Gjest vimselot Skrevet 11. august 2007 #381 Del Skrevet 11. august 2007 Endelig alene... Slo en eks i sted, han fikk bare en ørefik, men den smalt .... Og jeg angrer ikke, for da forstod han at han ikke kan klå på meg... mer Jeg advarte han først men han var kanon, mens jeg var edru. Jeg angra etter at jeg hadde fika, for jeg slo Hardt, MEN, det var det eneste jeg følte for, og jeg sa fra,. IKKE RØR MEG. vET at han føler at man kan bade naken osv, men nå badet vi da ikke... Og jeg hadde advart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 11. august 2007 #382 Del Skrevet 11. august 2007 Svært så treg kg er nå... Jeg fika, men jeg sa i fra på forhånd, og jeg driter i hvor fulle folk er, til slutt ble jeg og passelig, men jeg hadde bare tatt to drinker da jeg ga en ørefik. dvs var midt i den andre.... Jeg finner meg ikke i sånt, og jeg tror ikke de som sier de er snille egentlig er så snille... Har en del ekser,men kun han driver og trur det er ok å klå på puppene mine... Jeg advarte han, og han skal være glad jeg ikke kastrerte han... Liker ikke vold, og beklaget etterpå, men jeg kunne gått mer drastisk til verks. Faktisk angrer jeg ikke, det er ike første gangen han har tatt på meg, prøvd seg osv selv om han har dame. Forbanna svin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 11. august 2007 #383 Del Skrevet 11. august 2007 Skal prøve lage mat, har ikke fått i meg noenting bortsett fra et gl. juice. Og er f.sjuk de lux. Men ingenting som haster, det er jo helg... Jeg TROR IKKE på de som sier de er snille... og det har vist seg at jeg har rett. De er de verste drittsekkene man kan møte, og æsj i går, da jeg ga en ørefik, vel...ikke pent - det suste vel, men han hadde fått flere advarsler... Stakkar, han så litt sjokka ut, han trudde jeg alltid er grei og snill... men snill og snill... Jeg er svært hjelpsom, om jeg kan . Og heeelt perfekt. De søstrene har heldigvis ordnet opp og blitt venner igjen. Hun som sa bla bla bla til A, lot som hun ikke husket noenting, og det var det for denne gang... (jeg blir stadig blandet inn i deres liv, men vi er vokst opp sammen9 må spise, lese tegneserier og være amøbe idag, det er mitt privilegium. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 11. august 2007 #384 Del Skrevet 11. august 2007 Hvorfor har jeg mest lyst til å gråte nu... I går kom "to typer", overstadig beruset, ikke til meg, men måtte ...ble bedt av ei venninne, så frekk (han ene, en eks) at jeg ga han en lusing. Ikke noe være stolt over. Har pratet md han i dag, han husker ikke no...eller later som. Vært på pub nå og tatt to øl og en jæger. Oppdaget (HAN oppdaget meg omtrent etter 3 år) og siden jeg var klin edru, ble jeg litt satt ut, og rødmet. En kamerat av en eks. Men ellers forløp kvelden seg hyggelig. Dvs en eks av meg var ikke snill (og det har min far fortalt meg, de jobbet innnenfor samme bransje, men å høre på fedre... Men jeg ser at han er falsk. Jeg ser det, når jeg vil, blikket, pupillene som endrer seg,,. Men dette er en av mine alle ekser... Det går nok bra, jadda, håper jo det, vi ble ikke uvenner men jeg liker ikke å omgås mennesker jeg føler er falske. Da kan jeg like gjerne rane en bank (nei, det er for grovt å true uskyldige med våpen) Fikk litt sjokk, og merker det ennå på måten jeg puster på, jeg puster knapt...kjapt og raskt... Men jeg møtte HAN, kanskje....han som er i drømmene mine dag og natt... og jeg la merke til at han la merke til meg. Men er ikke så naiv at jeg tror på en ren drømmeverden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 11. august 2007 #385 Del Skrevet 11. august 2007 Har satt klokka på, er livsnødvendig at jeg må opp på nøyaktig kl.slett. Pga mat (ha ha ha, jeg spiser jo sjelden ikke frokost, men jeg driver med noe her ja...som jeg ikke vil fortelle om i d.b. da må jeg vel heller gå til matforumet...) Men når jeg lager noe, gjør jeg det. Og derfor er timene viktige, er ikke sikker på om kl. ti er nøyaktig, jeg driver og lager pålegg... Men da må jeg sjekke. Gråter ikke mer, ingen kan såre meg, i lengda... Men gråt ja. Men bare nesten, og det er en egenskap jeg har savnet, å kunne gråte, for det har gått år hvor jeg har vært en "stein". Kjedelig å skrive her, jeg sniker på forumet før jeg kryper under dyna og leser en roman av hemningway, når klokkene ringer for deg... Har lest den før, men mange år sia. Har så lyst på sex, men har bare kondomer... det er så kjedelig at sex kan være... Men hva om han lyse i drømmene mine hver jævla natt, viser seg å være han i drømmen da??? De ligner svært, og han kjente meg igjen og mobba meg også fordi bla bla bla for flere år sia, mens jeg var sammen med hans kamerat. Vi utvekslet tlf.nr. Men jeg er ingen drømmetyder, så vi utvekslet tlf.nr. kun pga. en arbeids-relatert ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 12. august 2007 #386 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg har snudd natt til dag... greit nok, men nå har jeg et prosjekt på gang (pålegg) og må opp tidlig ellers kan jeg kaste alt i søpla... Jeg surrer, mandag har jeg også en viktig avtale. Ikke pålegg, men noe mindre viktig.... Men langt mer alvorlig. I morn har mine foreldre bedt meg på middag, vet ikke helt om jeg har lyst men det er kun nerver, er alltid koselig og avslappet stemning hos de. Og de forlanger ikke at jeg skal være i hyperhumør, jeg kan være stille som ... som hva, jeg er sjelden stille, uansett form. Bortsett fra når jeg treffer noen som prater, skravler, klager, prater skravler bla bla bla, da ...må jeg jo. Skal snart kose meg med boka, og krype under teppet. Singel, så lenge det varer da... Så på han at han var interessert, men han (kameraten til en eks) er vel mest hyppen på ei fitte. Så det vil jeg ikke. Eller... kanskje jeg vil, men ikke før i november engang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 13. august 2007 #387 Del Skrevet 13. august 2007 Må straks ut av døra, sitter bare og venter til det er på tide å "løpe"... Kjedelig med slik dødtid, kan liksom ikke gjøre noe, annet enn å forberede meg. Skal hjelpe en med noen papirer senere i dag. Men nå må jeg begynne å se på klokka, har alltid så god tid, helt til siste liten... Hater slikt "stress", begynner å bli vant til å ikke følge klokka...men nå må jeg logge av, for nå begynner tia å fly... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 14. august 2007 #388 Del Skrevet 14. august 2007 Endelig hjemme, løpt hele dag (ikke shoppa, niks), men gjort noe "fornuftig! Trimma og jogga eller: nei. Men denne dagen skulle ikke bli såå hektisk. Skulle bare hjelpe en person, så ble det en til, enda en og enda en (meg selv)... Er trett, stod opp tiiidlig pga at jeg hadde en avtale. Så begynte tlf å kime, men jeg sa faktisk nei både til en arbeidsøl og til å hjelpe mer...(jeg sa at da blir det jo dobbelt og bortkasta arbeid, dessuten har jeg en avtale, og den vi lagde er jeg ferdig med...dessuten er det enklere å gjøre det på DEN måten, for deg, og akkurat det haster ikke, gjør det grunnleggende først) Ja. Gir meg æren for å være svært effektiv og se det mest logiske, ikke i alt, men i ganske mange saker, når jeg får lov til å være objektiv. Hjemme her, er det mest kaos (men jeg ville fått nervøst sammenbrudd om det ble for mye orden her...) Selv om jeg er på randen til å få sammenbrudd når jeg må lete, men som regel har jeg alle ting, flere steder... (ikke alltid, og det er kjedelig...å lete, da pleier jeg heller kjøpe eller låne...) Jeg har tatt et skritt videre ut i verden... lite steg, et step, mer vil jeg ikke skrive om det her. Men jeg tar jo alltid et lite steg, men har følelsen av at dettte ikke er tilbakesteg. Det eneste jeg ønsker nå, sånn praktisk, er å flytte til er mer rolig strøk...selv om jeg må leie. Men å leie av private??? Her litt dårlig magefølelse, selv om jeg som cellulitfri, har bare gode erfaringer med det...men dog, litt forskjellige. Skal jeg leie av private, må de verne sitt privatliv, samtidig som de må være litt rause, dvs. at jeg har aldri fyllefester, men det hender jeg og venninner f.eks. kan prate og le og drikke vin og øl til langt på natt... i alle fall til kl...? Og jeg vil ikke leie f.eks. en underetasje med barn som løper i 2. og roper og skriker i hagen... (liker barn, men liker ikke øreklokker når jeg jobber) Blir jo svett i øregangene uansett...? Og vil ikke ha plikter, f.eks passe barn, klippe plen osv. Og vil helst ha sentralvarme, inkl i leia... De kan bråke de, og ha fest, men da må de tåle at jeg ringer og ber de dempe musikken hvis jeg har noe jævla viktig dagen etter og trenger søvn... Eller si fra først. Egentlig forstår jeg ikke hvorfor den som eier skal ha flere rettigheter enn den som leier, i en enebolig/villa med anneks, selv om leieboere går litt stillere i døra? Ikke jeg. Jeg er stille, men ikke hele tia. Men har det ok her jeg bor, er bare så mye støy noen ganger, trafikken som tar av...biler, biler biler... Nok om det. Skal se om det er noe som skjer på forumet, men det er blitt svært stille på forumet, etter at det er blitt så mye gjestetråder... Gidder ikke lese alt. Men kanskje jeg skal lese litt om politikk før valget nå, selv om jeg nesten er sikker på hvem jeg skal stemme på. I dag har det også vært telefoner, lovparagrafer og div, i tillegg. Men jeg rakk å sette på vaskemaskinen og henge opp klærne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 14. august 2007 #389 Del Skrevet 14. august 2007 Pålegget ble ok, forresten. Ok er ok, bra er også ok, men ikke som forventet, egentlig. Eller joda, ok nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 14. august 2007 #390 Del Skrevet 14. august 2007 Må i seng nå, snart... ganske tidlig opp i morn også. Men blir ikke like mye stress som i dag. Men det går bra. Er trett, men er redd for å våkne 5-6...men nå skal jeg snart lese, skal bare ordne med noe først. Har fått skryt av pålegget jeg laget, ga bort en del, og da er det ok, dessuten var jeg ikke så aller verst fornøyd selv, men kunne vært tatt en eller to timer før, selv om jeg stod opp og gjorde det jeg skulle... Og da var jeg slett ikke nødt til å stå opp, og hadde ikke lyst, i helga, men jeg gjorde det, gjorde det jeg videre måtte og skulle og gikk til sengs igjen. Supert. Jeg er super-flink. (men vil lære mer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 16. august 2007 #391 Del Skrevet 16. august 2007 Phu, i morra har jeg ikke noe å gjøre...kan sove og kan ta litt oppvask som er blitt litt stor, dusje, brette klær, lage mat, lese, gåe en tur ??? og thats it. Kanskje, jeg som skulle lage skole for menn...2 ukers kurs. Men skulle noe sånt lages, trur jeg at jeg hadde vært veldig god lærer, autoritær dvs saklig, (og jeg ville bare hatt to menn samtidig) Når jeg vasker opp, (er bortskjemt, med oppvaskmaskin der jeg bodde tideliger, ikke alltid men...) Har oppdaget at synet (nærsynet) har gjort det mer vanskelig å lese på senga med svakt lys. Les: vanglig lys, svakt, vet, men jeg sovner ofte uten å slå av lyset (alltid) Men kun 24 ... Arvelig, vet, men hvordan skal jeg lese på senga med hodet godt nedi puta da (vet, men er sliten og trett, har løpt i tre dager, jutonheimen rundt) Hvordan kunne jeg se "se", uten å ha veklset mer enn to ord med han på puben. Det lurte han også på. Jeg viste det før ejg ba om å få se i hendene hans, men jeg kan ikke så mye, men jeg hadde alt sett det. Ikke hele hans fortid, men at han (skriver ikke om det her), illegal, vet ikke, men forstår om han er det. Han er en av de som kom etter at muren falt f.eks. El. f.eks. Glem det. Noen ganger ser jeg, andre ganger ser jeg ikke, som regel er jeg temmelig logisk selv om jeg aldir ble matematiker og fant koden... Noen ganger nekter jeg å si hva jeg ser. Noen ganger ser jeg ingenting. Jeg mener, lese i hender... og det man ser er ikke absolutt. Selv om jeg har sett det jeg kaller absolutt... Skriver ikke mer, vil ikke... Vært på fire puber, røyka osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 16. august 2007 #392 Del Skrevet 16. august 2007 Stod jo opp før hanen gala i dag (går), men sovna tvert på sofaen hos en venninne, og hun vekka meg etter par timer... Men er trett, og sovner jeg ikke har jeg tegneserier og en bra bok... Det har skjedd mye, men å legge alt ut her, gidder jeg ikke. Dessuten er det en viss del jeg vil beholde privat. Ingenting negativt, par småting, men ellers ikke. Må slå av pcen, sovner snart her jeg sitter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 16. august 2007 #393 Del Skrevet 16. august 2007 I dag har jeg sovet leenge... altfor lenge. Men da jeg endelig stod opp, litt fyllesjuk, fikk jeg gjort masse nyttig likevel... Dusja, gått tur, tatt oppvasken (nesten alt), vaska gulv, tatt par viktige telefoner, og selvsagt lest tegneserier...pluss litt til. Middag har jeg ikke orket i dag, men det er ikke for sent... Den spå-greia er bare tull, jeg kaller det en selskapslek, og det er svært sjelden jeg driver sånne "leker" (men en ok måte å bli spandert på ute på byen...) Dvs. jeg merker raskt om det er stemning for det eller ikke. I morn skal jeg passe bikkje. Vet ikke om jeg henter den på ettermiddagen, om jeg sover hjemme eller overnatter der (de har hage). Men jeg sover best hjemme, alt det avgjør jeg i morn. Er trett selv om jeg har sovet nesten halve dagen. Men blir trett når jeg er fyllesjuk, og skulle egentlig bare ta to øl ute i går, men så ble det langt flere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 16. august 2007 #394 Del Skrevet 16. august 2007 Hvilket pålegg var det du laget, da? Nysgjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 17. august 2007 #395 Del Skrevet 17. august 2007 Nysgjerrig? ... jeg sender deg en pm, du kan få oppskrifta også, det er enkelt å lage. Har sovet lenge, men er ennå trett. Må handle inn mat osv til helga. Vurderer å gå ganske snart, og bli ferdig med det før jeg skal hente bikkja (nå er det ikke sikkert jeg skal passe den likevel), og før alle kommer fra arbeid... Blir litt småfrustrert når jeg kanskje likevel ikke skal passe hund, men kanskje jeg skal passe den, kanskje ikke...osv. Og det får jeg ikke vite før omtrent i siste liten, så jeg har ta en telefon og si at jeg må få vite det før kl. 14 fordi jeg ellers kan lage andre planer for kvelden... Det er ikke eierne som surrer nå, det er noen de igjen har avtale med, så jeg må roe ned gemyttet litt, men skal likevel sette ett klokkeslett hvor jeg må vite når og hva. Lovet meg selv å brette sammen klær i dag, det ser ganske bomba ut i sofaen, på stolen og litt sånn... Men kanskje jeg skal handle inn til helga først, vet ikke, føler meg litt omtåket, så kanskje frisk luft hjelper, får se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 17. august 2007 #396 Del Skrevet 17. august 2007 Da har jeg shoppet inn mat og div., men må innom et senter og kjøpe xxxxxx ting. Så skal jeg innom de med hunden. Egentlig har jeg lyst å passe bikkja, det er greit for meg å ha den her. Og bedre å bare hente den, siden det var avtalen, istedet for å vente til de evt. avgjør hvilke planer de egentlig har... Da står de fritt til å velge, uten at de må tenke på at jeg sitter og venter utålmodig på et svar. Får bruke kvelden på å vaske klær, gå tur, se på tv, internet, lage middag, lese eller hva som helst... Men jeg er trett, føles ut som det er kveld. Og dette blir en kjedelig helg, føles ut som "alle" skal reise bort i helga...og frister ikke å gå ut på byen. Må spare litt på kronene, har gått altfor mye penger i sommer, på utesteder osv. Og jeg har ikke lyst å leve på havregrøt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 17. august 2007 #397 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Så, da var boffen i hus. Nå ligger han og sover, har gått en times tur. Men nå har jeg ikke lyst til å vaske klær, er så enkelt, vet, men utsetter det litt, er nettopp kommet inn gjennom døra omtrent. Og jeg er lat. Har ikke lyst...ikke er det prekært heller, men ok å få det gjort bare... Fikk enda en regning, skal betale den straks jeg gidder. Trur jeg har betalt alt av regninger, men er usikker, har ikke full oversikt, antar det kommer i alle fall en til i løpet av en uke, men betaler alltid fortløpende og blir ferdig med det... (om jeg ikke glemmer og får purring, men det er unntaket) Regninger kommer for raskt etter hverandre, er lei, burde hatt en rik mann... Glemmer ikke, men en regning kan lett havne blant andre papirer og er det mye mas og stress, kan den "forsvinne". Og jeg er ikke den som har det mest ryddig, selv om kjøkken, bad og vask av klær blir prioritert. Dvs er ikke noen svinesti her. Bare litt kaos mht til div papirer, bøker, tegneserier, aviser, magasiner, klær, og par, tre, 50 småting... Egentlig burde jeg rydde vekk alt som ikke er nyttig, men da får jeg bare plass til enda mer rot, og da blir det kanskje litt "sterilt"...så det var ingen god ide... Må ta en tlf. Venter også en tlf, men vet ikke om jeg skal late som om jeg er indisponibel i dag... Nå har jeg bestemt meg, jeg vasker klær, og blir ferdig med det. Det er klær som går rett i tørketrommelen, så det er enkelt. Bare jeg som er ganske lat... Endret 17. august 2007 av vimselot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 17. august 2007 #398 Del Skrevet 17. august 2007 Lat ja, men snart må jeg gå kveldstur med bikkja. Satt på vaskemaskinen, var ikke såå lat likevel... Har fått par forstyrrede tlf. i kveld, vil ikke utdype det her. Nå har jeg vært dum nok og sagt til bikkja at vi skal gå tur...så han labber rundt og ser på meg, så jeg må nok gå da... Vet ikke hvilken runde vi skal ta, men han pleier å være fornøyd med 20 min. om kvelden. Eller halv time. Vil ikke dra han med på pub, vet det er uteservering der enda til kl? Men vil ikke, han hater fulle folk. Også var det økonomien min i tillegg... jeg klarer meg, men må være litt forsiktig framover. Er trett, skal være glad når tørketrommelen har gjort jobben sin. Men da våkner jeg sikkert, kveldstur med bikkja, alt på plass, ingen plikter = lys våken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 17. august 2007 #399 Del Skrevet 17. august 2007 Har redd opp men menn, niks. Skulle tru at når man bor i tjukkeste oslogryta, forsvant rykter og man kunne få lov å være anonym... Nei, du behøver ikke være kjendis engang, løper ryktene... Det er jo litt interessa nt, for innenfor sfæren, befinner vel alt... og hvor mange sfværer? Syklubben.. nei. Bikkja sover, vi har gått lang tur, han har spist alle kulene (hundemat) i protest, for han vet at jeg har kylling og ris. Det er ei glup bikkje, men han er ike vant til alle lydene her. Eller? Han sover som en knarker nå... Har merka at han blir veldig trygg når jeg f.ekx prater med en mann. Som er edruelig, og som boff kjenner. Men n¨år jeg får en samtale jeg ike v il ha.... Da glaner han på meg, som om jeg er helt... Men nå sover han, i sofaen, jeg sa at jeg nekter å passe han hvis jeg ikke får med par tre ting...bort sett fra bæpooser, oisv Nettopp. Bikkja sover ikke, men ligger som et slakt og glor på meg.... Vil tigge (jeg spiser ikke, men....) Ok, hva behager gjør jeg da>??? Enkelt. Siden jeg har blandet kylling og ris uten krydder og skinn, da gir jeg den bare noen ris-korn- DEn bikkja er en alt-eter, så jeg må ??? ...nå has den spist opp alle sin hundemat, og det gjørx den aldri hjemme, i løøpet av ei hel natt ja, men det er en hund som vil ha stemmerett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 17. august 2007 #400 Del Skrevet 17. august 2007 Bikkja... snorker, så det høres ut som jeg har en mann isenga mi... Nekta passe den psyko hunden, om jeg ikke fikk med meg hundegodtl, teppet, lekedyret, en ball, (lljug( kylling osv. Bikkja snorker, og føler seg både velkommen og trygg. Den er alltid velkommen, men misliker raske endringer, men nå har den funne ut at her er det....bare å slappe av.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå