Gå til innhold

Min

Gjest vimselot

Anbefalte innlegg

Gjest vimselot

Nå får det være nok, nå ringte han igjen, han som ringte i natt, men jeg tok ikke tlf.

Jeg kjenner som sagt ikke han, bare møtt han par ganger, og har mistanke om at de ruser seg... vet ikke, men.

Jeg vil ikke ha besøk av mennesker jeg ikke kjenner. Og ble kjent med han gjennom en som ruser seg i perioder, dvs. pulver, piller osv.

At han har en psykisk lidelse, er ikke grunnen, men mistanke om rus og da snakker jeg ikke om hasj...

I natt ble jeg bokstavelig "tatt på senga", og trodde det var en eks. Hvorfor jeg i det hele tatt sa ja til at de fikk komme hit, vel, vet ikke, kanskje jeg ville ha selskap der og da, men jeg fikk jo nerver så det "smalt"...

Heldigvis ombestemte de seg. Men når han igjen ringte meg, nå ser jeg hvem som ringer, for har lagret navnet hans, når han ringer i dag igjen, er det ganske sært for meg...

Jeg glemmer det, og lar bare være å svare om de/han ringer igjen.

Han vet litt om meg, bl.a. at jeg ikke alltid tar tlf og har den på lydløs og legger den på hylla...

Drømmer så mye rart p.t. I natt drømte jeg at tre, fire småting som jeg kjøpte, kostet 2500 kroner, uansett hva jeg mente. Jeg ba de beholde varene sine til slutt, varer som egentlig skulle kostet ca. 70 kroner. Drømte andre ting også, men vil ikke skrive om alt...

Fikk laget middag sent i går, ikke verst. Men ikke uvanlig, at jeg ikke spiser på hele dagen, men lager middag på kvelden...

Det er ikke å anbefale, men er sånn p.t.

Vet nesten hva den drømmen i natt betyr, spesielt når jeg kobler den sammen med en annen drøm samme natta...

Nok dagbok for denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vimselot

Da må jeg være hundepasser noen timer nå... er trett, men bikkja er ok den.

Avtalte det i går, så holder avtalen selv om senga nå hadde frista mer (vet ikke, våkner vel når jeg får den digre bikkja på besøk...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Nå er bikkja i hus, jeg skal heldigvis bare passe den noen timer, og den har nettopp fått tur... men jeg driver og kaster opp, og føler bare for å krype under dyna...

Hunden er rolig den, har jo vært her før og kjenner meg.

Eieren er overbeskyttende, går brannalarmen, ta med bikkja ut osv. Høres veldig frekt ut å si noe sånt, jeg har vel ti års mer erfaring med bikkjer enn h*n. Selv om jeg vet h*n er flink med bikkja si. Og kjenner sin egen hund bedre enn jeg gjør.

Orket ikke si at jeg er dårlig, håper det går over, har drukket cola, så det stanser vel kvalmen og evt. nytt besøk med å spy på toalettet.

Bikkja (jeg kaller den boffen) klarer seg, har fått vann og merker at jeg ikke er i form. Lå ute, men kom akkurat nå labbende og la seg ved siden av meg, dvs. ved sia av kontorstolen (den får ikke ligge i senga, og har aldri gjort det heller). Jeg småsnakket litt med den, og nå ligger den her, og liksom "passer på meg".

Liker bikkjer, synd jeg ikke bor mer landlig til, men ville aldri maktet å ha alene-ansvar for en hund, derfor passer jeg ofte andres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Måå sove snart, men det er naboens hund jeg passer så jeg kan vel glemme det en stund...selv om hunden sover...

Ennå kvalm, men det går vel over. Sa ikke noe til henne, men leksa opp på en ikke-frekk-måte, at hva trur du egentlig om meg, om f.eks brannalarmen går...

Hun beklaget seg, jada, det er greit, men hun er for overbeskyttende overfor bikkja. Og bedreviter...

Kryper snart under dyna, bikkja sover og tar livet med stoisk ro.

Men er redd for at eieren vil vekke meg, omtrent hver halv time, for så sjekke om det går bra...

Med bikkja, så klart...ikke mht til at jeg har kastet opp osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Nå våkna bikkja, kom bort til meg med labben, så forstår han må ut osv.

Eller synes han at eieren er for lenge borte...

Fortalte han at hun kommer snart, må vente... og han vet hva vente er... dvs damer bruker ofte lang tid før de...

Han la seg ned igjen, men tror han synes det er på tide med en tur ute nå. Men jeg er ikke i form, vondt i hodet og kvalm (har spydd), så han la seg bare rolig ned igjen...

