Gå til innhold

Min

Gjest vimselot

Anbefalte innlegg

Gjest vimselot

Hun kom innom men vi var like trette begge to, så hun gikk hjem... og jeg har ikke spist i dag (en skive...).

Ringte en venn, men han hadde ikke hørt det, om evt. dødsfall, men han hadde kun vært hjemme hele dag...

Synes alle sier ja, ja, lite vi kan gjøre med det. Men han roet meg litt, samtidig mente han at slike rykter ikke oppstår uten grunn. Fortalte at vedk. som fortalte dette, visste etternavn osv på h*n som kanskje...

Jeg sa at det kan hende h*n har blitt funnet med et illebefinnende, og at ryktene er oppstått pga det. Vil ikke tenke mer på det, ikke nå.

Håper det er det. Men vil ikke fokusere mer nå på det, og sannsynligvis er det ikke sant (bortsett fra at h*n kanskje ble henta i ambulanse pga illebefinnende)

Nok er nok, snart flytter jeg vekk fra denne byen, men synes det skjer ting uansett hvor jeg forflytter meg...ikke pga meg selvsagt, men pga at jeg kjenner så mange, og da må jo ting skje... (isolere meg inne, er ikke løsning uansett)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vimselot

Får ikke noe svar om jeg ikke går rundt og banker på hos folk eller ringer og vekker de, og siden opplysningene er så ... så vil jeg ikke spre rykter, for hva om det ikke er sant.

Iflg en god venn av meg som jeg ringte til, sa han at folk lyger ikke eller tuller om sånt, men han ba meg ta det med ro...

Skal prøve glemme hele greia, men det har skjedd så mye i det siste at jeg føler at nervene er på høygir...

Skal snart stupe i seng. Om jeg får sove er en annen sak, jeg sover uregelmessig, til alle tider av døgnet p.t.

Men har i alle fall gått lange turer daglig. Med en tå som verker, men jeg tåler litt smerter. Kan ikke la en vond tå stoppe meg, det er ikke slitasje, men pga hesten jeg hadde som var urolig og rygga, et uhell...

Nå må jeg snart legge meg, slå tlf på lydløs, og lese...

Skulle hatt en mann (Han) som lå ved siden av meg, men kan glemme det, ser det ut som. Selv om han vil at jeg skal komme hjem til han... vet ikke hvor mye han mener det, om jeg virkelig står på døra en dag...

Er fæl til å tulle når jeg er ute på byen, og ganske flink lytter også, husker hva folk har fortalt osv, og hva de misliker (som de selv har sagt, ang feks kjente etternavn)

Men å ha det morsomt er ikke det samme som å flørte, og jeg gir grei beskjed. Verste jeg vet nesten er fulle folk som ... nettopp fulle folk...

Men nå skal jeg ta kvelden snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Klarer ikke ta kvelden, dvs senga, blir bare trett når jeg skriver her i dagboka...

Burde hatt en mann i senga mi, da hadde vi hatt div orgasmer og sovnet begge to for lenge sia... men jeg er svært forsiktig med å ønske meg noenting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Sovna kl 7 i morges...nå må jeg snu døgnet litt...

Har ikke hørt noe mer om det ryktet i går, men har ikke vært utenfor døra enda.

Vet ikke om jeg har så lyst å bevege meg ut, men tar vel en tur senere i dag. Er ennå trett, sov urolig, våkna litt og leste, sovna igjen osv.

Liten vits i å legge seg igjen nå i alle fall. Skal ta en dusj, og stikke innom en venn. Får se, burde tatt en tlf, men utsetter det til imorn...

Banken stenger vel kl. 3 nå likevel, når det er sommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Det var heldigvis kun et rykte ang dødsfall. H*n er på ferie nå og vil bli sjokkert når h*n kommer tilbake til byen...

Fikk høre at man ikke kan stole på han som fortalte det, at det er noe psykisk med han eller rus eller begge deler...Som sagt kjenner jeg han ikke, men andre vet hvem han er.

Kan visst ikke bevege meg ut døra før jeg møter noen som vil ha meg med på en eller annen pub, har tenkt, det er jo sommer, men begynner å bli lei... må begrense meg.

I går møtte jeg en som er interessert (han sier det rett ut), han spanderte par øl, ville helst sove over hos meg, men jeg sa at, helst ikke, vi kjenner jo ikke hverandre så godt. Heldigvis maste han ikke mer på det, selv om han ikke var helt edru.

