger seg ikke så tidlig, og har sagt at jeg kan bare stikke innom. Vet ikke, jeg får se. Vet han blir glad, han sliter litt med helsa og er ikke lenger ung. Hyggelig og blid, og morsom og en av de jeg liker aller best (er ikke så mange naboer jeg liker, men jeg kjenner jo ikke, heldigvis, alle) Nå ringte venninna, hun var blitt forkjøla i dette drittværet så hun kommer ikke innom, skulle bare krype under dyna (jeg som liker høst, men denne høsten har været snudd for hver time omtrent...) Trur jeg bare skal slappe av med i.net, tv? ???, eller bare lese... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 19. september 2007 #507 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg spiser ...for lite, glemmer å spise, men spiser av og til litt sunt... Men det kan gå 24 pluss timer før jeg spiser, men det er unntaket, da er jeg forkjølet og har feber... For noen dager sov jeg 1,5 døgn uten noen form for piller etc... jeg bare sov... våknet av tørst, drakk vann, prøvde å holde øynene åpne men sovnet igjen, i 42 timer!!! Men var litt hufs tufs etterpå, ikke rart, litt juice og vann, og søvn... ...men var bedre da jeg våkna opp igjen fra de døde, og hadde såå lyst på kaffe og ... men var ennå slapp osv, men det gikk bra. Joa, har begynt i terapi, men nekter å skrive om det her. Det jeg skriver her, blir mer på ren løgn nivået....på lik linje med gaupe og saueflokken til en eller annen bonde...(men der løy jeg ikke, der analyserte jeg bare, bortsett fra at jeg verken kan sau eller villdyr...) Selv om jeg ikke lyger, omskriver, osv. Sannheten har mange ansikter. ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 20. september 2007 #508 Del Skrevet 20. september 2007 Sukk, våkner så unødvendig tidlig...men ok, da har dagen begynt...har fått unna en mail, skal passe bikkje etterpå, hjelpe ei venninne med par brev (høres ut som jeg bare kjenner åndsvake mennesker, men hun har ikke pc hjemme og vil virke som hun har det...er litt irritert på alle som "skal virke som de har pc" og kommer til meg...men) Men noen kan ikke med pc, og avskyr pc (fordi de aldri har giddet sette seg litt inn i det), bortsett fra at de ikke vil virke slik jmfr. f.eks. myndigheter. Vel, får være litt overbærende... De som kan litt pc, kan ikke touch...og kommer løpende til meg. Som om jeg er moder Theresa-dama... Men det koster meg bare en knapp halv time, så er brevene printet ut, hun har skrevet de selv, for hånd. ...Passe bikkje, de sa at det skulle bli sol i dag (eierne), men det ser ikke slik ut nå...de vet at jeg er forkjølet og er en frysepinne p.t. Jeg fikk nøkler, så jeg henter kanskje bare bikkja om ca en time, og legger meg å sove igjen...men har ikke lyst å bevege meg ut, kanskje best å sove litt først... Hun jeg skal hjelpe med brev, kommer ikke fra jobb før i 2-3-tida, og da er hun ikke her før ca. 5, men antar at hun vil ha postet disse brevene før kl. 16. Så denne dagen blir en "jobb". Bare spør vimselot, hun er så snill og grei og sier nesten aldri nei... Forbannet være "flink-pike-syndromet", har mest lyst til å la være å hjelpe folk, men de hjelper jo meg også av og til, så det går begge veier. Ett oppdrag jeg fikk, kan jeg tjene 25.000 på, bare for noen timers arbeid. Hvis det går i boks da, men det vet jeg ikke. Noen timers arbeid=en ukes jobb; lesing og tankevirksomhet... Jeg tjener ikke så mye, nei. Jeg sliter med å få endene til å møtes, og har omtrent ikke økonomi til å kjøpe sigaretter engang...men merker at da røyker jeg dobbelt så mye...får spise havregrøt, og leve vegetabilsk... DET burde være billigere. Nå er jo Norge i kjøtt-krise og må importere tonnevis av kjøtt... Æsj, blir kvalm ved tanken på kjøtt, kanskje jeg skal legge om kostholdet til å bli mest mulig lakto-vegetariansk... Er sliten, har kun vært våken litt over en time. Men dagen i går var ett eneste kjør. Hjelpe ei med å kjøpe gardiner, en med pc-problemer (dust, han, ikke jeg), og mer vil jeg ikke skrive fra i går, bortsett fra at jeg nesten glemte meg selv... Nå ser jeg ikke ut, sitter i en joggebukse som jeg aldri viser meg offentlig med, med ullsokker, en fæl natttrøye (fargen), og ullsokker, og ulljakke... Men det var så kaldt da jeg våknet, selv om jeg tipper det er 25 grader her inne nå. Mmm, kåt også, men det kan jeg bare glemme på en tid. Legger jeg meg ned og onanerer nå, sovner jeg...og glemmer resten... Men jeg våknet for tidlig, helt unødvendig, men siden jeg ER våken, kan jeg gjøre unna noen småting, men har mest lyst til å utsette det par timer og bare sove, par timer til... Vet ikke, kan jo sove omtrent når jeg vil, bortsett fra at av og til får jeg ikke sove (var ikke i form da jeg sov 1,5 døgn, hadde feber osv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 20. september 2007 #509 Del Skrevet 20. september 2007 Fikk telefon...en venninne som (klarer ikke skrive mer om det) ... Må få av meg disse grelle klærne og komme meg ut av døra snart...ikke pga bikkja, den har fått tur av eierne, men jeg henter vel den når jeg først trør bortover kvartalet... Skylder litt penger til en venn, nabo, har mest lyst til å ringe på der først, men er redd for å begynne å grine, har litt vanskelig for å gråte, kan renne tårer når jeg ser en film (gidder ikke huske tittelen nå). Patetisk. I går på trikken, måtte jeg sitte ved siden av en mann, jeg frøs og var iskald på hendene og overalt på kroppen, men jeg følte varmen fra han. DA hadde jeg nesten tårer i øynene og fikk lyst til å lene meg mot skulderen hans og gråte, men man oppfører seg jo ikke slik...mot en helt fremmed på trikken... Hun som ringte nå, har fått opplyst av sin eks at han har bedt meg reise til h.... når jeg har ringt han, når hun har truet med selvmord, men det har han ikke, så nå ble hun dårlig, og kvalm. Jeg vet at hun trur meg. Håper det, men hun blir jo satt i full forvirring. Bortsett fra at hun (håper jeg) er tøff nok, og at det var scampi i går da hun var på resturant som har vært ikke helt... Mulig jeg kan hjelpe henne, men da må jeg gå via bakveier og burde ikke...men jeg kan kanskje prøve, og det koster meg bare en spasertur og en liten smaltalk. Men da får jeg "kjeft" av andre, for de som ikke kan hjelpe seg selv, kan vi bare glemme (de som ikke er i family), det ser jeg langt etter... Verden går ... det er fasinerende og skremmende at jorda vi bor på beveger seg så raskt, eller har jeg bare lest Illustrert vitenskap, nå igjen, men den beveger seg den også og står ikke still pal, den ...det er raskt... Hva skal jeg gjøre, i dag, hente bikkje, gå tur, skrive brev, fra en som synes pc er patetisk... Trur jeg melder meg inn i neste bonderomantikk-programmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 20. september 2007 #510 Del Skrevet 20. september 2007 Fikk bare så lyst til å gi deg en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 21. september 2007 #511 Del Skrevet 21. september 2007 Takk for klemmen. I går, vel...jeg gikk innom et sted, og det endte med at jeg hadde huset fullt av folk (gikk selvsagt tur med bikkja også og tok den med hjem og den likte de som var her) Men det var jo i går. Etter at jeg hadde gitt bikkja tilbake til eierne, gikk jeg innom et utested, da hadde jeg glemt lommeboka mi her hjemme, men de skrev det opp på boka, så måtte jeg gå innom der igjen, da jeg fant lommeboka her hjemme, måtte ikke, men... Og da spilte jeg bort par hundre kroner på tull...men ble så trett at jeg gikk hjem, før jeg visste om jeg hadde vunnet eller tapt (men han lovte meg at han skulle si fra, og det gjør han, en heste-eier osv...millionær) Jeg bare lo, og sa at jeg var trett, hvor mye kan jeg vinne spurte jeg han, tja, fire hundre....god natt. Jeg spurte flere av de mennene om de ikke hadde tenkt å melde seg inn i Bonderomantikk. Jeg flørtet. Men de kjenner meg, jeg har tydelig gitt klar beskjed, for mange år siden og den regelen gjelder ikke mer??? at jeg vil ikke surre med mer enn en mann, og bli kalt gallopp-damen-rundt, osv. Men nå gjelder ikke den regelen mer, jeg kan vel bestemme selv, men de husker meg, tydeligvis... Hvorfor jeg spilte på hest i går, jeg kjedet meg...og det var storskjerm og de tar vare på meg som om jeg var bare 18 år... De vet at han jeg var sammen med, ikke har noe krav på meg, og at vi er kun venner (kjempegode venner), men de har lite lyst å få en ny gråtedame straks de må avlive en skadet eller dårlig hest...og de vet at jeg alltid får viljen min, for jeg er kanskje det man kaller "viljesterk"...så får jeg en fot innenfor huset, må mannen høre på meg... Men jeg var ikke på manneben-jakt i går, men aner ikke nå, om jeg vant eller ikke...og det driter jeg loddrett i. Men de er svært morsomme, og sjarmerende. Disse mennene som er kjemperike. De gir meg tips ang hvilke hester jeg bør spille på osv (jada), men jeg bruker ikke alltid lytte. Kanskje jeg finner meg en kjemperik hestekar, men alle innenfor miljøet, vet at jeg aldri vil avlive, så jeg er et "kasus"... Finner meg nok en mann der om jeg vil, men jeg vil ikke. Kanskje om ett år eller ti... Bonderomantikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 21. september 2007 #512 Del Skrevet 21. september 2007 Det er så kjedelig å våkne midt på natta... Ingen å kjefte på dvs ingen å prate med, ringe til, møtes... Har en dritbra bok (trur jeg) men jeg finner den ikke, er kaos her igjen, papirer osv... Rydding og meg, name it. Det morsomme med ei dame som var her i går (fikk jo en hel gjeng nesten innom døra...), var at jeg ringte opp et nr. til en som jeg bare har hatt en ons med, det visste hun ikke, jeg ga bare tlf til henne og han svarte og hun presenterte seg, og han - det måtte han jo få, respekt for henne, men han var så høflig og sa at han var litt opptatt og holdt på å lage mat... Når de la på røret/avsluttet samtalen, spurte hun meg, hvem var han? Nei, sa jeg, bare en jeg har knullet med en gang, bare glem det... Tja, var vel ikke helt edru...men jeg er ikke edru selv om det ikke kan påvises promille på meg, jeg er ikke en kunster, jobber ikke på bibliotek, men jeg sniker jo litt i hyllene. Hva jeg ville oppnå med at jeg ringte og ga tlf til henne, vel, jeg vet ikke, var animert... er ikke forelsket i min "ons", er bare glad fordi han løy og tøyset osv , men på den måten berget han meg. Men det er past time. Hun som pratet med han, er av verste sorten, sånn offielt, men hun sliter som fy nå og makter ikke å gå tilbake til den jobben der (mer kan jeg ikke skrive dessverre...) Skal krype under dynene, hun fikk lov å hvile seg i senga mi, det er det ingen menn som får mer nå, hvis jeg ikke blir forelsket...men jeg er en kyniker, og kan vente i hundre år, men da vet jeg ikke åssen sexlivet vil være, men det handler ikke kun om sex, dette livet. Ja, jeg skal gifte meg med han narkomane. Men vet ikke hvor lenge vi skal være gift, sannsynligheten er stor for at jeg ikke får sex (selv om jeg tar av bunaden), fordi han er så drita at han ikke... Da hadde det vært godt med en tjener, men siden jeg er motstander av tjenere, og han er mer betent enn meg, kan jeg jo ...vet. jordbær og sånn, nei, mannen er fyllesjuk, da duger bare egg og bacon... Ja, når jeg vil så mye ha han, så vil jeg vel også få han. Hvor lenge det varer, kanskje tre uker, kanskje uendelig, han må jo bestemme litt han og¨.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 21. september 2007 #513 Del Skrevet 21. september 2007 Han burde jo kommet og laget mat til meg nå, den mesterkokken... men det var kun par ons... Nå må jeg ikke overdrive, men jeg er sulten (sunnhetstegn kanskej) men jeg makter ikke mat... Etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 21. september 2007 #514 Del Skrevet 21. september 2007 Fredag. Hviledagen min... Jeg skal ikke gjøre noenting i dag, ingen avtaler, lese (har ryddet litt), se film, og bare være hjemme... Kjedelig, men jeg er fyllesjuk som fy. Kom meg aldri til Akerselva i går, gikk jo innom en venn og fikk med hele hans selskap hjem til meg (han var sliten av de)...måtte gå ut for å ikke være frekk og KASTE de ut herfra. Det er langt bedre å si at; nå går vi ut dere, jeg har såå lyst å gå på en pub... Funker ikke det, kan man lyge at man er forelsket også, men hun ene lo av meg, fordi jeg (glem det)... er jo alltid litt forelsket... De var hyggelige, hun ene har glemt ansiktskrem her, men jeg stresser ikke med det. Hun kan gå på butikken og kjøpe spenol...eller bare ringe meg. Vi koste oss med kaviar som vi hadde i eggeglass, og de to mennene som var her, kom ikke til ordet. Burde jo laget middag til alle, men...jeg følte meg plutselig som en gjest her selv... Det var ingen kvinner her, dvs jeg overtok bare menn fra han jeg besøkte. Men jeg møtte noen jeg kjenner (damer), og spurte om ikke de kunne være her mens jeg henta bikkja osv... Og det var ok, møtte de to meter utenfor døra...omtrent. Hun ene glemte kremen sin her, men jeg gidder ikke stresse med det, er en parfyme-krem og jeg bruker ikke slikt, så hun skal få den tilbake. Er trett, dvs. kanskje jeg sover noen timer, det er jo snart helg...er jo helg egentlig... Henne som ville ha skrevet de to brevene, hørte jeg ikke noenting fra, og maser hun i dag, dvs spør meg, så er jeg ...kanskje ...utilgjengelig. Jeg trenger en mann, og jeg får vel han, men ikke før jeg er ferdig med terapi og alt som... men hvor lenge det varer, det kan ende med ny hjertesorg... han er en venn av meg, og jeg setter vennskap høyere enn et forhold. Skal se om det skjer noe inne på forumet, men det er vel ikke noe nytt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 21. september 2007 #515 Del Skrevet 21. september 2007 Jaa... så lenge varte min hviledag. Fikk en tlf fra en totalt ustabil venninne, ei bydame, som har en ekkel og (pen) mann... Om hun kunne komme innom, for hun har noen gjøremål i Oslo. Først fant jeg på en unnskyldning, at jeg venter nevøer osv på besøk, og den hadde funka, selv om hun visste at jeg løy. Men så begynte jeg å tenke, hva gjør det om hun kommer innom par timer før hun må reise tilbake til bondelandet til den grinete mannen sin... (hun kan være kraftig ruset, og helt ...derfor jeg er skeptisk, men) Men, jeg burde alliere meg med noen, hun kan raskt finne på å bli aggresiv, ikke kun verbalt. Men jeg er så mild nå og trur at jeg kan takle det, med å vise henne kun vennlighet, velkommen hit, (men plakaten ikke bli så lenge du vil her, står), hun er ikke dum, tvert i mot. Vel, vi har kranglet tidligere, så hun har vel lært av det, hun og, vil jeg tro. Faen, om jeg vinner i lotto (spiller ikke lotto...men). Da skal jeg starte hvilehjem, for damer... (kanskje med svømmebasseng, men da vil vel den heste-eiren se rart på meg...siden alt vil være gratis, og han ikke vil få komme inn der) Jeg vil ikke ha noen av de kynyske guttene/mennene innenfor hestesport. Synes de er sjarmerende og morsomme, og de vet veldig vel hvem jeg er. Dvs min holdning, kanskje ikke alle vet det, men millionene ville forsunnet i hvilehjem for hester, osv... De synes jeg er modig, har ledd av meg, for jeg er så sentimental og så søt, men jeg er ikke så bløt. Og nå vet de det. (det var ikke jeg som fortalte de hvor bløt jeg kan være, men en eks...) Men de behandler meg med respekt, hjelper meg, er litt "ydmyke" og ingen tør prøve seg på meg, de vet vel at jeg er litt for smart, og at de vil få et luksus-problem som de ikke ønsker seg... Og jeg ønsker heller ikke bli sammen med noen av de, derfor anbefalte jeg hele bauta-gjengen i går å melde seg inn i Bonderomantikk... Jeg er bare ufrivillig forelsket i min venn, som sliter. Vet jeg skriver eplekjekt om at jeg får han, men jeg ... får han, men vet jo ikke hvor lenge, osv. og om jeg da vil ha han, når jeg først har fått han... Men ingen av oss vil tape face, vil alltid være venner hva som enn skjer... Jo, dette skulle bli en rolig hviledag, men så får jeg en psyko-dame på besøk, kanskje jeg skal sove par timer, før hun kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 21. september 2007 #516 Del Skrevet 21. september 2007 Sovnet tidlig i går, men dette holder ikke mål, merker jeg er trett igjen. Hun som var på besøk skulle bare minne meg på at hun var kommet vel hjem... ??? Og da våknet jeg, av tlfen. Glemte slå den forbanna mobilen på lydløs, siden hun hadde vært her, trudde jeg ikke hun skulle ringe ved midnatt. ...Har ikke slått den på lydløs nå heller, men hun ringer da vel ikke flere ganger, har pratet med henne i en time i tlf nå, det får holde for i dag, natt, vet men... Hun var snill i går, verken kjeftet eller noenting. Vi spiste peanøtter, drakk vin, øl og tranebærsaft. Burde jo laget middag, men...vi hadde så mye å prate om. Hun fikk prate med min far via tlf, han ringte, og de fikk god kontakt. Dama er ikke dum, og heldigvis var hun bare snill og god og vennlig. HUn vet at jeg har grenser, blir det krangel, er det rett ut. Skal legge meg under kosedyna mi og lese litt nå, sove noen timer, mandag har jeg en viktig avtale. Sove... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 22. september 2007 #517 Del Skrevet 22. september 2007 Utrolig bra at jeg slo tlf på lydløs likevel, ellers hadde jeg blitt vekket kl 07 i dag...av henne som var her i går. Mandag får jeg besøk, og jeg må være klar i hodet. Men...men jeg må først sette meg inn i saken, en sak som jeg som medhjelper har jobbet med i dager... Noen trur at jeg er så smart, at jeg straks kan avgjøre "utfallet", men jeg trenger å tenke, sove på det en natt eller to, før jeg vet hva som er korrekt å gjøre i neste omgang. Men dette vet denne personen, for jeg har fortalt at jeg ikke er en tryllekunstner. Selv om jeg kan virke slik,? fordi jeg aldri har tapt en sak, så er jeg kun et vanlig menneske som har mitt å slite med, og ingen saker er så enkle at jeg bare kan gi råd, før jeg har tenkt. Vil glemme det nå, det er først mandag. Da må jeg tenke igjen. Men gir han meg ikke par dager å tenke på (vet ikke helt, har ikke lest "bla bla bla" enda), så kan han like gjerne tenke selv. Joda, har iq på over gjennomsnittet, men jeg må ha tid på meg, jeg er ikke et orakel. Har sovet dårlig, lite i natt. Fikk fire piller av henne som var her i går, tok en av de, men antar det var sobril, den tok jeg etter at hun hadde vekket meg for å fortelle gladnyheten at hun var hjemme... Fikk par imovane, må nesten ringe og spørre henne hva som er sobril og hva som er imovane. Trur jeg tok sobril, pga at den var litt pølselignende, mens imovane er en rundlignende gammeldags jordkule? Sms... Fra henne. Fan at hun ikke går fra denne mannen sin, men det har jeg ikke noenting med. Hun bruker meg som ...en å klage til, og det er ok. Bare det ikke blir for mye. Hun har mange positive egenskaper, og i løpet av de senere år, er hun blitt litt mer snill, men det avhenger av hvilke piller hun har fått i seg. Vil helst bare tenke på hva som er best for meg nå, og det er en dusj, litt mat, sove par timer, lese og kanskje gå en tur, om jeg velger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 22. september 2007 #518 Del Skrevet 22. september 2007 Skal kanskje sove, jeg forsøkte å ringe han som jeg har tilbudt meg å hjelpe juridisk, men svarer ikke... Travelt opptatt, tenker jeg. Har sittet i tlf i over en time nå med hun som var her i går, hun hørtes (snøft) ganske pillefjern ut nå, men det er vel på den måten hun takler livet sitt p.t. Hun sa at de runde pillene hun ga meg i går, var sobril, mens de avlange var imovane... Vet ikke jeg, men jeg har ikke tenkt å ta en pille nå, det er... glem det. I følge henne tok jeg ikke sobril, men imovane i går kveld (etter at hun ringte og vekket meg.) Samme det, bare jeg får sove, men hun mener at sobril ikke virker så effektivt, men hun er indoktrinert, har hun tatt for mange over lengere tid, vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 22. september 2007 #519 Del Skrevet 22. september 2007 Hurra, jeg skal flytte fra Oslo og gifte meg med en dame. Det er sikkert en bedre løsning enn å begynne å knulle med en narkoman... Vi (vi damene, vil ikke ha gruppesex, osv. vi kan bare være oss selv, og ingen av oss krangler om den ene er utro osv, samtidig som ...glem det) Dvs vi vil jo ha sex, men ikke med hverandre. Ingen sjalusi, ingen uvennskap osv. Den perfekte løsning, jeg fridde og fikk ja. Jeg kjenner henne, dette handler ikke om sex, men om trofasthet. ' Snart blir jeg kanskje lesbisk, i alle fall om vi må ligge i samme seng...hun er så vakker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 24. september 2007 #520 Del Skrevet 24. september 2007 Nå begynner denne ukas "stress", men fint å ha noe å gjøre da... Har ikke tid til å være på kg, har mailet osv, og må ut av døra ganske snart. Får besøk i ettermiddag, men bare hyggelig det. Har visst skrevet at jeg skal gifte meg, igjen...(dvs har skrevet det her), men det stemmer selvsagt IKKE, nå heller, var bare noe jeg skrev fordi jeg kjedet meg... Men nå må jeg ta og pakke veska og løpe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå