Gjest vimselot Skrevet 26. juni 2007 #221 Del Skrevet 26. juni 2007 Han vet at om han ikke er her, straks, så må han glemme det. Jeg har glemt han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 26. juni 2007 #222 Del Skrevet 26. juni 2007 Seriøst, han kom nå, det trudde ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 26. juni 2007 #223 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Han var her da, men det var koselig, bortsett fra at de energiene ikke var like gøy. Hvilke, hans? Dessverre, og spør han, selv om han ikke vil svare saklig, hva skjedde? At han ble lagt i bakken her, jeg satt bare og så på. Ljuger jeg nå? Spør han. Det var ikke meg engang, ble nesten lagt i bakken xelv. Jeg fortalte han at det var vår felles energi somskapte det, jeg spurte ikke om han trudde det, en mann som blir lagt i bakkken av en slags vind, ...med et vitne som bare sitter der.... Ja, men nå lyger jeg ikke. Kan bli gjenkjent, men han er ikke p kg. Og kanskje jeg bare har diktet eller gjenfortalt noe her nå... Dette er er nå, dette spøkelset, de er flere, og en står rett bak meg nå. Ok, jeg lyger bare igjen, men resten er nesten sant... I gitte tilfelle er jeg blitt gissel og det er jeg bare ikke, men spør eksen min hvor mye jeg lyger. Nei, jeg er ikke blanda inn i krimkrigen egngang... Ok, nå leker jeg litt drama. Eksen (en av de( var her - jeg trudde aldri han skulle komme, vi har ikke møtt hverandre på cirka 7 år. Det var godt å se han, men irriterende også-, vi hadde det kjempegøy... men jeg ba han gå. Det er sant at han ble ranet her inne også, en vind som kom og jeg kunne ikke sittet her om jeg var raneren, noe han aldir trudde. Det var rart, skikkelig... Han vet jeg har rare venner, men så rare. En kriminell en venn som er død, det føles helt sinnsykt ut. Men han er her. ...hvordan jeg vet han er kriminell? Han holdt på å ta livet av eksen min... Man kan jo spørre min eks, men han er ikke på kg. Tør ikke kjefte for mye nå, jeg aner ikke hvem som "er her", men det er jeg som bor her og betaler, og dette vil jeg vele ikke finne meg i mer. Må be om moderasjon... Klokka er snart ti, det er kveld til onsdag, vet det---måtte sjekke. En venn kommer innom en tur i morn, men han skal kristne meg og alt.... Vil gifte seg osv. Har sagt nei. Men han er helt ...ubevegelig. Jeg må sove, eks kom med masse grønt. Hvorfor. Endret 26. juni 2007 av vimselot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 27. juni 2007 #224 Del Skrevet 27. juni 2007 Våken nå... føler meg trett, og har avlyst alle avtaler, bortsett fra at en kamerat kommer innom. Selvfølglig vil jeg ikke fortelle om det som skjedde i går. Er usikker selv, men det var merkelig. Realistisk tålte han ikke røyke det han kom med, men er det noen som tåler røyke er det han da. Ser at ei venninne har ringt meg halv tre i natt, da sov jeg... Orker ikke ringe henne nå, hun sover sikkert. Ser at jeg må rydde her, men det er jo natt, noen kaller dette for morgen, men det gjør ikke jeg. Rart at eksen besøkte meg i går, han var mest nysgjerrig. Han virka litt sliten etterhvert, så jeg tilbød han å overnatte, men jeg var samtiidig redd for at alt skulle føre til sex, så er glad for at han dro hjem. Og herlighet, får besøk av en kristen (erkekristen) venn av meg, ok nok, ingen fare for sex, men han er forelsket i meg. Så kanskje jeg skal avlyse det. Han vil ha meg kristen og vil ikke ha sex før han er gift...og jeg er ikke tent på han, det vet han. Er sikkert slem som er ærlig, men hva ellers skal jeg være. Føler meg ikke utsovet, for meg er dette natt... Så kanskje jeg skal sove par timer... Ser ikke ut