Gå til innhold

Min

Gjest vimselot

Anbefalte innlegg

Gjest vimselot

De som har hund, har diare...

så jeg kommer unna den svingen.

Den eneste jeg vil gifte meg med, og den eneste grunnen, er at jeg må ha liebe, men ikke kun, jeg er ikke voksen. Savner en skulder å gråte mot, men det kan menn bare glemme, jeg er en statist.

Kan gjerne være en taper, om noen vil, mene det om meg, men jeg gir blaffen.

Nå sitter jeg på et gjerde.

Mer om gjerdet skriver jeg ikke nå og aldri kanskj3 mer.

Nå, av en eller annen rar og merkelig grunn, når jeg onanerer, så er det ikke !"HAN KJEKKE HAN SEXY, HAN ...søte"

Det er åpent pga at jeg ...

hm

alltid har hatt forhold til menn som hmn...

Noen ganger hater jeg MENN, DEN RASEn men jeg tillater meg å gråte veldig sjelden.

Og menn er mye rare nerder.

Guølp, jg vil ikke,

vil ikke.

Joda , nå må du høre, kvinnedamen, nå må du bli normal igjen, og det skal gå raskt, tempo, hurry up...

Tempo. JEG KAN IKKE LE AV DET ENGANG..

Ikke åpent, for da får jeg rynker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vimselot

Bringebæret, jeg er langtids-sjukemeldt, og jobber når jeg makter.

OKI?

Men, venner har en tendens til å bruke meg som en tolk/paragraf-rytter når de ser at jeg har energi igjen, og er på "bena", så ... nei, jeg er ikke flink til å si nei.

Fordi jeg blir så introvert, jeg føler meg i samme bås omtrent, og jeg har måttet kjempe, mange ganger, via papir (les ord), og har alltid "vunnet", dvs. de (noen) trur jeg er inne på alt mulig og er advokat, og til og med mine foreldre trur det ...nesten.

Har ikke slik utdannelse, utdannet meg i kunst.

Men jobber ikke innen kunst-.

Hvis det var et svar da...

?

Og nå svarte jeg ærlig, Elisabeth, kan du ikke heller ringe meg.

Nei, jeg har ingen lyst til å møte deg.

FordI DU veier og måler alt, mine 5 kg for meget, osv. Men jeg ønsker deg alt godt, og alt for dine døtre. Du prater også for meget om andre, og er nysgjerrig, jeg har tillgitt deg, men det var i forrige årtusen engang, husker du.

Han er død, og ingen av oss var årsaken.

Men du stjal han fra meg, sex var viktig. VEnnskap var glemt.

Så glem meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Terapauten var ok. Begynte å le, mange ganger, for jeg sa at jeg var så nervøs at jeg hadde tatt par drinker før jeg ramlet inn på kontoret, og la fram dokumentasjon (som enhver har lest), enda en

ny latter.

Hun var søt, eldre enn meg, vi tok begge en røykepause. Drakk te, og jeg skal dit igjen omtrent om noen dager, men det koster.

Men ikke mer enn å gå ut og høre babylons på resturanter.

Vet, enkelte puber, = hvitvasking av penger.

Kvalme er forbokstaven, hva når eller om de faller oss i ryggen, har aldri ligget med en "negro" men jeg prater ikke om Afrika.

NÅ høres jeg ut som Hagen, men jeg er ikke der, min posisjon mht til makt er å se.

Ungdom.

Thats it.

Høres enkelt ut, men i NOrge kan jeg kodene, i utlandet er jeg ofte fyllt av angst. Ikke i alle land, men i noen.

Venninna mi forstod visst mer enn jeg tilegnet henne, for hun ble hjemme (spy oppkast nerver, jeg sa ike alt det til henne, men hun har sikkert hørt rykter via f.eks prinsesseskolen...

Glemte å spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Joda, fikk fortalt, det jeg aldri skriver på kg.

Men Martha Loise Ben er også flink til å fortelle, det er jeg og.

OG jeg er heldigvis ikke født til en tittel.

men av og til kan jeg få andre til å le, ganske ofte faktisk.

Jeg

fikk en tlf... mobila, og sa at jeg ikke gidder snakke i mobil, når vi har "vanlig tlf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Fan, kverk.

Nå svarer hun ikke på verken mobil el hustelefonen.

Ja, mang ganger, men hun svarer ikke, og hun var i selvmords-humør- trur jeg vet hvem hun skal møte, en som jeg fakta nekter å ha mer i mitt liv,

de velger.

Jeg har valgt, livet, men da jeg var på det verste, fortalte jeg nada til noen...

tlf. får besøk snart, logger ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vimselot

Det stinker ennå parfyme av håret mitt, på venstre side.

Sove. jeg nå akkurat nå?

Glad jeg er særbo, og kan gjøre hva jeg vil. Men litt uvanlig, nå kan jeg liksom begynne å bli drita kanon, el hva,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Jeg er en romatica, en evig drømmer. Men jeg opptrer der.

Husker IKKE (fans kgb, ja. )

En evig drømmer.

John,

beklager at jeg aldri var

der

at jeg forstod

ingen, nada

nada er sannhet

Det vet du, John,

selv om du døde

Vet du hvilket sjokk det

var

Å få høre om det. ewn to trew

På et innsted i Nrorge,

vet du

JQ, du vet

OG FINNES DET, så kan vi kqnwwje gifte oss, men du vqr min først4 mqnn, s4lv om du ikk3 c35t e35 m34.

ps. jeg vet mindre enn du, din jælva forbqnnq qmqtør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Han kunne loven ut og inn.

Jeg er enda glad i han, vi var faktum fire, eller fem...

Hvorfor John?

Dette hva er bedre enn dette hvorfor, men greit.

Klarer ikke skrive mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Våken nå, og har slett ikke gjort det jeg egentlig burde, men har rukket å gi en gave i går, mer vil jeg ikke si om den saken.

Bruker lite sminke, men av og til bruker jeg smykke-ting.

Hva skal jeg gjøre i dag? Sove mest mulig, lese og slappe av. Det brevet kan jeg skrive når jeg er våken igjen, for jeg er ikke våken, er bare øynene som åpnet seg nå.

Og da har jeg ingenting å smelle i bordet med, omtrent.

Fikk sent besøk i går kveld, i dag lukker jeg ikke opp døra, men tar tlfene, og sier bare at jeg "er ute av drift"...

Og det er jo et meget ærlig svar.

Veldig morsomt å være hos psykolog når jeg var nervøs, og toppa det med drinker...

Nei, er ikke morsomt, men skal ikke gjenta det.

Må få unna par mail, en faks, renskrive et brev, og mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vimselot

Ja, camelia, seent...

Prøver på å gi magen et forsiktig sjokk, går bra, kanskje.l

Fått tre tlf i dag. Siste av en eks-kollega som er 25, jeg burde være litt yngre... kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest vimselot

Har rukket å sove par timer, før "idret n tar meg"-

Savner et mennewske her, er slik anlagt, kanskje, at jeg ikke trenger en mann, men ikke liker å bo helt alene...

I dag, tidlig? Har jeg vært sykepleier innenfor og utenfor det, til to, og det er slitsomt.

Måtte bremse ei venninne i tlf og si at nå forteller du ikke mer, for da spyr jeg.

Jeg vet alt fra før, også.

Vil ikke skrive mer, skal en tur ut nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Har blitt for mye røkings... men nå er jeg tom, har ikke mer, og det sørget ei venninne for i går, dvs sammen med meg.

Hun tok seg også til rette på kjøkkenet, og laget mat til oss begge.

Frekke damen, men jeg trengte det, og hun visste det, uten at jeg hadde fortalt at jeg ikke maktet mat.

Men jeg lurer stadig, hver morgen, hvorfor jeg våkner presis kl. 7...

Alderen? Panikkalder?

Overgangsalderen, har lest at det kun hender menn.

Jeg vil ikke skirve mer. Kanskje senere, men noen trur på alt jeg skriver, har de ikke annet å tenke på? At jeg er sjørøver, kler meg ut osv.

Gøy på landet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Hva skal jeg gjøre i dag? Sove mest mulig, lese og slappe av. Det brevet kan jeg skrive når jeg er våken igjen, for jeg er ikke våken, er bare øynene som åpnet seg nå.

Og da har jeg ingenting å smelle i bordet med, omtrent.

Fikk sent besøk i går kveld, i dag lukker jeg ikke opp døra, men tar tlfene, og sier bare at jeg "er ute av drift"...

Og det er jo et meget ærlig svar.

Veldig morsomt å være hos psykolog når jeg var nervøs, og toppa det med drinker...

Nei, er ikke morsomt, men skal ikke gjenta det.

Må få unna par mail, en faks, renskrive et brev, og mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Fryser, er ikke satt på varme her og er ikke termostart-styrt, men har sovet for lite, og lite mat...

Og det er jo ikke varmt ute heller.

Har sjekka saldo, ikke kommet inn et beløp, men gråter ikke av den grunn. Har penger, til mitt bruk

Men makter ikke mat, bortsett fra f.eks. i går da ei venninne kom, og nærmest overvåket at jeg spiste...

Hva skal jeg shoppe av mat nå, har fryseren full av mat, og kjøleskapet og...

Vet, jeg har vært der før, jeg må gradvis venne magen til mat, og late som jeg holder på å avslutte en fastekur...

Bagasje, men jeg tenkte ikke gå ned to kg på denne måten.

Er bare en sperre inni meg som er et hinder, og ikke gir meg en sjanse, men nå må jeg ta kontroll, for nå gidder jeg ikke mer.

Blir bare svak uten mat.

Siden mandag har jeg spist, kalorimessig?

300 kcal. eller kanskje 400, men ikke mer.

Og det holder ikke mål.

Men blir kvalm med tanken på å spise.

Kjøpe cola i kiosken, og lage mat, kan ikke og har aldri spurt noen omn de kan lage mat til meg, men uten ett ord fra meg, forstod venninna mi i går at jeg ikke klarer spise.

Jeg taklet blikket hennes, og maten den var god, (oksehalesuppe med tilbehør)

Men jeg makta ikke spise opp. Men fikk litt i magen.

Hun visste at jeg er begynt i terapi, første timen, og har selv problemer med å få i seg mat av og til...

Slik at da var ord unødvendige.

Dessuten er hun ei heks. Som jeg har måttet modere, ofte sier vi det samme ordet, og jeg har sagt klart i fra hvordan man skal overleve som heks, for å ikke bli innlagt...

Hvis noen leser her og trur på alt jeg skriver, da må jeg le. Matematiske ordblinde?

Nå ble det mer varmt her, jeg satte på varme, varmluft fra stekovnen, men jeg fryser.

Ser at jeg må rydde litt, men MÅ jeg?

Har valg, men akkurat nå burde jeg hatt kjøkkenhjelp...

(les: en mann)

Har heldigvis ikke det, ingen som styrer her, bortsett fra meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...