Prøvde å koble en venninne med en kjekk mann (hun advarte meg med blikket, men syntes det var komisk likevel). Uansett, hun fikk da pratet litt med den pene mannen. :ler:

Kom fra tur i marka, møtte han "interesserte" på hjemveien. Ganske letta nå, når jeg våkna alene her. Er vant til å våkne alene, var mer spennende med menn før... Vet ikke om det kan bli noe forhold, men vil bli kjent først, hvem jeg enn møter. Har hoppet så hodestups inn i forhold før, en ONS, også har det vært gjort liksom...ikke alltid starta med en ONS, men...

Også er det jo HAN...men det er en utopi, egentlig, vet han ruser seg for mye, noe han har sagt selv, men nå i sommer har jeg sikkert vært mer ute på byen enn han...en stund var det mye røyking også, men har kutta ut, det har også en venninne jeg vanker mye med gjort.

Ikke noe å skryte av, siden det bare er litt over ei uke sia vi røyka, men det er da en start (hun påvirker meg litt, når hun skaffer rev, da blir det gjerne til at vi sitter sammen og røyker, også er hun typen som gir bort, for å bli kvitt det hun har kjøpt, siden hun vil slutte eller i alle fall begrense røykinga).

Snakket om å ta en tur i marka i dag også, får se...

Jeg er litt bedre kjent enn henne i marka, og det er bare fint om hun også får vite om steder som ikke er så vanskelig å finne egentlig...men som er koselige, med bær og lett tilgjengelige. Ikke det at vi skal plukke bær, men bare nyte "skogens sus"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vimselot

Det var da merkelig, at h*n kunne lukte at jeg er våken nå... en som spør om jeg blir med på tur med bikkja... som vet jeg er glad i å gå turer og glad i bikkjer. Sa ja, men at jeg nettopp er våkna og om det hastet. Neida, men om ca halv time.

Det er jo bra, hadde tenkt å krype under dyna. Litt til liksom, men det kan ende med at jeg sover i timer...

Bør få vaska klær i dag og tørket over gulv, dusje, litt oppvask (igjen som vanlig) og ta par tlf. som er viktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Var på tur, en lang tur, men vi tar ofte pauser. Bikkja virker litt sliten nå p.t. men spiser og er i godt humør. Han er vel bare lei av at vi "alltid" ender på en pub (holder øye med han, går ikke ellers, fordi fulle mennesker kan ...og ikke kan man drikke mye heller med ansvar for en hund, selv om det ikke er min da...)

Jeg er absolutt sliten nå. Prøvde ringe min far, pga at det skjedde noe her, men fikk ikke svar, ikke hos naboen hans heller...

Bekymre, bekymre, det er det sist min far vil ønske seg. Min mor er på s.k. solferie (løgn). Men ferie, ja.

Vet ikke helt om det er løgn, siden jeg ikke har sjekka været der...

Har jeg fått i meg frokost? Ja, klokken to i natt...

Er bedt på middag, men jeg føler bare for å sove og sove og sove nå, men jeg vil gjerne snu døgnet igjen, til litt mer normalt...

Dvs. jeg er lei av all oppmerksomheten jeg får... men jeg er så krass og (uten å angripe noen) skrarp, men noen ganger sitter jeg bare der og vil ikke si noenting på utesteder, men det holder at en setter grenser for fulle, jeg har jo ferie, det er sommer...

Har brukt alt for mye spenn, fordi jeg vil LEVE. Går ikke ut for å sjekke opp menn, men det ender ofte med at oldinger spanderer, og ler og jeg sier vel litt mye rart, av og til...

Jeg er kanskej i overkant morsom...

Sa at dere vet vel at frisøren til E.Hagen ble drept. DA får jeg oppmerksomhet...

Ja fordi brunbjørnen hoppet ut av hiet sitt...

Ei venninne av meg mener jeg må slutte å lese så mye Nemi...

Det er hennes "diagnose" etter at jeg ... en enslig mann kom gående forbi en uteresturant, og stoppet fordi han kjente den ene som satt der...

Da sa jeg: Er du fra trøndelag. Nei, sa han. Det var han ikke, men han smilte pent (og var pen).

Så sa jeg se på henne da (venninna mi som også er pen) og pekte, hun er singel...

Jadda, jeg dikter alt opp, ingenting skjer irl. Men hun lovte å ta hevn, og dunka meg i magen og dytta og lo, vi så skikkelig tullete ut begge to...

Endret av vimselot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Feige menn...

Barnslige menn...

Ansvars.løse og hodeløse menn...

Og frekke menn.

Den det er rettet til, vet det om han tilfeldigvis leser her... og det gjør han nok.

Vet ikke om han vet mitt nye nick, men hååper ikke det.

Mer vil jeg ikke fortelle om den saken.

Ville vært morsomt å svare på frokost-tråden her, jeg vil ikke... av hensyn til at jeg ikke spiser frokost (liker ikke mat før det blir natt, er en var-ulv)

Har meldt meg inn på prinsesse-skolen, min mor og min tante mener at jeg må lære å oppføre meg, dvs, overfor dem selv om jeg aldri har gjort de noe (har lånt penger, men betalt tilbake)

Jeg vil leve, vel, er ikke sikker, kanskje jeg vil dø...

Men en dag må jeg dø og jeg er usikker på hvordan jeg vil møte den såkalte døden... Via morfin, høres bedre ut enn i ett sjokk... men er usikker.

Jeg har passert den magiske grensa (vil ikke si hvordan), men vet det. Så jeg kommer til å bli 140 år.

Det virker ganske... skummelt...

Og så jeg som har levd så hett, og utviklinga går jo over stokk og stein, så jeg blir rådet her på kg til å spørre 14iser....

Hmmm..

Frokost, er det ikke middag snart. ¨

Eier ikke matlyst, ikke i det hele tatt. Men er ingen spiker pga det, jeg drikker jo føde...

Han virker så snill, han som er interessert i meg, jeg var for sjenert til å utveksle tlf.nr...

DEssuten trur han kanskje helt sikkert på et rolig liv, med en rolig kvinne..

Takke seg til, jeg synes tross alt jeg har det ok som singel, selv om dagene er lange, null sex og ikke noe sukkertøy, bortsett fra en tyggis da, for å fjerne alk.lukta.

Jg er deppa. Men likevel glad. Har lagt merke til at de mennene jeg faller for, prater mye, velig mye, bortsett fra en men han er journalist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Nå er jeg klin lei menn, selv om jeg er singel og ikke har hatt sex på lenge...

En kontaktet meg (en ons, hyggelig fyr forresten), men lot broren svare i tlf... og de har nesten lik stemme...

En annen - han som skylder meg kroner, nektet å prate og påstod at jeg var full...

(jodda, han vet jeg har angst, men ikke for han) Og jeg er ikke full. Men får lyst til å drikke meg møkka kanon...

Skal ikke det da, men...

Ei venninne kommer innom om en stund, ti minutter, men regner mer pga at jeg kjenner henne, litt...

Har ikke lyst på besøk, vil ligge i en manns våte sæd...

Men nå har jeg ikke lyst på det heller, ikke når to menn har vært råtne på samme dag...

ER trist, nitrist, men hva skal man gjøre, annet enn å gå videre.

I de drømmene som ike innebærer menn jeg kjenner, er det bare pene, kloke menn....

Når jeg sover...

Noen ganger skulle jeg ønske at jeg jeg sovnet for alltid, men har for mye ansvar...

Tikk takk, går klokka så sakte mot min ende.

Vet ikke om jeg vil ha besøk, for hun er av den sarkastiske typen, når det ikke gjelder henne da, men morsom er hun jo...

Men hvor morsom er jeg...akkurat nå.

Lukker ikke opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camelia

Vet ikke hvor morsom du er, tror i hvertfall ikke du morer deg så veldig mye? Du skriver at du er møkk lei. Og jeg får inntrykk av at du stadig må forholde deg til mye dritt pga. folk du treffer. Jeg tenker på folk som lyver, setter ut rykter, får deg til å drikke eller røyke mer enn du selv synes du har godt av...

Ikke ta deg nær av det jeg skriver, jeg mener det godt.

Og sovne for alltid, det er snikk-snakk! :fy_fy:

Har du ikke noen venner, evt. noen gamle venner, som du ikke har hatt kontakt med på lenge? Som du tror kan berike deg og livet ditt, snarere enn å gi deg problemer og vanskelige ting å tenke på? Noen som er i et helt annet miljø? Noen du kjente for lenge siden, og kanskje har mistet kontakten med? Hva med å begynne å henge litt med helt andre folk, med nye perspektiver, nye tanker, noen som kan gi deg nye impulser og nye opplevelser? Ikke surre rundt i det gamle...

Jeg vet ikke. Bare noen tanker jeg tenkte.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Jo, men ...

Mer vil jeg ikke skrive nå, vil bare...

Vet du mener det godt C, men verden er ikke slik, og nå er det SOMMER...

Som jeg også ville nyte av, ikke min feil at dvs alt som har skjedd. Men skal jeg mure meg inne...

Jeg får bare mer nerver når ting skjer, men har roet seg nå... og vil bare ha en vanlig dag...

Plukke litt masse tyttebær, steinsopp, kantareller og traktkantarell...

Problemet mitt er at jeg nesten må ha en "partner", som klarer å holde munn (slik at jeg får snakket og snakket...)

Klokka er ti på kvelden og noe i meg sier hallo, siden jeg våkna ni...og ikke har spist på 20 timer.

Hallo er forresten noe jeg betegner som frekt, men ikke ment til deg C.

Har laga mat, nå gjenstår resten, men går nok bra, vet det, er så fornuftig atte...

(jeg kan ikke skrive alt her om irl, da hadde jeg frest som en katt egentlig, men bare av og til...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camelia
Jo, men ...

Mer vil jeg ikke skrive nå, vil bare...

Vet du mener det godt C, men verden er ikke slik, og nå er det SOMMER...

Jeg skjønner. Eller, det gjør jeg vel kanskje ikke... Jeg vet jo ikke så mye om deg, og slik må det jo være her på et slikt forum.

Verden er ikke slik, sier du. Jeg skjønner litt hva du mener, tror jeg. Det er aldri enkelt å røske opp. Men av og til - må man, så må man.

Plukke litt masse tyttebær, steinsopp, kantareller og traktkantarell...

Er du god på sopp? Hvordan ser steinsopp ut? Regner med at den er spiselig? Er så glad i fersk sopp, men har liksom aldri lært meg dette med sopplukking, og da blir jeg litt nervøs...

Problemet mitt er at jeg nesten må ha en "partner", som klarer å holde munn (slik at jeg får snakket og snakket...)

:ler: Den kjenner jeg igjen!

Hallo er forresten noe jeg betegner som frekt, men ikke ment til deg C.

Så bra at jeg ikke sa hallo, da! ;)

Du må bare si i fra om du ikke vil at jeg skal "blande" meg her i dagboken din. Jeg ser at det ikke er noen særlig andre som skriver noe, så hvis du vil være her i "ensom majestet", må du bare si fra. Vit i hvertfall at jeg aldri kommer til å være frekk med vilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vimselot

Det er ok, Camelia. Vet du mener det godt, og det er lov å "løfte en moralsk pekefinger" av og til... Noen ganger skriver jeg også ting som virker helt på kanten spesielt når humøret er litt på bånn...eller ting topper seg, liksom på toppen av alt det andre...og har skjedd for mye i det siste...vil ikke nevne alt her.

Steinsopp: http://no.wikipedia.org/wiki/Steinsopp

Er ingen soppekspert, og plukker bare sikre sopper. Hvis du leser om steinsopp, kan den kun forveksles med en annen, som ikke er giftig, men ikke smaker særlig (men har aldri opplevd å ta feil, tror den andre er mer sjelden)

Havnet ikke på noen pub i går, men satt i sola og tok par øl med en jeg kjenner etter at vi gikk en lang tur. Er lei puber nå, så skal bli en stund til.

Reiser antagelig bort xxxxx, vet ikke helt enda.

Han som skylder meg penger, er blitt nykterist men lider av spillegalskap... Han har lovet å betale tilbake, men jeg trur ikke ett ord på han mer. Veldig manipulerende, selvmedlidende osv. Han var ikke slik før, men vet å spille (ikke kun pengespill)...

Nok om han. Han får bare beholde pengene sine, penger er ikke så viktig, men prinsipielt skal man holde løfter...men alle gjør jo ikke det...

Det er tilliten som er ødelagt, og som er langt mer viktig enn penger. Sendte sms til han og var ikke helt mild, ba han beholde de råtne pengene...

Jeg har visst klart å snu døgnet igjen...det er litt tidlig å våkne, men har sovet mye i det siste. Har snakket med andre også, som har vært "blandet inn" i enkelte ting som har skjedd, og de er også litt satt ut p.t. Og disse er til vanlig langt mer rolig og ikke så nevrotiske som jeg kan være...uten at jeg skal hevde ha enerett på å være nevrotisk.

Folk har gjerne en fasade, også jeg... Bare de som kjenner meg veldig godt, vet at jeg sliter litt i blant, men alle sliter vel, med sine ting.

Har heldigvis noen jeg kjenner jeg kan snakke med, og prøver ha fokus på det som er positivt, men tillater meg å føle sinne, sorg og oppgitthet, liker ikke helt å dytte alt under teppet selv om jeg må noen ganger...

Skriver kanskje mest om det negative her på dagboka, men har ikke lest dagboka, så husker jo ikke alt jeg har skrevet her...

Våken nå, det er litt tidlig, kanskje lese litt, har ikke lyst å gjøre s.k. husarbeid, er FOR tidlig...

Sommeren har gått fort, er alt august...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Måtte sove en time i sted. Har tatt laks opp av fryseren, til tining. Har fått laks av mine foreldre (vill-laks), så skal salte et stykke, men det utsetter jeg litt...

Jeg er visst blitt immun mot rykter. Pratet om det med en i går, at jeg ikke bryr meg. Det er de villeste rykter som går/har versjert og jeg vil ikke gjengi alle. Men en "klikk" som vanker på samme utesteder, er så 14-is (beklager til de som er 14), at man nesten ikke kunne tru det.

Rykter som oppstår uten grunn, har kommet inn på en pub der en del av denne klanen satt, noen så meg ikke, satt med ryggen til, og jeg rakk å høre at de snakket om en venn av meg... Det ble så stille da de oppdaget meg, at man kunne høre en knappenål falle...satte ned ved samme bord og lot som ingenting, satte meg der fordi jeg kjenner en mann som også satt ved bordet, og som ikke sprer rykter, ikke som jeg vet i alle fall...

De visste jo at jeg og han er venner.

Det er så absurbe rykter. En av de ryktene som har versjert om meg er at jeg er prostituert. Hallo?!!!

Og det er mange andre ting jeg har hørt, som er blitt fortalt. Jeg baksnakker aldri noen, og det har de lagt merke til. Jeg sier ikke så mye om meg selv heller, dvs. private opplysninger.

Til de jeg stoler på, men ikke til klanen...

En annen ting, er at jeg bare legger meg etter rike menn. Ses jeg sammen med en mannlig venn, har vi straks hatt sex iflg de.

En trøst er at de snakker slikt om nesten alle. Men er blitt herdet ja.

Så jeg bryr meg ikke om hva de prater om.

Jeg virker kanskje overlegen, siden jeg ikke sier så mye om mitt privatliv og det virker kanskje irriterende, men det er i så fall deres problem og ikke mitt.

Når jeg går ut, går jeg ut for å slappe av, ha det litt gøy dvs. kødde og tulle eller prate om andre ting, ikke om MEG SELV.

Er ennå trett, men har tatt oppvask og rydda litt her... og jeg kan ikke sove nå. Dvs kan jo det, men...nå har jeg en sjanse til å snu døgnet til litt mer normalt igjen...

Ang. ryktet om at jeg var prosituert, jeg klær meg helt vanlig, er 39 og kler meg ikke som om jeg var 17...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Gikk en tur, satt litt ute, skya over men å bli brun bekymrer ikke meg, og er ikke såå sulten, men har tatt opp en bit laks, så må lage noe...

Men sov ikke lenge, våkna tidlig, fem i dag morges... det er ...

natt for meg nå snart, men tvinger meg litt til - dessuten kan jeg ikke ødelegge mat, og magen er sulten... og laks ER godt...

Spiste frokost, siden jeg våkna så tidlig, men... etter det, to pastiller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest vimselot

Er ikke "frisk" enda, men ligger ikke for døden heller... Prøvde sove, men klarte det ikke, tankesurr... men skal legge meg og lese 450 sider om det må til dvs. i den boka jeg leser nå.

Har en forutanelse, mn det er pga. det som skjedde sist gang xxxxx og omstenighetene... Men den følelsen er ikke god, og setter meg mange mange år tilbake... men vet at det er irrasjonelt, bare dumme dumme tåpelige følelser...

Of topic, de som har lest at jeg liksom kan spå osv. Jeg skrev jo at jeg aldri gjør det mer, og sender flere slike pm til meg om at jeg skal være rådgiver ang deres liv, svarer jeg ikke.

Ikke for å være frekk, men jeg har sluttet med å spå, og jeg kan ikke, når jeg selv er syk, da er jeg svekket, og må hente energi selv...

Og om, dvs når jeg blir frisk igjen, så kan jeg ikke, dvs. jeg vil ikke. Jeg har som sagt aldri tatt betalt for ....noenting... ikke sex engang...

Vil ikke skrive mer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Hjæælp...

Nå ringte det, og når han sa navnet, trudde jeg det var en eks...

Han er ok, selv om det viste seg at det ikke var noen eks, men en jeg er blitt litt kjent med...via

Så dro han tlf over til kameraten sin, og han hadde "hørt så mye om meg", prata en stund før jeg fikk snakke med xxxx igjen og forslaget til kamereten, som faktisk har /lider av scisofreni...

Og nå kommer de begge to, på besøk... Jeg kjenner knapt han ene, men han er ærlig mht til sin sykdom osv, så har jo snakket med han, mens han andre, vet jeg ikke hvem er...

Stoler på han som er scisofren, men han andre ... vet jeg ikke noe om...

Hjelp, jeg bør kansksje gifte meg i raskt tempo, har jo en el to slags friere, men ...

Hvorfor sa jeg ja til besøk nå... vet ikke om de driver med pulver osv. Men jeg sa at det er ikke tillatt her. ...dvs. sa jeg det?

Men aner ikke hvor mye de forstod, eller ville forstå... vet menn... de kan spille jævla bra, før de viser sitt sanne åsyn, hva nå det enn er...

Men pulver, niks.

Hørtes ikke ut som de hadde hasj engang, så da er jeg vel trygg...

...har bytta klær, ingen får se meg i bare undertøyet... og jeg kler svart faktisk...

Burde sagt nei, men sa ja, for sent å tenke på det nå.

Har snakket på tlf mange ganger med han som sier han er sciso, han tar medisner og er åpen for at jeg spør så mye dumt. Men er det dumt å spørre da..

Det er vel verrre å svare aha, liksom...

Han er ikke farlig, men jeg blir litt stressa nå fordi dette kom veldig overraskende...

Men han sa at de tar taxi hjem igjen, så ingen fare. Kun følelese av stess, og litt angst siden jeg ikke har sett han på lenge og ikke kjennner han andre...

Håper ike jeg har blandet meg inn i noe dumt nå...men har ikke det..

Skulle legge meg når han ringte, men snart stopper hjertet ... stress...

Når de endelig kommer, er det bedre for da ser jeg blikkene og smilene el. noe sånt...

Jeg er ikke redd han jeg kjenner litt, bare litt, pga at han som er sciofren kjenner jeg bare litt, mer redd for han andre som jeg ikke vet noe om...

Men jeg har møtt verre menn/MILJØEr, så glem det.

Jeg klarer meg fint jeg. Men hvorfor i fan kontakter de meg...

Ensomme, og jeg som er så s.k. forståelig da, og romslig, men jeg får nerver.

Men det blir sikkert hyggelig, om ca 5-ti min er de her...

Har ikke hjembakst, ignen kaker og ikke alk. Joda, ei øl, men den er min...

Jeg er stressa nå, han ene drikker visst ikke... da kan han velge mellom helmelk eller juice.

Jeg vil gifte meg og samma om det innebærer ...ting.

Endret av vimselot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Jg ringte, for å høre om jeg skulle måle pulsen.

DE kommer ikke i dag, god natt. Var begge for trette... ble lettet.

Endret av vimselot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Snille menn vil ... ja. Hvor snille er de, og jeg da....

Jeg er tent på ene, men vet ikke ,kjenner han ikke...

Jeg ser jævla snill og søt ut, men er jeg det.... helst ikke, derfor unngår jeg menn og sex og fohold.

Men han kommer ikke til å gi seg. Vet. Venninna mine sine friere har jeg laget nick-name på, kan ikke skrive hvilke...

Det jeg hadee trengt nå, varsomme hender som lot meg få ti mil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...