her, må rydde men ikke på natta. Har egentlig ikke lyst på besøk, men han er ok - men pinlig når han ønsker seg en nykter dame som i tillegg må være kristen. Men han er glup nok til å fatte at ... er han det? Huff, vet ikke hva jeg skal tru. Synes det er trist han er forelska i feil dame (meg), det er hans ord. Ikke at jeg er feil dame da...men det er jeg - for han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 27. juni 2007 #225 Del Skrevet 27. juni 2007 Ringte henne som ringte meg i natt mens jeg sov... hun kommer innom, jeg ante at hun var i oslo nå. Spurte om hun kunne låne dusjen. Det er selvsagt, trenger en god runde i dusjen selv, men er ikke lesbisk og heller ikke hun. Men kommer hun. Hun er så tvetydig og ...håper ikke hun har ruset seg, blir helt nervøs av og til og hater pulver. Spurte ikke, hun ville nektet og blitt sinna. I løpet av en halv time, kjenner henne litt og noen ganger overrasker hun meg. Da kommer hun. Andre ganger ringer hun på døra tre dager senere...og jeg lukker ikke opp. Tror ikke hun kommer. Når hun er våken nå er hun ruset. Veldig vanskelig å høre på stemmen hennes hva hun har puttet inn, men kjenner henne litt. Kanskje ringe henne, for jeg gidder ikke holde meg våken og bare vente, hun vet jeg hater avtaler og i alle fall avtalebrudd. Vi krangler av og til. Men blir alltid venner igjen. Er usikker nå, hun ringte meg mens jeg sov halv tre i natt, da har hun sikkert tatt pulver...og er ikke den enkleste dama da å forholde seg til. Ringer henne om fem min og spør om hun har ombestemt seg, er halv time sia vi snakket... (har rydda litt her) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 27. juni 2007 #226 Del Skrevet 27. juni 2007 Hun er på vei. Da må jeg bare vente halv time til. Er litt irritert, men hun har en avtale senere i dag, og vet at hun kan låne dusjen, klær osv av meg, om hun vil. Klær har hun sikkert selv, er jo ikke vinter ute. Er småirritert fordi det alt har gått en halv time, som var avtalen. Så dukker hun opp ruset... vel vel. Hun er ok nok, bare jeg ikke nevner ordet nykterhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 27. juni 2007 #227 Del Skrevet 27. juni 2007 Hun ringte nå, er på vei, spurte om hun kunne ta med en venn av seg. Kom så brått på meg at jeg sa ja... Liker ikke det helt, ofte kan venner til rusa folk være lommetyver. Men mest sannsynlig ikke. Hun er ikke typen, men vet hun kjenner mange rare folk. Fikk nerver nå. Vet hvor jeg har henne, bare jeg ikke prater om visse saker. Herlighet, gleder meg til han kristne nyktre vennen min ringer... han er i alle fall edru. Men hun virket ikke full, det vil si det samme som at hun har tatt pulver...vet ikke, men sannsynligheten... Og jeg kjenner ikke han. Men det går vel bra. Bare at ...jeg ikke ville ringt henne om jeg visste at hun tar med seg en venn. Henne kjenner jeg jo, og har en viss erfaring med ukjente. Må vel ikke være forutintatt, men er det litt... FAn, hva har jeg rotet meg bort i nå. Men det går vel greit, jeg er ikke den slemme dama og trenger de en dusj, håper bare ikke hun leker kirsten giftegreie med meg nå, men det er hun abosolutt ikke typen til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 27. juni 2007 #228 Del Skrevet 27. juni 2007 De kom. Og gikk. Jeg ble trett... sliten, han var forresten ok. Hun ble sinna på meg som vanlig, men når så hun så forelska ut i han, at han klarte å avspore humøret (jeg ljuger nå, for dette vet jeg ikke) Hun ble bare så sinna på meg, fordi jeg ikke lot være å holde kjeft. Herlighet, ingen av dem så ut som de har tatt pulver, det trudde jeg helle rikke. Men hun virket forelsksket... i han. Når han faktisk ikke var her (lånte dusj) snakket vi om det, og da ble hun rasende. Jeg må jo ikke vite noenting, må vite ... Har prata med henne, hun er bare litt sur nå. Men det gtenser hvor mange jeg kan ha i senga mi. Har enda et ubesvart anrop. Jeg ringer om jeg tør da...kjenner ikke nr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 27. juni 2007 #229 Del Skrevet 27. juni 2007 Ja, ringte tlf nr som jeg ikke har lagra... vennen hennes. I morges virket det som et gale hus her, en med angst, en deppa, og en schisofren en. Og alle stressa. Bortsett fra meg, jeg hadde både depresjon og var hetl paranoid. Men jeg sa det. Og da fikk jeg diagnoser på rams. >Nåvel, det gik jo bra, jeg ble ikke drpept eller noe... Vet jeg er usmaklelig nå, men må, har lyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 27. juni 2007 #230 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg må ringe han, selv om han er forelsket i meg. Jeg grårter mine tårer, er det rart, så mye rart, men annerledes. Har ikke tatt pulver, ikke offentlig. Det bare virker slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 27. juni 2007 #231 Del Skrevet 27. juni 2007 Drit og dra, hun har ringt tre ganger...lagt inn melding på personsvarosv uten å si noenting... Vet hva hun vil, men hun kan glemme det. Hun har da venner i denne byen, jeg vil helst slippe (pga at hun ikke er til å stole på) Det er trist at det skal være slik, men slik er det. Hun vet det selv. Ble helt nervøs når hun dro med seg en venn hit, men han virket fredsommelig, så ingen skade skjedd. Men straks han var på badet, på do, skjelte hun meg ut. Er det rart jeg har hodepine nå.... Skulle ønske ting var ikke sånn, men jeg kan ikke skylde på pulver (det kan jeg men gjør det ikke, jeg har ikke tatt pulver) ' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 27. juni 2007 #232 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg slanker meg ikke, men nå har jegf ikke mat... dvs. brød, kun knekkebrød, pasta ris og masse fryst mat. Og hodepine. ' HAR PRØVD å lage hurigmat,. men den ble så varm. Og hvor ble linfrø av... Jeg må visst sove noen timer til, er lei av å late som om jeg ikke har vondt i hodet. .. Det er slitsomt, og når jeg ikke svarer på tlf. Men jeg savner alle de frø...solsikke osv. linfrø... nu ringer hun... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 27. juni 2007 #233 Del Skrevet 27. juni 2007 Prøvde sove, håpløst... så ringte ei venninne men hun var ikke i oslo, jeg har jo fan ikke brød i huset. Hun ga meg et forslag, men han har sex nå, hvordan kunne jeg og henne vite det... Har knekkebrød, men det er så hardt det da... Men sulter jo ikke... Tør ikke ta tlf . Hun har ringt fire ganger, vet nesten at hun vil sove her, men ikke fan... pga at når hun har blanda piller, pulver og alk blir hun litt for voldsom. Sier jeg ja til at hun kan sove her, kan jeg glemme å sove selv. Jeg er ikke sinna på henne, men alt hun inntar av rusmdilder... Hun blir en helt annen - aggresiv osv. og jeg er ikke kjøpt og betalt, jeg må sette grenser, men jeg gråter fordi det skulle jo aldri bli på denne måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 27. juni 2007 #234 Del Skrevet 27. juni 2007 Nå ser jeg rart på tf. skal lyge, men,,, gjorde et forsøk, men fikk kun tøys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 27. juni 2007 #235 Del Skrevet 27. juni 2007 åtte... jeg gruer meg, det er tanta mi, hun er ikke såå gamal da, men ... hun skulle komme med fire skiver brød og en sovepille, jeg angrer so men hund at jeg ringte henne. Men det går nok bra, bare det at jeg er nødt til å ta en pils nå, slik at jeg ikke får ryktrer på meg at jeg bruker pulver osv. Hele slekta vet jo at jeg har vært ungdom. Og brukt alt som finnes av dop. De trur enda at jeg gjør det, siden jeg har narkomane venninner. Hei, alle jeg kjenner er ikke narkomane, heldigvis, men jeg trenger ikke forklare meg. Får bare nerver nå, tante vil automatisk tenke dop....og stirre, skikkelig på meg. Hun er ok, men jeg føler ikke det ok, ikke det., Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 27. juni 2007 #236 Del Skrevet 27. juni 2007 Ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 28. juni 2007 #237 Del Skrevet 28. juni 2007 Har skjedd så mye de siste dagene, og hvorfor i alle dager tok jeg en sovepille i går? Joda, sov i fire timer, men var det egentlig søvn.... Er skikklig rotete her nå, men tar det i morn, må prøve å sove litt i natt. Har lyst å dusje, men bor ikke i 1 etg, og kan vekke naboene. Lurer på hvor mensen ble av, trudde den skulle komme tirsdag, men har vel regnet feil...har i alle fall ikke hatt sex som kan føre til graviditet. Er trett, tror det er siste gang jeg skal ta sovepille. Piller er dritt, men jeg er vel den siste som burde si det, siden jeg tok en sovetablett i kveld, svimte jo av, men det var liksom det. Sitter med litt dårlig samvittighet fordi jeg ikke svarte henne på tlf i går, men jeg er nødt til å sette grenser, hennes rusbruk er verre enn min egen (jeg går kun for øl og av og til litt rev), hva som er verst, vet jeg ikke, men jeg har opplevd hennes sinne når hun er ruset på det verste. Personlig har jeg ikke noe i mot henne, hun vet det, men hun glemmer alltid hvor frekk og utagerende hun kan være i rusa tilstand. Det er trist at ting skal være slik, men jeg står ikke ansvarlig for andres rus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 28. juni 2007 #238 Del Skrevet 28. juni 2007 Må prøve sove nå, har en bok, men den er helt pedo. Nesten som å se på en dårlig såpeopera. Er trett, den imovanen hjalp ikke, tvert i mot. Har dårlgi samvittighet fordi jeg ikke svarte henne på telefonen senere i går, men er like bra at jeg ikke gjorde det. Hun forstår grunnen, men jeg har ikke bedt henne forstå. Ser ut som jeg må innta senga og lese litt. Kaller ikke imovane-pille-innsovning for søvn. Må handle mat i morn, har masse middag i fryseren, men lite annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 28. juni 2007 #239 Del Skrevet 28. juni 2007 Våkna, så på mobilen fordi den vekket meg med alarm. Og så mange ubesvarte anrop, jeg var jo våken i natt...men hadde tlf på lydløs. Tør ikke se HVEM som har ringt, er minst to, håper jeg.... Får angst av telefoner og mobilsvar. Særlig når de ringer meg om natta. Vet jeg må ringe og spørre, men hva skal jeg spørre om. Våkna ni. Føler meg ikke utsovet, den sovepillen kasta bort minst fem timers god søvn. Må ringe, må bare samle meg litt først. Jeg hater telefonsvar så det kan han bare glemme. Har sett etter, er kun han som har ringt. Midt på natta. Jeg hater slike telefoner. Minner meg om melding om død osv. Får håpe at det ikke er noe sånt. Men om han var våken fem i natt, sover vel han kanskje nå. Kan jo ringe mobilsvar, men tør ikke. Det er for plastisk for meg. Jeg venter en time cirka, for da er sjansen større for at han er våken. Vil jo helst ikke vekke noen. Føler meg helt... som ikke tør ringe mobilsvar engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 28. juni 2007 #240 Del Skrevet 28. juni 2007 Ingen har dødd i alle fall, trur jeg... men ble irritert, ringte han og kom ikke til ordet, han skulle ringe senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå