Gjest vimselot Skrevet 18. august 2007 #401 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg våkna nå... boffen sov, men nå har han gløtta på øynene, egentlig er han en b-hund som elsker å sove lenge dvs til ca ni... Må vel ut med han, han har vært på verandaen nå og tissa (jeg later som jeg ikke ser) Kryper jeg under dyna igjen, sovner han også, for han er en typisk b-hund. En av eierne har fleksitid og han misliker sterkt å stå opp tidlig for å gå tur...selv om han av og til får være med på jobb. Hun jobber ikke hver dag, så hun ser lett på han om morran at han synes det er utidig å stå opp såå tidlig... Ble passe animert i går, må være forsiktig med hvilken røyk jeg fyrer opp nå, men "skaden" er alt skjedd... feil røyk... Var innom en pub i går, betalte gjelda til en venn. Så han var der når jeg lufta bikkja på kveldsrunden, gikk forbi flere puber. Men tok ikke med bikkja og var bare ute en times tid, cirka men ikke mer enn to timer... Traff flere hyggelige venner, mulig jeg ringer og avtaler et møte med en av de i dag (en homofil). Men merker jeg er trett igjen, er vel ikke edru på en flekk, når jeg var ute til kl 24...trur jeg skal holde meg inne i dag, være asosial og bare lese, lage mat, lese, sove, men det høres kjedelig ut, men er ok med kjedelige dager i blant... Mandag el. evt. tirsdag har jeg en viktig avtale. En hyggelig sådan, ikke noe stress (mer enn jeg selv klarer skape i forkant) Mulig jeg rusler tre kvartal og går hjem med boffen, men det er for tidlig å vekke eierne. Vet de var ute i går... så ha ha, om jeg vekker de nå, får jeg sikkert aldri passe boffen mer... Men i ni-ti-tida vet jeg de er våken, de er sånne som tar to glass vin, og som står opp tidlig selv om de har vært ute kvelden før (jada, jeg kjenner a-mennesker også, og synes det er topp at de har en hund som elsker å sove lenge og slappe av om morran, det oppdaget eierne da de fikk barn og hadde perm. Det er en gammel hund, men er i god kondisjon, min. 2 timer tur daglig... Akkurat nå skulle jeg ønske... at jeg vinner 7 rette i lotto i kveld, for jeg har prestert å levere kupongen inn to ganger... (jadda, bare lure på åssen jeg klarer slikt, men det er enkelt) Boffen sover igjen, men må lufte han om jeg ikke sovner selv igjen snart...i alle fall ca kl ni må han ut - dvs. han må ikke, men det er som regel det han liker, selv om han kan sove til kl. 10-11, men eierne har jo hage, så de kan lage kaffe osv, før selve turen. Og å tisse på verandaen er bare noe han gjør for å markere. Men nå sover han så søtt at, kanskje fordi jeg tok feil røyk...fikk litt av ei venninne i går (dvs hun røyker ikke p.t. men hun rappa fra typen og ga til meg) I går var spazy, fikk tlf som jeg ikke vil ha. Må si fra, at jeg har fått nok av ... nok av hva? Vel, vedkommede er slett ikke dum og vil skjønne det, i alle fall en liten stund (jeg har sagt i fra før)... vil ikke si mer om saken på kg, og jeg hadde slett ikke passa til mnd. bruker fordi om jeg blir gjenkjent, kan også en del andre bli det, pluss at jeg ikke har noe ønske om å bli "kjendis". Da skulle jeg hatt flere millioner og måtte ha noe fornuftig å si, men jeg hadde ikke klart å la være å le, for hva er fornuft? Det er jo noe høyst personlig... Jess, har klart å ta feil røyk, så har fått i meg en joint nå. Tre trekk var nok, var olje i reven. Hun burde bare stjelt alt fra den sløve typen sin...han behandler henne ikke bra akkurat, ikke vold men... Nå er jeg nesten for stein til å skrive, og plutselig ble jeg i et salig hjørne og elsker at det er tidlig på dag, og helg, mens de fleste sover, og kun jeg er våken... Boffen sover, men må han ut, gir han signal, og da går jeg såklart. Han har iallfall tissa en diger flekk ute på terrassen (vet ikke om jeg skal kalle det terrasse, veranda, balkong eller hva, men egentlig vet jeg, vil bare ikke si det her...) Siden jeg er våken, og det er helg, har jeg i alle fall noe til felles med småbarnsmødre... Flørta i går, håper jeg ikke utveksla tlf.nr. men det gjorde jeg ikke. Så også hvor langt de ryktene som er basert på ren løgn har nådd...dvs. noen trur det er sant (men de vil få vite til sist, vet jeg har såpass stort nettverk og at det vil bli snakket om, og at sannheten vil komme fram, men jeg gidder ikke gå rundt og unnskylde meg, for noen, når jeg ikke har gjort det som påstås, ikke gjort noe av det... Gidder ikke forklare engang, trur noen på rykter, kan de komme rett bort til meg og spørre hva som skjer. Folk er så feige, men jeg forstår jo det på en måte. Men å tru på rykter??? Går det virkelig an å være så naiv? Har de bomull i ørene, eller hva. Vet at ryktene er stoppet et sted, men løper videre, og jeg kan ikke gjøre noe fra eller til. Om ca. ett år, vil ryktet være parkert og avlivet, men ikke før. "Fint å være kjendis" Jeg skal søke meg inn på prinsesse-skolen til 08, da får jeg media etter meg, og kan gå med mørke briller og parykk... Eller finlandshette, så raner jeg banken på vei hjem fra skolen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 18. august 2007 #402 Del Skrevet 18. august 2007 Nå er ingen våkne, kun småbarnsmødre, så jeg skriver like godt her... Kjenner småbarnsforeldre, og stiller opp som barnevakt også, men da må helst barna ha lagt seg... Og de må ha barskap... (kose seg foran en stor