Sende sms til henne og si at bikkja begynner å klage litt nå? Hun vet jeg er fysisk syk p.t. Vet bikkja ikke kan noe med mobiler, men jeg synes hun er treg, og mistenker henne for å være på pub.

Uten at jeg vil påstå dette.

Får se det litt an, men vil jo ikke plage bikkja, trenger han en tur så bør han få det, men nå ligger han som et lam ved sia av meg, og sovnet igjen.

Kanskje han bare ville være hyggelig, men vet såpass. Han lurer på hvor hønemor er ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Hun henta boffen. Jeg klaget ikke og ga henne tid, til det hun skulle g jøre. Boffen var svært avslappet og rolig her, lå mest og sov, men han visste vel at jeg ikke er i form.

Dyr merker slikt.

Må kanskje krype under dyna, snart, selv om jeg har sittet og surra her på kg, er jeg både trett, kvalm og har hodepine. Spydd kun to ganger, og er noen timer sia nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vimselot

Fått en hyggelig sms :) fra en jeg er veldig veldig glad i, og vennen til xxxx som kontakta meg i går natt har ringt (sjekka på gulesider) og det var han... svarte ikke. Kjenner han jo ikke, aldri møtt han engang.

Sover dårlig p.t

En veninne av meg er på ferie nå, og har nøkkel dit, men er best å sove hjemme egentlig...

Får se det litt an. En flue er kommet inn her og plager meg i ett sett. Har ikke fluesmekker, bor jo i tjukkeste byen, men det er en flue som gir meg lite søvn, dvs. den surrer, setter seg på meg, og er for rask til at jeg kan slå den...og jeg er ikke i form til å løpe etter en flue nå...

Mulig jeg bare tar med nøkkel og går bort til venninna mi og sover der. Sov halv time nå, før jeg ble vekka av den fordømte flua igjen...surrer rundt ørene osv.

Men jeg liker jo aller best å sove her hjemme, hos meg selv.

Får se, før jeg evt. bestemmer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Trør bort til venninna mi sin kåk, hun sa at det var ok. Glemte spørre om det var mat der, men har pakket ned en slags "niste". Er ennå litt kvalm, men bedre.

Ikke helt bra, ikke i form til å være fluefanger og løpe etter den...

Men å gå noen hundre meter, klarer jeg fint.

Blir kanskje der mer enn en natt, hun er bare glad noen er der mens hun er på ferie. Og som sagt, jeg vanner jo blomstene og har nøkkel og hun sa det er ok at jeg overnatter om jeg vil. Eller om jeg får gjester, og ikke har plass nok her.

Hun vet at jeg aldri vil finne på å ha noen fest der.

Sukker litt, har mest lyst sove her, men den fordømte flua...håper den har flydd ut til i morn, men hvis ikke, skal jeg kjøpe fluesmekker...

Er så trett, og frister ikke å gå ut nå, midt på natta, men det er ikke så veldig langt, bare par kvartal unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Enda hos venninna mi, fikk besøk av en felles venn, vet ikke om jeg trør hjem igjen eller sover over en natt til.

Hun er bare glad noen er her... Men jeg savner min egen seng, selv om det er greit her. Handla litt i sted, så er mat i huset, har ikke vært hjemme hos meg selv siden i natt. Flua er helt sikkert borte, men jeg sovnet kl 7 i morges, og sov bare til 12...

Uvant, sitter med en laptop og ingen god arb.plass/stilling, så gidder ikke skrive stort... merker det i håndleddet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Venter "halvveis" at noen (en) ringer på nå, men jeg lukker ikke opp. ..ikke svarer jeg på tlf heller. Ikke nå, jeg vil være alene.

Vært en svært varm dag, hektisk på sine måter... Vet at om jeg går og legger meg nå, sovner jeg og sover lenge... men jeg er nettopp kommet inn gjennom døra her og hjem igjen og måtte trøste en jeg kjenner... (ikke vært på pub el. lign, ble bedt, men fristet ikke, begynner å bli lei, særlig når menn skal sjekke meg opp, ikke alle heldigvis, men de som gjør det, virker såå seriøse at jeg får vind i håret...)

Nå har jeg lyst å late som jeg ikke er hjemme i par dager...

Møte fulle mennesker når man selv er sliten og edru, er lite gøy da... selv om man tar par øl. Og når h*n gråter, slik at jeg også begynner å tute...

(begynte, griner ikke nå)

Hva skal jeg planlegge framover, reise en tur eller to eller tre, men jeg kommer tilbake til det samme... Er så lei av å gå sykemeldt at jeg spyr snart bare pga. bare det.

Planlegge sine egne dager, som om det finnes så mange måter å gjøre det på, og som man ikke går lei av til slutt, fordi man blir... lei.

Finne seg en mann, nei, jeg er ikke klar. Og ikke vil jeg tenke på det nå, egentlig, er bare glad jeg er singel og bor singel p.t. Menn skal sjefe og bestemme, men vet jeg virkelig ikke er verdens enkleste, men hvem er det, Don Juan, var det han som var så enkel at han husket alle sine elskerinner og navnet på de osv, eller var det Casanova...

Jeg har bestemt meg, for en ting, og det er at jeg skal holde meg langt unna menn (som kjærester osv), kanskje for alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Pokkers faktura. Først sender de meg en purring (jada jeg er et rotehue mht til bl.a papirer), så har de klart å regne feil, men jeg oppdaget feilen...og slik har de holdt på i flere mnd nå dvs å regne et for høyt beløp...

Ser ut som jeg må både rydde og vaske her, i alle fall rydde... og vaske over gulvene...

Papirer er det verste jeg vet, men nå må jeg rydde, det kan ha gjemt seg en faktura ett eller annet sted...og purringer vil jeg helst ikke ha.

Skal først innom en venn, fikk sms nå. Og å rydde for mye i varmen nå... :sjenert: er for mye...

Må rydde litt og litt, vet hvor jeg skal begynne (har begynt).

Og Han ringte i sted, men da sov jeg og hadde på lydløs. Har ikke tid til å tenke på evt. kjærester nå. Må få litt orden i alt kaoset først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Nå var jeg slem, men det ringte på døra mi... og der sto en ...mann. Jeg visste jo hvem som ringe på, dvs jeg visste ikke, tok sjansen, men jeg var slu og sleip og fikk han til å dytte inn i meg to jæger før jeg gikk hjem igjen... (sleipe naboer).

Snart får jeg vel nabokona på besøk, sinna osv, men jeg bryr meg lite. La folk rase, jeg lukker ikke opp mer. Ikke i dag.

Det har blitt for mye drikking, for lenge, og jeg liker ikke å være langtids-sykemeldt. De dårlige dagene, så kommer noen innom med noen øl og litt vin f.eks og de gode dagene går jeg turer men generelt sett blir jeg bare mer og mer dårlig dess mer jeg ser av alkoholmisbruk eller bruk...

Det er sommer, har jeg unnskyldt meg med. Jeg vil LEVE. ja, jeg vil leve, men ikke på den måten, i kke gjentatte ganger, ikke...

Hver natt i det siste, dukker det opp en mann i min drøm (drømmer jo flere drømmer hver natt, men han er der som regel da...

Vi ...er bare oss ...selv... og det er så mange andre der, men ingen har sex...

Selv om velcome, this is just ona of my sisters...

Og han ene skulle lære meg tysk, men jeg ville ikke lære det....tysk er et språk uten logikk...

Men han er alltid den samme, en lærer, men ikke belærende, det virker som han ser på meg som en voksen kvinne.

Jeg har aldri sett han før, irl, kun i drømme. Han er pen, altfor pen, men ikke sånn pen som jeg liker da...

Jeg glemte å spørre om han kan danse, men det tviler jeg på. Jeg trur han er en tenker. Han er blondine, nede også...

Det vet jeg jo ikke, jeg .... rødmer snart, men jeg kjennner han snat som dag og natt, men han er jo bare bare snill...

Er det dette jeg skal forholde meg til i livet nå ... en drømmefigur, en aliens, en jeg aldri vil møte, bare nå....i drømmene når jeg sover.

Han er snill, slår ikke, forstår hva jeg prater om, belærer ikke, (jeg kommer jo alltid for sent til forelesningene uansett), og han vil prate med meg. I drømmeland. Der alt kan skje....

Jeg skrev en tråd her og der på forumet, men vil ikke prate, skrive om det på dagboka mi...her.

Her vil jeg være i fred.

Ja, jeg er sjuk, og ofte er pasienten bedre til å stille diagnose enn legen.

Men jeg skal la det bli bra.

Men HVER natt, når jeg sover, da dukker han opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vimselot

Jeg gikk en gang og så på stjernene.

Dvs jeg så opp på den blå blå himmelen....(skulle tru Kåre havna der, ha ha ha, men) ...men plutselig så jeg min egen gravstein.

Med mitt navn. Navnet mitt, stod på en gravstein, og det var et syn jeg fikk. Like etter at jeg hadde passert kirkegården. Der de sier det spøker i kapellet....

Om jeg ble redd? Nei. Om jeg fikk frysninger ja, det blåste kaldt der jeg var så jeg vet ikke...

Men da forstod jeg at jeg ikke kan leve for evig, men at jeg skal kjempe for å leve.

Jeg er urolig og nervøs nå, men trygg nok, dvs. jeg frykter ikke døden selv om jeg har solgt meg til lucifier. Tror ikke engler tar betaling, selv ikke de falne englene...

Jeg vil bare leve, bare til ... bare noen år til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Jeg må bare sove, lese på senga kanskje, men jeg leser ikke som før. Vet at bare jeg legger meg ned, faller jeg i drømme...og sovner og drømmer...

Om han. Han jeg aldri har møtt. Han er lys og pen, og sexy selv om han er snill...

Det var bare en for meg i dette livet, vi var sammen i ti år, han slo, jeg måtte bare gå en dag. Jeg har møtt han etter det, og jeg ser hans sårbarhet i hans blå øyne...

Men det var et håpløst forhold, trist men sant.

Begge vet det.

Jeg gråt den dagen han flytta fra meg, det siste han tok med seg var sin akustiske gitar... Vet ikke om jeg gråt pga gitaren eller han - begge deler, men det tok flere måneder. Flere. Så begynte vi å møtes og hadde litt kos, dvs sex, og delte gleder.

Så møtte jeg en annen, like før...og han var verre voldelig enn han med sin gitar.

Jeg har skrevet på kropp og helse og klaget, men jeg vil bare vite mer om dette, for det er noe jeg er plaget med, har fått, og det har kommet ganske kjapt.

Skal melde meg til mnd bruker her. Kanskje vet ikke, er såå trett nå at jeg må ta senga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Tydelig at jeg må holde meg unna drinker, blir jo helt...susete og går rett i hodet. Merket det i går, og har ikke vært helt i toppform i dag...

Har fått gjort litt i dag, men ble avbrutt, fikk besøk. Nå har jeg lest litt om blodkreft, og tviler på at jeg har det. Sjekker meg jo hvert år hos legen...senkning osv. Selv om jeg lett får blåmerker, og er mye trett p.t (man blir trett av å ikke jobbe), så vil jeg ikke overdramatisere, og jeg har mistet en nær som døde av blodkreft, så jeg mente ikke å lage den tråden i går under helse, for å kødde.

Har slett ikke tenkt å melde meg på som mnd. bruker, litt anonym vil jeg være...

Tror ikke jeg ville egnet meg heller, ville vært som å søke jobb som direktør i Norsk Hydro og få avslag, eller prøve å sette Mette Marit på sidelinja og sjekke opp krompen...satt på spissen men...

Skal i seng snart, har begynt å lese en ny bok. Men kanskje snike litt på forumet først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest vimselot

Har fått vasket gulv, ikke verst, pluss tatt par viktige telefoner tidligere i dag. Pluss pluss...

Er trett, men klokka er bare litt over åtte...i morn må jeg tidlig opp men ikke såå tidlig...

Fikk en tlf. fra ei venninne isted, som var både sint og oppgitt og såret over en kommentar fra en av sine søstre. Visste ikke hva jeg skulle råde henne til, kom med par forslag, men jeg kan i alle fall ikke gjøre noe og jeg var ikke tilstede.

Vært varmt i dag igjen, litt for varmt etter min smak. Kanskje derfor jeg er så trett nå.

Men, jeg har spist frokost i alle fall, for lenge sia, og har tatt opp fisk jeg tenker lage.

Burde fått gjort noe i dag, slik at jeg slipper stå opp så tidlig i morn, men vet ikke om jeg gidder mer nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot
Jeg synes du hadde gjort deg veldig bra som månedens bruker, jeg. :)

ja, jeg kan jo tryllye f.eks...

Gjett hvem som var bitchees, jeg ble bedt til et sted, jo jeg....pga av at verten var lei av fulle menn...

Men menn trenger ikke RRØRE meg.

Om jeg vil danse, helt ok, men ellers ikke. Og jeg vil ikke danse, i alle fall ikke med en mann, en ung ok. Men ikke vals osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Ja, jeg er enig, men hvor mye betaling fås ?

fÅR MAN GODKJENNE DET SJØL. BÅDE BILDER OG TEKST....

iKKE TRU EN GANG AQT JEG SKAL BLI KG- JEG JOBBET TIDLIGERE INNEN SKIPSFART, MEN NÅ ER JEG

LITT LEI

får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...