skjerm og se på dvd, leie film til meg...), mer forlanger jeg ikke ut av en kveld hvor jeg må være på et fremmed sted og passe småbarn (jo jeg forlanger at de er tilgjengelig på mobil og at de ikke er helt kanon, men det har aldri skjedd, dvs mennene pleier være litt mer amøbe enn damene...) Men nå passer jeg boffen, han har sovnet av igjen og trur det er en god ide å innta horisontalen, jeg også, eller så må jeg bare gå en tur med han nå, sende sms til eierne og si fra at de ikke trenger hente han før utpå dagen... Jeg røyker for mye, vanlig røyk, sa til legen at jeg kun røyker fem-7 sig. per dag, men er blitt både stressrøyker, kjederøyker, selskapsrøyker, osv... Og jeg som skulle slutte. Jeg skal ikke det, men skal prøve. Har uansett godt av en pause, men en sig. er avstressende, og jeg har lagret så mye frustrasjon i å ta meg en røyk...så det blir som å begynne på 14-stadiet og ta berg-og dalbanen ufrivillig... følelesmessig... Har prøvd å slutte før, og det endte med gråt, irritabilitet osv, men jeg gjemte meg når jeg fikk de takene...knuste til og med et glass... Lykkepiller, nada. Vil ikke, jeg er ikke kronisk deprimert, og jeg tar joh.urt. Må sove en times tid, så går jeg og boffen en liten morgenrunde. Da kan eierne slappe av, men de kan fint finne på at "nå er de heldige, og kan dra på Aker brygge osv"... Vel, boffen og jeg klarer oss vi. Han har gjemt kjæledyret sitt så det blir et mareritt å finne "fisken", men det skal vel gå... Boffen er litt sånn, distre, så han glemmer fisken sin, når han skal hjem, men jeg kan bare minne han på det. Så husker han det nok og vet nøyaktig hvor han har gjemt tingene sine... Dumme bikkje, nå stod han opp igjen, og glaner på meg, men nå gikk han og la seg igjen... Sove en time, så en morgentur. Han er snill sånn, veldig boffete og leken, til tross for sin alder, men av natur: et b-menneske (hund) Så planen i dag, gå tur, dusje, kanskje stikke innom en venn, ellers bare lese og kose og late meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 18. august 2007 #403 Del Skrevet 18. august 2007 Kan bare glemme senga, har prøvd og ga opp, bikkja hviler, men er hypp på en tur, jeg sa "vente litt", så la den seg. Skal gå snart, irriterende at jeg ikke fikk sove mer enn noen få timer... Får ta det igjen når eierne har henta hunden, men bikkja fortjener en morrarunde ganske snart, og når jeg først går, går jeg ikke bare rundt kvartalet... Sender bare sms om at de kan hente den utpå dagen, eller om vi går en laang tur, kan jeg jo ringe og høre om de er våken og om det passer om jeg kommer hjem med den... (ellers risikerer jeg at jeg må passe bikkje til langt langt utpå kvelden, og som sagt så er jeg miserabel og f.sjuk) Mjau, det er litt synd på meg nå... Jeg kan ikke ha hund her hvor jeg bor, jeg vil ha hage, slik at bikkja kan være løs og jeg kan ta det litt med ro tidlig på morran... Og eh, helst en mann som elsker bikkjer og elsker å gå turer, men de fleste menn ljuger bare om at de elsker å gå tur (subjektivt, men mine objektive erfaringer) Skal gi litt mat til bikkja før vi går ut, han slukte alt hundematen (tørrfôret) i går kveld, er et matvrak den bikkja, men jeg gir ikke mat før jeg "har på meg sko og er klar til å gå ut", sitter bare i netto her, og vet han alltid må gjøre fra seg om morran, så jeg vil ikke trigge magen hans, før vi er på vei ut døra. Trur ikke jeg går innom eierne, kan hende sover de lenge, sender bare en sms (de har alltid på lydløs når de sover) om at de kan hente bikkja senere, dvs. etterpå, men er som sagt ikke i form til å gå tre lange turer i dag... Jeg burde ha et marsvin, vet. Men hater ha dyr i bur... Er trett, men straks jeg legger meg, får jeg det jeg kaller tankesurr... "har sikkert ingenting å gjøre med at jeg tok feil røyk i morges" Trett med klokkeklare tanker...det er svært irriterende, selv om det ikke er stress (jo, når jeg er f.sjuk, og må ut...) Nå ringte ei venninne, jeg lovte å sjekke opp noe for henne. De ryktene som går, det er egentlig litt slitsomt, men gir men desto større grunn til å se arrogant og overlegen ut... Har gått verre rykter før, og noen vet om "rykteskaperne", mens andre ikke har fått det med seg... Tror det kalles "den egyptiske lek", dvs barn som sitter i en ring, hvisker til sidemannen som hvisker det samme videre...vitsen er å vinne ved å si det samme som ble hvisket, men det holder aldri mål... Men nå har jeg tøyd ut grensa for bikkja, har tatt på meg klær, og da vet han at det er tid for tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 18. august 2007 #404 Del Skrevet 18. august 2007 Gikk en ganske lang tur, nettopp kommet inn, og jeg pakka sammen stasjet hans, da kom han fram med kosedyret sitt som han hadde gjemt (gud vet hvor)...for da visste han at han skal hjem i dag... Sa til eierne (hunden får ligge i senga hjemme) at jeg forlanger å få meg meg et klesplagg og jeg fikk med meg nattkjolen til dama, og la den på sofaen her, og da lå han der... for jeg vil ikke ha han i senga...vet han skal drikke vann om natta osv. Og iflg legen min er jeg allergisk mot hunder, men jeg merker det ikke... Men går på homeopatmidler og tar c-vitaminer. Sendte sms til eierne, og dama ringte (bakfull ) og det ble visstnok sent i natt, så de var lettet for at jeg hadde gått tur og at de kunne sove videre nå. Avtalen var at bikkja skulle hentes tidlig i dag, ca kl. ti, men når jeg våkner tidlig og trigger hundens søvn, får tlf osv, da våkner jo bikkja og... Men det hører jo med, å gå tur, når man påtar seg ansvaret... Egentlig vil jeg at han skal bli her, men...vet jeg får passe han nesten så mye jeg vil, men ikke når mannen er på nattevakt, da føler hun seg utrygg uten bikkja. Boffen er så flink, hadde han vært yngre kunne han fint blitt en førerhund f.eks. De som sier at en gammel hund ikke kan lære, tar feil. Men Boffen er både materalistisk (mitt meg meg min), morsom, oppmerksomhetskrevende (ikke når jeg sitter ved pcen, da vet han at det er håpløst... Men da kan det hende at han inntar senga mi, men det er ok, vil bare ikke bli forstyrra når jeg sover, og kjefter aldri. Han trenger ikke kjeft, kommando er nok. Og ros og skryt funker enda bedre. Han bråker ikke med andre hanner når jeg går tur med han. Ikke når mannen i "huset" går turer heller, men når dama går, da er det litt verre. Jeg har gitt henne par tips og det er blitt bedre. Men hva skal jeg gjøre nå, avtalte at de henter han ca kl? Jeg sa at jeg må ha alle telefoner på lydløs fordi jeg trenger å sove selv etterhvert, men de kan bare ringe på og ringe mobilen min samtidig (åpner aldri når jeg ikke vet hvem som ringer på, jeg krever en avtale først, og ringer aldri på hos andre før det er avtalt Hvorfor jeg aldri åpner? Lisensmannen fra nrk? Uønsket besøk osv. Skulle sjekke noe for ei venninne, må vel gjøre det da. Det er faktisk en jobb, som kan ta opptil en time. Men ok, jeg kan gjøre det kjappere, men jeg vil ikke jukse, når jeg har lovet... Hun er i en krise, mer kan jeg ikke si her. Ville ikke ha mer med henne å gjøre, men hun ba pent om unnskyldning og beklaget, ja ja ja, jeg vet det, det er ok, sa jeg, alle kan gjøre feil...i alle fall når de blander piller og alk og whatever... Hun ringte før ni, tidlig, men dama vet at jeg har på lydløs når jeg sover. Hun spurte om hun vekket meg, neida, jeg er i USA nå, sa jeg og skal snart ta kvelden... Da begynte hun å filosofere over at det alltid er noen som sover, og noen som er våken, dag her, natt der osv. I tillegg til de søvnløse... Nå lager bikkja koselyder, har lagt seg og er fornøyd. Jeg visste at han ville finne fram kosedyret sitt, straks han visste at han skal hjem i dag pga at han så jeg pakka sammen stasjet hans. Dumme dyr? Tydeligvis ikke, de driver rene terrorvirksomheten og krever så mye oppmerksomhet, men de er så unike, og jeg vil helst beholde han her, men kan ikke... Men får passe han en annen gang, egentlig...men når han er her, da er jeg ikke alene... Snufs. Men jeg kan ikke bli et A4 menneske, og her jeg bor p.t. kan jeg ikke ha hund. Så enkelt, men det er BRUTALT... Siden jeg er en kløpper til å lære opp hunder (har hatt hund ja), så burde jeg egentlig utdanne meg til å lære hunder å snuse opp narko, eller aller helst; muggsopp eller lignende... En førerhund må man jo gi fra seg...og det vet jeg ikke om jeg makter, dvs. at jeg ubevisst vil gå inn for at den ikke skal egne seg... (men hvordan gjør man det...) Skriver langt nå, skal lese litt. Men jeg kjenner meg selv ganske godt, når avtalen er ca kl 14, bræk, har jo lyst å sove, kanskje jeg får det til... men blir stressa av tidspunkter, klokker osv, og det blir mer og mer tydelig dess lengre jeg går sykemeldt. Kan jo sende sms at bikkja har bosatt seg her, men den er for drøy. Dessuten er han så glad i disse menneskene som trur de eier han, at det har jeg ikke hjerte til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 18. august 2007 #405 Del Skrevet 18. august 2007 Alene. De henta bikkja... helt alene, men har sovet litt.. Vet at hunden har de bra, men det var "oss to", og han boff forstod at han skulle overnatte, og nå... Nå er det ingen som maser på meg... Jeg savner han, har passa han x antall ganger før, men som regel har jeg hatt kjæreste eller samboer. Alene... Den bikkja er ingen trekkhund, men jeg merker f.skjellen når jeg går tur, ved hvert gatehjørne snur han og ser på meg og jeg kan enten si høyre eller venstre, eller bare enklet, vise med armen, hvilken vei. STTÅÅÅ, biler. Den forstår han også. Elller Vente. Ja, jeg savner han, men nå måtte vi ut på tur igjen (hva så) og i kveld... De som eier bikkja, er begynt å prate om at han er blitt gammel, jeg skal tilby å avlaste/overta den. Bikkja er kvikk som fy, så det er ikke alderen, men siden dama er redd når mannen har nattev akter, vel, jeg kan kanskje passe den langt mer enn jeg gjør (selv om jeg eg.lig vil ha egen hund, men ingen Eier dyr, og mange - mange, trenger avlastning. Men nå ble det tomt her... Snakket med ei venninne, når boff var henta, og hun forstod min alenehet. Ga råd om å fjerne vann- og matskåler, men.... I tillegg har eierene fortalt at bikkja, er gammel, de har ikke tid osv. Vel, da sa venninna mi (som har hund) at hun kan overta den, om ikke jeg kan. Hun har hage, men går svært sjelden turer, så jeg er vel - vi kan avlaste litt....og hun kjenner også bikkja. Men jeg må si det raskt, fordi eierne av bikkja er i stand til å avlive Boffen, siden han har levet x antall år. Ikke i dag og ikke mandag, men jeg føler det....eller så er jeg paranoid, men av og til er de møkka lei, turer osv. Og nå går det i a alder, selv om han er frisk og pigg... Vil bare glemme det nå. Har fått en talemelding på mobil, må sjekke... har som sagt, sovet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 19. august 2007 #406 Del Skrevet 19. august 2007 Hva skjer? Nå er jeg begynt å våkne tidlig, før mine foreldre til og med... og ingen jeg kjenner er våken i helgene kl. 07. Ikke om de ikke har småbarn eller helgevakt, dvs frivillig... Reiser bort om par, tre dager. Vet ikke hvor lenge jeg blir, det tar jeg som det kommer. Og når jeg sier par, tre dager, kan det like gjerne skje i dag... Pleier bestemme meg på timen, omtrent, men i dag skjer det neppe... Venter bare et viktig brev, før det kan jeg ikke bevege meg stort. Er ikke våken i det hele tatt, kanskje bare legge meg igjen og lese til jeg sovner. Men ok å snu døgnet til "normalt", men ikke helt normalt for meg å våkne så tidlig, særlig ikke i helgene. Et nummer hadde gjort seg nå...orgasme og nestendød, slukne... Men det er ingen i nærheten, som jeg har lyst på, har ikke sex uten at det er full tenning... Joda, i et samboerforhold, kan jeg lett bli tent, uten at jeg er det hvis mannen drar meg i gang (høres ut som jeg er en bil som har flatt batteri, men...så ille er det ikke) Hva skal jeg finne på i dag, bare slappe av og ikke gjøre noenting? Vet jeg er bedt til middag hos mine foreldre, får se om jeg vil, har egentlig sovet for lite, og sover jeg ikke før evt. middag, avlyser jeg det. Sist søndag var jeg også bedt dit, og da var det hyggelig (god mat, min far er skikkelig flink på kjøkkenet), og ingen fremmede var invitert, så jeg slapp det styret. Høres ut som jeg spiser fast hver søndag hos mine foreldre, men ikke når jeg har vært samboende... Jeg ville hylt om det var fast rutine å dra til svigers hver jævla søndag... Da er migrene lett å skylde på, men jeg ville tatt det opp med samboeren også, for man kan ikke ha migrene hver søndag... (vet ikke, har jo ikke migrene) Fans rykter, de fikk på en måte oppnådd det de ville, ikke helt og fullt, men likevel er det noen som tror på det ennå. Javel? Da er det deres problem, og ikke mitt. Men rykter som oppstår (løgner) fra løse lufta kun for å ødelegge, det er jo meningsløst, og jeg er rystet. (dette er s.k. voksne damer som bare kjenner meg ved navn) Hva som foregår oppe i hodet på slike, vet jeg ikke, og vil helst slippe å vite det også. ........... Nå har jeg endelig rydda vekk mat- og vannskåla til Boffen. Blir helt sentimental, satt ut, men ser saklig på det og skal si til eierne at om de er slitne eller trenger avlastning, så kan både jeg og venninna mi overta eller avlaste langt mer. De kjenner venninna mi, og stoler på henne, hun har drevet med bikkjer i x antall år... Egentlig vil jeg flytte, og ha bikkje, men her jeg bor (vel det vil jo gå, men da må jeg tenke grundig gjennom det først, for jeg vet hvor mye som kreves, turer, oppdragelse osv. Kan ta en omplasseringshund, men... Har sett andre gjøre det, med vellykket resultat, men har hørt andre historier også. Begynner i terapi om ikke lenge nå, så jeg dytter vurderingen over til terapauten (da slipper jeg å ta ansvaret for alt, ha ha ha, som om en terapaut kan kjenne meg, mer enn jeg selv gjør...) Tviler på at eierne til Boffen vil gi den fra seg, men de er glad for å ha avlastning i blant. Har ikke fortalt de hvor tungt det er når han er dratt igjen, og vil ikke gjøre det heller. Synes det er ekstra tungt når de klager i blant, turer osv. Men tviler på at de avliver en frisk hund, de er jo veldig veldig glad i bikkja si. Det er dama som klager mest, men det er vel pga. at hun er redd i møte med andre hanner på tur, samtidig er hun glad når mannen er på nattevakt osv. fordi hun har en vakthund i hus. Kanskje en ide å lage frokost...er ikke sulten, men dog. Blir trett av mat (og jeg tenker lage "skikkelige greier", ikke et knekkebrød nå) Hva er skikkelige greier? Vet ikke, men får se, men er faktisk trett igjen nå, så kanskje bare sove par timer til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 24. august 2007 #407 Del Skrevet 24. august 2007 Denne uka er et STRESS...og neste uke blir det samme "maset". Har egentlig ikke tid til å skrive ett ord, er bare minutter til jeg skal fly ut igjen... Varmt er det som fy, og det hjelper "masse"... Men er mest papirarbeide jeg driver med, er ikke "bare", for det er en del lover og paragrafer jeg må forholde meg til og som er forvirrende... Hjelper litt at det er helg nu, men må jobbe litt i helga, trur jeg... Skal par turer i skogen i alle fall, så litt avveksling får jeg og... "stakkars meg nå liksom", men det er ikke slik, er bare litt stressa p.t. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 27. august 2007 #408 Del Skrevet 27. august 2007 Sliten...skal få unna en faks og ta kvelden snart, for i dag. Lei lover og paragrafer, men vet det alltid finnes en eller annen lov som slår ihjel en annen lov el. paragraf, i alle fall i "kompliserte" saker... men om jeg finner ut av det, får bare lete og se, etterhvert. Ikke så viktig heller, men liker å finne ut av ting når jeg er i gang. Burde utdannet meg til detektiv, men passer ikke til det. Skal til ei venninne nå, må bare ta en dusj, spise litt osv. Gleder meg, men skal ta det roolig. Trur jeg, blir alltid noe annet enn vi planlegger, nesten alltid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 28. august 2007 #409 Del Skrevet 28. august 2007 Nettopp kommet inn døra, men glemte handle røyk... arrgh!!! Og jeg som har fått nok av "frisk luft" i dag, dvs. være røykfri i lengre tid av gangen... Må dempe røykinga, men øker den omtrent istedet...vel, er klar over det, så... Merker at jeg blir utålmodig (for svakt ord) når nikotinbehovet melder seg. Har gjort masse i dag, men må lande litt...dvs. må handle røyk før jeg kan slappe av og være "fri"... Bør egentlig skrive ferdig et brev i dag, men kanskje jeg utsetter det litt...til imorn f.eks. eller til i kveld. Trett, men må tidlig opp i morra også, og torsdag, og fredag... Lenge sia jeg har hatt tid eller tatt meg tid til å "slappe av" her inne på kg, men har ikke savnet det, bare kommet på par ting jeg har hatt lyst til å skrive om, men som jeg heller har notert ned, til senere bruk... Ikke på kg, nødvendigvis, men liker å skrive ned ting, småting... Kjøpte meg nye solbriller i dag. Spiste lunsj ute. Pluss en masse ting, som jeg ikke orker skrive om... Har lyst til å røyke meg pisse skev og roe ned tempoet litt, og legge meg tidlig i kveld, men har ingenting å røyke på... Og følger ikke alltid mine lyster, gidder ikke stresse med det, tar tingene som de kommer. Men jeg kjøper meg fire øl i butikken, for nå "fortjener" jeg det og har veldig lyst på en kald pils. Derfor. I morn skal jeg passe en bikkje som skal være hos meg ett døgn eller to. Pluss alt det andre jeg har å gjøre. Men nå glemmer jeg alt jeg "må og bør" osv, og handler inn røyk og noen øl og ringer ei venninne, kanskje, og tar livet mer med ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 28. august 2007 #410 Del Skrevet 28. august 2007 Er sliten og har ikke tatt tlf. på 2,5 timer nå. Hvis det ikke krevde så jævla mye for å bli advokat, skulle jeg tatt den utdannelsen nå (like før jeg fyller 40...), men jeg skal jo...søke meg inn på prinsesseskolen, søkte, men. Passerte ikke nåløyet. Sidespor, men er sliten nå, vil ikke si hvorfor. Men jeg er altså ikke jurist. Una vil tru meg om jeg sier at f.eks. i dag, har jeg fått forespørsel fra 3 (4 egentlig) ordblinde (les ikke ordblinde, les hva du leser selv) Que... Noen bruker meg som buffer før de skal bestemme seg, ordblinde, etniske fremmedspråklige, nevrotiske osv... Men nå må jeg bremse denne "nødhjelpen"... Jeg er bare EN, og en sak er jeg nesten ferdig med, skal bare renskrive osv. Men nå står to i døra, og jeg kan ikke velge, den ene er enkel, men det trur ikke h*n, men jeg skal forklare at det er best å gjøre det sånn og sånn, og utelate alt annet dvs. oppfordre h*n til å late som om h*n er litt dum eller ikke husket på det... Det er lov å ikke huske på alt. Men ei venninne, en mer krevende greie, men jeg skal gi henne råd så langt jeg kan, resten må hun gjøre selv og det vil hun, men hun er ikke etnisk norsk, kan flere språk men er ordblind (ja, det går det også) Også vet de, at jeg er som er blodhund, som (når det gjelder paragrafer, jeg spyr av ordet) - jeg har lest for mye Nancy Drew... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 28. august 2007 #411 Del Skrevet 28. august 2007 Lurer på hva jeg skal med tv...nyheter kan jeg se på nett, filmer kan jeg leie på dvd, kjøpe eller laste ned. Jeg har seilt litt akterut, synes utviklingen går så raskt... Jeg sniktitta litt på nrk her om dagen, og så på "Fjols til fjells" på fredag... Torkelsen, synd han er gift (vet ikke om han er det da, eller om det er proforma om han er det, og bryr meg lite) Men jeg skulle gjerne bedt en (en fjols til fjells-mann) med meg, røyka gras, tygga litt og bare fiska... Vi hadde sikkert kranglet om hvem som skulle tredd marken på kroken, men jeg hadde faktisk gjort det, bare fordi jeg hadde antatt at han er mer fjols til fjells enn jeg er... jeg er bare litt fjols...til fjells Sex. På en måte forstår jeg hvordan mytene oppstod. Dracula osv. Finnes det ikke noe catering for slike som meg? Jo, vet at det finnes, men nå risikerer jeg å bli gravid (ikke nå, har sikker sone osv), men er snart så kynisk i tankegangen at jeg går på pub og bare raner med meg en mann hjem og ber han gå når sola står opp i morn... En mann skylder meg en orgasme også, faktisk, men han er i utlandet nå, den mannen. To år gammal gjeld, og jeg har ikke hatt sex på lenge Ikke så viktig, men jeg savner litt av det også, har kondomer, (pakken uåpnet). Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 29. august 2007 #412 Del Skrevet 29. august 2007 Våkna nå, meget smart... Joa, kunne fått med meg en mann med meg hjem, men i kortene (hans) lå det at han ville ha et knull, og jeg ga fan. En fremmed i senga, var på toalettet nå når jeg våkna og titta inn på senga mi (ligger det en ekkel mann der???), men jeg er alene, og takk og pris. Men det stinker parfyme av meg, danset med en ekkel mann (jada, jeg synes menn er ekle når de har ståpikk som de kliner inn mot magen min bare fordi vi danser) Var ikke ute på et dansested, men traff en venninne som ville danse med meg, det var henne som burde ligget her nå (nei...!!!), men i valget ville jeg valgt henne. Jeg er blitt mannehater, men er ikke det, for jeg liker mange mange mange menn, som venner. Smart å våkne 5 når jeg skal til min første time hos en psyk. i dag, (les terapaut). Liker jeg ikke denne, gir jeg en sjanse til, men jeg kommer til å være ærlig; jeg liker ikke å utlevere meg til noen, og gir h*n ikke meg tid til å bare sitte der og ikke si ett ord, da gidder jeg ikke. Åpner jeg kjeften, kommer jeg til å være en kyniker og se alt utenfra, som en historieforteller... Ja, jeg vet. Det er vanskelig, og blir ikke bedre av å høre at det blir VERRE før det evt blir bedre. Penger skal de også ha, masse. Merker at jeg er som en hane blant kyllinger nå, jeg har ikke lyst å si noenting. Alt er mitt. Var på pub i går, fikk kjøpt ganja, men har ikke røyka og skal ikke heller. Hjernekrymper, passe hund, paragrafer (må snart hente ei bøtte Det er bare peanuts, jeg klarer det, men vet ikke hvor villig jeg er til å ...prate. Burde fått første timen gratis, for å se om kjemien stemmer, men det kan jeg se langt etter. Jeg er den som må betale for å se om det er ei fitte eller whatever. Glemmer det nå, har slått av tlfene, og skal sove ... fire timer til cirka. Lage te eller kaffe osv. Hva jeg spiste i går, vel egentlig bare lunsj. Bortsett fra at jeg kunne fått i meg en dose (ikke les mer om du spiser nå....9 Også har jeg lovet å passe bikkje i to døgn, men det er ok. (Er det?) Har mest lyst til å sove og sove og Men det er ok. Jeg v et nada, skal jeg røyke vanlig røyk, eller skal jeg lage meg en joint nå... vanlig tipper jeg på. Så kan jeg spare reven jeg kjøpte i går, til en venninnekveld eller en anledning som passer. Som passer bedre. De med bikkja, får komme hit, hadde tenkt å hente den, men gidder ikke. Men nå er jeg i full protest, terapauten vet akkurat hva jeg skal dit for, pms osv. Ikke pms, men post-tramatisk stress. Mistenker at det går ille, siden jeg er så i forsvar, men det vet denne terapauten (forhåpentligvis). Jeg er lukket, hadde tenkt skrive hvor gal jeg kan være, men jeg vil se øynene på terapaut først. Har følelsen av at jeg kommer til å krysseksaminere, ikke psykisk, men for å forstå hvor hva h*n oppfatter som virkelighet. Det er min rett, det er jeg som betaler for fanskapet, som andre har lagt på mine skuldre. Dette vet sikkert h*n, men vi får se. Jeg må gi to sjanser, men jeg betaler, altså kan jeg spørre først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 29. august 2007 #413 Del Skrevet 29. august 2007 Lever jeg i india, som en paria, er det kastesystem her også... Nei, har ikke røyka blås nå. Er en selskapsrøyker, og ikke en introvert (jo det er jeg) en, men jeg må bare gjøre det jeg skal, og det skal jeg. Hvis jeg skal begynne i terapi nå, og kanskje jeg skal det, da bobler et iskaldt vann. Jeg er en kyniker, samtidig ikke, jeg griner, har fått evnen tilbake igjen (den kan forsvinne dette uvesnet). , men jeg griner ikke når andre ser på. Fighter. I en krig, er jeg en retoriker, i en full krig, danner jeg ett sinne som er kynisk. Og jeg som er så uskyldig, jeg ser i alle fall ut som om jeg aldri har tatt en drink, ikke rynker, uten sminke, men skyte har jeg lært uten å være i milits, og hadde jeg vært en geriljasoldat under frankoregemiet, ville jeg ikke blitt gravid, som de fleste ble, men jeg vet jo ikke, liben.... Ett siste knull osv. Men alle knull i dag, kan være det siste. Jeg venter intet. Jeg har opplevd at jorda har rørt seg og ofte har jeg fått hodepine av alle mine orgasmer. ...dessuten, menn blir leie meg, fordi jeg får orgasme ganske raskt, men har holdt meg unna unge menn, men - glem det. Holder meg unna å preike om mitt sexliv. Rent bortsett fra at jeg ikke har sex p.t. Har en kvinnelig lege og hun mener at jeg bør skygge banen. I lang tid... Ei venninne av meg, barndoms, vil ikke prate med meg eller svare på sms etter at hun begynte på lykkepiller. Jada, hun er tilgitt, men det er litt og veldig trist. Da hun slet som verst, ringte hun meg dag og natt (hun er den eneste som fikk lov) Å vekke meg. Vet ikke hva hun tenker, men vet litt, og mye. 50 mil unna, og hun røyker ikke hasj, men jeg røyker ikke jeg heller når jeg er hos henne...men hun vet at jeg røger av og til... Men hun har opplevd mer enn man kan overleve, og hennes verden nå er å overleve resten. bakken har skjelvet, men han var så frekk at han døde. Mannen. Bakken har skjelvet for meg også, jeg er mett. For så lang tid. Jeg er blitt en kyniker, men jeg viser det ikke. Verden er gal. Forurensning osv. rasehat osv. Når jeg har tenkt på å dø, deppa, har jeg tenkt fornuft nok, at jeg ER her, og døden er det eneste som alle får,til og med K.I.R. Nei, nå røyker jeg meg en libban, og setter klokken på ring. Er en fredet fugl til kl 12. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 29. august 2007 #414 Del Skrevet 29. august 2007 ...........kanskje ikke rart jeg er våken, har sovet 8 timer hver natt, men jeg må jo nesten få lov til å trekke fra ... "Alt kjeder meg, men alt gleder meg." En spådame så meg i kortene, og sa du har lagt tilbake -begjær -nag -penger -eiendom bla bla bla bla bla.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 29. august 2007 #415 Del Skrevet 29. august 2007 Lei.... Det er som å skulle hoppe i holmenkollen, den tiltro mange har til meg. Eller har de. ... Joda, for er det en case (alltid cases, oc), og de som kjenner meg vet at det jeg ikke kan , det lærer jeg. VAr jeg tyve år i dag, ville jeg satset på å bli jurist, men jeg ville sef ikke tatt alle saker. Prosedyren kaller jeg Kafha...prosessen, slik jeg ser det, men jeg er ingen engel. Jeg sitter her framfor min c.puter, og er bare tente på de idiotiske mennene; les: ..for unge, alkis, fjerne, voldelige, destruktive, sex sex Hm, kanskje jeg har forstått at jeg har vært heldig, ti år, ti år.... Da jeg ba han flytte, en tusenkunstner, stod jeg litt nede i gata og da jeg så at han tok med seg gitaren sin, det var det siste han tok med seg, og da ble jeg våt i blikket, han var min kjærlighet. Men dog, jeg tror det finnes andre, men ikke på den måten Klart, han hadde en sønn, jeg fikk en teenage i fanget, en guttevalp, som ville DISKUTERE politikk med MEG. DEt gikk bra. Vi lå ikke sammen engang. (husk jeg var ung og han var 18...... Rostwok, men jeg må ha tolk then... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 29. august 2007 #416 Del Skrevet 29. august 2007 Mye å gjøre, våkna nå, burde sovet mer, kjenner det... men nå er jeg våken og altså, fred og ro er over... Og jeg er dritt fyllesjuk, tenker på psykologen, rød i øynene, nei, nei, har ikke sett meg i speilet, men kjenner denne formen, nei aldri møtt den og aldri frontet den (alltid ligget i senga og grått liksom). Egentlig burde jo disse terapautene kommet hjem, til meg, og se åssen jeg har det, så danner de seg kanske ett mer raskere bilde, dessuten er det lov å røyke her ( på verandaen), om h*n vil... Føles ut som jeg jobber som sirkusartist og skal sages av på midten, det er ikke KUN terapi, det er mail, flere tlfer, passe hente bringe hit bikkje. Bikkja er det eneste gledelige. Men kunne vært uten nå. Har mest lyst å si til henne (venninne) at jeg ikke makter, at hun ikke trenger dra med mannen, Ikke nå. Mulig jeg gjør det også, jeg makter bare ikke alt. Og det er et stort stepp av meg å bare komme meg til psykolog i dag. Men jeg takler det. Jeg må jo. Vet at hun "rent psykologoisk" trur at det er som å ta et kurbad....ja, er ærlig nå. DE som maser om bla bla bla, kan bare glemme det i dag. Men de har forstått dette, og fanden ikke om jeg takler noenting mer, under denne dag, 29.08? Skulle ønske det var 29. september. Jeg rekker ikke å pakke ut en koffert, ikke å tenke, ikke å føle, fø r jeg må løpe til en ukjent teraput, åssen skal jeg fikse det? Skal jeg si; hvis jeg liker denne da: se hva vimselot skriver på kg, er ikke denne vimselot litt gal da? Jeg betaler i alle fall ikke på forskudd, hvis vi ikke harmonerer sammen, gir jeg bare halve summen. Nei, jeg gjør det jeg har avtalt idag, og resten kan ta ferie til... Jeg har fan ikke bedt om å gå i terapi, og bedt om å kanskje trenge dette, men det er ikke så sikkert at jeg trenger det heller. Men vet. Skal ikke være forutintatt, det holder vel at jeg sier navnet mitt, og så må jeg sikkert kunne på rams når jeg er født og død også... Nå har jeg slike nerver, de er ti ganger sterkere enn de ellers er, synes de passer fint under teppet. Vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 29. august 2007 #417 Del Skrevet 29. august 2007 Ja. Da får jeg bare gjøre det jeg må, men på min måte. NEI, jobben har ikke tvunget meg til psyk. Er jeg selv som pisker meg selv. Klarer ikke skrive nå men kanskje om en stund, må tenke, jeg har ikke noe standardsvar til noen, egentlig skal jeg bare spørre om "det er normalt osv", hvis jeg giddder, og høre om jeg kan maile hvis jeg velger å gå der en gang i uka. Håper vedkommede er ok, og ikke .... Jeg håper jeg selv er åpen og ikke lukket og forutinntatt. En sig. igjen, så må jeg på butikken, hva har jeg spist de siste 48 timene? lite... Ingen stor skade det, men hva har jeg drukket? Mye, men mest bare av vanndrivende (alk) Lynet slår alltid ned på feil sted. Jeg må nestn ringe ei venninne og hun bør være med meg, snufse, skal jeg det da også. Merker at jeg er mer kynisk enn ellers ,jeg er ganske kvalm, og uvel, og det er ikke pga f.sjuka. Hva skal jeg lire av meg? Æsj, må i dusjen, parfymert mann i går som danset tett med meg og lukter og dvs STINKER på håret; han ville ha meg med hjem osv.-.. Fuck him. Next time I see... Never, skal flytte. Og jeg kan være overbærende, men var vel ikke hans feil at han fikk ståpikk selv om han prøvde å holde meg tett, mens jeg prøvde å fly som vinden. I dag får jeg være en jævla robot, gå til den timen og glemme alt annet, men skal passe bikkje. Ok, ok nok, skal også leie en dvd og se film i kveld, smartness... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 29. august 2007 #418 Del Skrevet 29. august 2007 Jo, en premie til meg, klarte gå i butikk, traff en venn på veien, han spurte åssen det gikk. Fullesjuk Bakfull Psykolog i dag Men jeg sa at jeg skal gå dit, og siden det er jeg selv som betaler, får jeg være i den formen jeg er i... Han nikket, han er faktisk journaslist, han sa: ja, penger skal de alltid ha... Og smilte. Jeg lurer på åffer jeg aldri har sett søtt på han og lagt an på han, men han er ikke typen (mann møte kvinne på pub)... Vel, han har sine ( i alle fall ei som jeg vet om), men det er bare sanser og nytelser og vet ikke hva, for jeg har ikke spurt... øyeblikket. Må ta cola nå, har nerver, spyr snart, kanskje jeg er smittet med mage-influensa...venninna mi snørra, og overfalt toalettet i to dager nå, igår kjøpte jeg litt inn for henne...mat og røyk osv. Og hun var ikke i form. Og jeg som trudde jeg var immun mot alt, bortsett fra hiv som jeg var livredd å teste meg for (har testet meg flere ganger, men det er blitt verre med årene) Ja, nå har jeg spydd, dette er ikke vanlig fyllesjuke. Jeg kobler det med nerver og stress, pluss på litt fyllesjuke så er det i boks. Hvordan skal jeg koble denne dagen, hundevakt, post-traumatisk-psyko-time, kveldstur med bikkja... Jeg skal. For jeg er en vinner, i 123 osv. Men noe lett blir det ikke, må ta en tlf nå, de som har bikkja vet at jeg skal til psyk. i dag, men mannen forstår det, bortsett fra at der i huset hersker kvinnen. Nå...er jeg litt slem, men jeg er slem i dag, denne dagen tilhører senga, min seng, alene, sove, se på tv, få i meg mat, dusje kanskje (det stinker enda jævla pakkis av meg, selv om det blåste litt ute) Er trygg i Oslo, jeg kan "koden", kodeks eller hva det heter, men når jeg er i andre land, føler jeg meg ofte utrygg dvs ikke i alle land, bare enkelte. Håper jeg i alle fall. Har prata mye med ungdommer i denne byen, og ikke opplevd noe negativt. Men jeg er jo ikke den perfekte dama heller da. .... Tlf. Hundens eiere (eier og eiere), ringte, jeg sa at jeg har kastet opp, er dønn fyllesjuk, gruer meg til timen, men ... Ok, jeg sa at jeg passer bikkja, og de kjenner meg, og bikkja ikke minst. Vet jeg har andre (hjelp liksom) hvis jeg får mageproblemer, men jeg tilskriver det nerver. Må i dusjen, kan ikke stinke pakkis. Må jeg i dusjen? Det er jo befriende å stinke parfymert pakistana, og se lurven ut... Det er jo akkurat slik jeg føler meg. Det må hjerne-terapauten se... Klarer ikke skrive mer, om timen etterpå, må bare spy ved tanken. Håper vi finner kjemien, hvis ikke går jeg bare hjem etter fem minutter... Og betaler bare delpris. Men jeg skal gi dette en sjanse, og si que .........- hvis jeg ikke forstår. Hva jeg har spist, siden mandag? En lunsj. I går kl. ca. 12. Drukket te med ei venninne og etter det, alkohol... Brukt masse spenn og har masse å røyke på nå, men om det frister meg? Nope. Hvis jeg blir mer fortrolig med meg selv, skal jeg sjekke opp han journalisten, han er meget vakker og meget singel, og og... Med å sjekke han opp, mener jeg ikke noenting, kanskje et god natt sammen...kanskje tre. Men legen min sier jo at jeg bare må relax nå, det er ikke tiden til noenting ang. menn. Og legen min trur meg også, det er ikke verst, når jeg sier at han bla bla bla.. slo meg, faktisk har ingen av "mine" menn røyka hasj, sett bort fra når de har vært helt absint-animerte fra før... Mens jeg med lette steg, kan lukte hvem som røyker, uten at de har sagt ett ord. Men soleklart, skal jeg ha en mann, vil jeg ikke ha et narkovrak. DE ER KJEDELIGE. Grunnen; pga at de lever i sus og dus. Nei, jeg gjør det også av og til, men ikke verken overdriver. Men menn, MENN, de skal lage kaos av sånne ting. Jeg venter på min xxx antall menn, men jeg er fornøyd, jorda har skjelvet under rumpa mi. Max 3 ganger, sa en dame i den boka jeg leser nå (klokkene ringer for deg) Hvordan har den boka havnet her? Vet ikke. Jo, jeg vet. Men vil ikke fortelle det her. Det ligger en stor sorg, bak, i family, og nå når jeg har lest nesten hele den boka, skal jeg gi den til my daddy. Det skjer ikke underverker av den grunn, men romanen rister opp føleser. Mine foreldre var så sjokkskadet da min eldre bror døde, og når vi skulle rydde etterpå...tok jeg den bok. Begynte å lese den, men forstod ikke mye av historien, jeg var en valp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 29. august 2007 #419 Del Skrevet 29. august 2007 Ringte terapauten, og det var bra, ellers hadde jeg gått til privatadressa- nå ljuger jeg ikke. Hun hørtes ganske snill ut, selv om det kun var snakk om "trikken". Det høres helt merkelig ut, men noen ganger kan jeg ikke sk rive mer. Og æsj, det stinker parfyme av meg,.. danse kinn mot kinn. Jeg ler av menn, blåser i dem, jeg har hatt "suser i vinden", og krever ikke mer, har aldri krevet det, men husker når jeg var ca 24, at jeg følte at aldri ingen skulle komme til meg, den tingen.... Dessverr var han alkoholist, han ble bråkete i fylla og jeg ble bare nesten drept. Og jeg trur ikke på julenissen (joa, litt), men ikke Jeg savner han. Det last knull vi hadde sammen, etter at det ble slutt. En flodbølge, ingen bøller, herlig, v ar fantastisk, det finnes ikke ORD. Dett var ett år etter at jeg ba han gå, som revenka... Be han gå DEn dagen jeg dør, er jeg i alle fall lykkelig uvitende. (99 prosent at jeg ikke vet noenting, krig el sykdom el alder) Hvis Bush og Putin vinner, og Italia da er det krig. Igjen, men nå har v i jo andre ting å tenke på. I alle fall jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 29. august 2007 #420 Del Skrevet 29. august 2007 Tar bikkja med meg til psykodama-timen. Jess, da slipper jef og å betale, og slipper unna, nå er eierene av denne BRUTOS, 5-8 min. her. Nei, bikkja skal ikke lide, men jeg har lyst nærmest til å gråte. Ja for her er jeg trygg Men (mat kvinne, se; jeg lager mat: = spis Spiser jeg nå, sovner jg til kveld. Hvor i .................. finner andre alle dere, menn wom wom, som er ok da? eehh, det får jeg stinka hvitløk, gammal fy name it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå