Gå til innhold

Min

Gjest vimselot

Anbefalte innlegg

Gjest vimselot

Gud, han må virkelig være glad i meg... Ringte mobilsvar, han var ikke edru tror jeg, men ingen skade skjedd...

Han lurte stort på hvorfor jeg sover midt på natta...

Mer vil jeg ikke skrive, skal ringe han, han er en FLØRT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vimselot

Ringte han, men opptatt. Han skulle vært her nå, jeg er våt i håret og brun og nybadet.

Vil han virkelig...ha meg, ikke bare som en venn?

Det tør jeg ikke spørre om, men tre meld. på personsvar...og alle like dumme.

Han burde vært her, laget mat til meg, masse god sex og lasta ned musikk og filmer....

Hvorfor, ikke spør meg hvorfor. Han visste ikke hvem jeg var engang, jeg satt i skyggen... jeg visste hvem han var. Til slutt måtte jeg spørre han om han ikke kjente meg igjen.

Han så to ganger på meg, kanskje bare en...og kom og ga meg en klem.

Vet hva alle disse telefonene innebærer, han er i oslo om noen dager. Og vil møte meg.

Og vil være sikker på at jeg er singel, men det er jeg jo...

Men jeg er redd, han er en flørt, jeg er også flørt men ikke i like stor grad, jeg mener aldri alvor, og disser menn slik at de blir helt forvirret. Ikke alle da.

Har ikke klart å slanke meg nok engang, men er i alle fall brun (ble så solbrent).

Jeg liker ikke å være forelsket, men nå har jeg vært jomfru i snart ett år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Jeg gruer meg, men samtidig vil jeg ikke unngå det. Han vil bli skuffet, og da skuffer jeg meg selv, for jeg har venta på å møte han så lenge nå.

Kan jo bli skuffet, han kan f.eks være dårlig i senga, tvilsomt, eller han kan hoppe fra kvinne til kvinne...

Jeg får ønske meg det beste da.

Han er rimelig irritert på meg for jeg har beskyldt han for å ha ødelagt hele mitt sexliv. (Det har han jo, jeg har ikke klart å ha sex med andre menn etter at jeg ble forelsket i han)

Han synes jeg er så direkte og frekk, at han er blitt litt nysgjerrig på meg. Jeg er ikke verdens vakreste dame, men kanskje litt for frekk...

Han vet hva jeg sliter med, men å vite er ikke det samme som å være involvert.

Det kan jeg ikke si, jeg kjenner han bare som en venn.

Nå må jeg bare sørge for å få i meg mat, har spist etter at han ringte, og ...og vet ikke mer.

To dager bør holde, jeg er ikke syltynn selv om jeg har sf.

Men sliter med å sove, å lese, å være sosial og se meg selv ikke minst.

Kan han takle alt dette. Jeg har self ikke sagt at jeg sliter med sf, men andre har sikkert kanskje fortalt det. Vi har felles venner.

Jeg er så redd, men likevel glad.

Jeg må være dum, nå ringte hun. Spurte om hun kunne komme innom, jeg sa på ett vilkår, ingen krangler...

Prøvde ringe henne igjen, men da svara hun ikke.

Må innrømme at jeg er litt redd henne, når hun spiser eller sniffer pulver.

Da er hun ikke seg selv, og ofte har det hendt at hun blir sinna på meg fordi jeg ikke rører pulver mer.

HUn sa at hun ikke skulle sove her, bare par timers besøk, hun mener det, det vet jeg.

Er bare litt redd, hun mener å være ok, men er rett og slett aggresiv noen ganger. Og jeg liker ikke slikt, men hvem gjør det. Jeg får forvente meg det beste.

Hun er egentlig snill, bare pulver og pillows som gjør henne annerledes, men er ikke så glad i å balansere med dopa folk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Det gikk bra, hun sovna hun. Men så våkna hun og det kom inn telefoner, så måtte hun dra. Nå har hun ringt meg halve natta, ser jeg, men av skade har jeg tlf på lydløs, likevel våkner jeg midt på natta.

I alle fall ikke hennes feil, men svarer ikke mer på telefon fra henne, i alle fall ikke på en god stund. Hun bruker meg, på en måte. Som om dette er en slags varmestue, det er det ikke. Det er her jeg bor faktisk. Og jeg vil ha litt ro nå.

Er glad i dama, men blir så nervøs av rusa mennesker. Spesielt når de later som de ikke er ruset på en flekk, og blir aggresive hvis man spør. Har ikke spurt.

Jeg skulle jo være litt i form nå, men føler at jeg er temmelig søvnløs.

Vet at når jeg mister søvnen, kan det gå lenge før jeg får et normalt søvnmønster igjen. Da må jeg sove når jeg er trett og glemme alle "gode" råd om å våkne til samme tid hver dag. Men jeg våkner tidlig uansett.

Har ikke klart å lure noen, og ikke forsøkt det heller. Vil ikke skrive mer.

Lurer virkelig på om han kommer i morn, da må han vaske huset her og lage middag til meg i så fall... vet jo ikke om vi bare vil krangle, men er for gammel til sånt tull. Da går jeg fra menn, eller de har vett (som regel har jeg mer vett) til å gå, og bare være venner.

Tør jo ikke ha sex med han, siden jeg er forelsket. Da må han kjøpe drikkevarer, dvs. ikke på den måten, men jeg er for nervøs til å tenke tanken.

ER ikke i form, på en halvmeter engang, men det går over. Er så surt å våkne og kjenne seg trett.

Og dette er jo ikke første natta... Jeg blir så lei av det.

Hadde sovet i hele går om ikke jeg hadde sagt ja til at hun kunne komme på besøk. Hun forsvant på en merkelig måte. Men det kan jeg ikke skrive om, og samme kan det være. Vi kranglet ikke nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Han vet det. Hva så... men han vet at det sliter meg helt ut og at jeg knapt har energi igjen.

Det sier det meste. Aner ikke hva jeg skal gjøre, har lyst å ringe alle jeg kjenner og spørre, men de vet jo heller ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vimselot

Gud jeg er så sliten. Før forsto jeg ikke hva folk mente når de sa at de hadde kutta ut venner og familie som ruser seg, men nå begynner jeg å forstå litt mer...

Når jeg må legge meg og ha tlf.nr til politiet klart ved senga pga en psykotisk ruset venninne...

Hun kommer sikkert til å beklage alt når hun blir avruset, men aldri mer.

Nå har hun stått på døra her i 20 minutter, og uten å vite at jeg er hjemme. Ringte ei venninne som tilbød meg å overnatte der, men så dramatisk er det vel ikke.

Men slitsomt. Får jo sjokk når noen står på døra og ringer på i ett sett i 20 min. Må prøve å glemme det. Tror ikke hun dukker opp mer i dag, men kan aldri vite.

Også har hun sendt meg sms i tillegg, og påstår at jeg skylder henne penger.

Det er til å få nerver av, men jeg skylder ikke henne en krone engang. Tvert i mot.

Men jeg glemmer det, alt jeg vil er at hun skal la være å plage meg mer.

Burde kanskje tatt i mot tilbudet og overnatte et annet sted i natt, men jeg er rett og slett for sliten.

Ingenting er morsomt nå. Ikke når det blir på den måten.

Vet ikke om noen naboer ringte politiet, men i alle fall forsvant kiminga på døra.

Må tenkte på noe annet, greit at hun er ruset men jeg er så drittlei nå at jeg driter i hva hun gjør så lenge hun ikke finner på noe mer, hun er også i stand til å ringe foreldrene mine.

Men de er forberedt, hun har ringt de før og jeg har fortalt om at hun virker "syk" igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Han ringte, kommer likevel ikke før til uka.

Ok faktisk, for jeg er trett og ikke særlig sosial i dag. Burde ringe en venninne, har lovet henne en flaske vin og fikk sms i går. Var så bomba i hodet da at jeg ikke svarte. Hele natta har jeg sovet og våkna, sovet og våkna.

Hun får vente litt, jeg er ganske sliten akkurat nå. Og det handler jo kun om en flaske vin, ikke noe mer viktig.

Har mista alt som heter matlyst, men skal få i meg frokost, prøve å sove par timer.

Har ikke fått flere telefoner, siden i natt, fra henne som virker helt ute å kjøre nå. Vil ikke tenke på det akkurat nå, vil bare glemme det en stund.

Er letta, ville ikke klart å være hjemme om jeg bodde i enebolig nå. Vet ikke hva jeg skal tro, men hun har ikke glemt at jeg ringte foreldrene hennes engang pga nesten det samme problemet, men hun er blitt verre, dvs. hennes oppførsel.

Og dermed sikkert også hennes forhold til rus. Jeg forstår at hun ble sint, men hun visste at hun var ramlet, og virket psykotisk. Når hun er edru og nykter, er hun helt annerledes.

Håper ikke hun ringer mer, jeg vurderer muligheten for å overnatte borte og glemme alt for en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Endelig sovet i to timer i ett strekk. Er ikke helt uthvilt, men hjelper å se at ingen har ringt...og da har forhåpentligvis noen venner hjulpet henne, eller så har hun kommet til sans og samling selv, dvs kommet seg hjem.

Har ringt henne som skulle få en flaske vin, men hun svarer ikke. Mulig hun var ute i går og at det ble sent slik at hun sover nå.

DEt regner ute, har litt lyst å gå en lang tur men nå har jeg fått skikklieg (litt) angst for å bevege meg utenfor døra, får litt sånn følelse av at hun kan være på trappa akkurat når jeg låser meg ut, men vet jeg overdriver nå. Det skal mye til å være så uheldig.

Hun kan være truende, håper ingen av hennes venner tar alt hun sier for god fisk, men det tviler jeg på. Vet at de er drittlei henne til tider.

Sukk, hvorfor skrive så mye om dette, må bare få ut frustrasjon og nå har hun drevet på en stund. Men hun har gitt seg, virker i alle fall sånn. Jeg håper det for hennes del, men er så ego at jeg håper det for min del også.

Snakket med en venn, han rådet meg til aldri mer ha kontakt med henne. Jeg vet jo det, men saken er at hun er veldig ok når hun ikke er ruset, men nå klarer jeg ikke mer kontakt. Jeg ble skikkelig stresset av å bli oppringt og oppringt, og også noen sms. Og på døra mi, og "bare" i tjue minuter.

Jeg må glemme det/henne.

Kan ikke være sint heller, fordi et friskt menneske finner ikke på sånt. Er man ikke på talefot, eller en person ikke svarer på tlf. fotfølger man de ikke.

Ingen jeg kjenner har oppført seg så sykt, uansett om vi ikke alltid har vært like enige. Med henne kom det som lyn fra klar himmel, plutselig bare.

Jeg vil bare glemme det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Lå litt og leste og fikk en tlf fra vennina mi, men jeg sa at jeg har det best her. Hun hadde misforstått også, og trudde jeg skulle låne senga hennes og parkere henn epå sofa (det kunne jeg gjort ja, men hun misforstod)

Er jo ingen fare når hun på rus ikke har ringt siden to i natt.

Men hun skulle kjøre forbi og stikke innom og ta en kopp te. Ville jo ha meg med, men jeg forstår riktig ikke hvorfor jeg skal stikke av fra mitt hjem egentlig.

Hun forstod meg heldigvis, vi må jo ikke la oss skremme helt, ellers ville det sett rart ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Har lovet hjelpe en med et brev, men er litt for trett nå. Men trenger ikke bidra med annet enn å låne pcen og printe det ut.

H*n kommer hvert øyeblikk og nå er det for sent å avlyse det hele. Får rydde litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Ble ingenting av rydding i går av særlig grad. Men nå har jeg ikke lyst. Har lest litt på flylady men det passer ikke for meg...dessverre. Joda, det ser ikke ut som et grisehus her, men noen ganger tar rot, oppvask og skittentøy osv overtaket.

Må bare begynne et sted. Får jeg tatt halve oppvasken, og kanskje støvsuget, begynner det å bli levelig.

Hun har ringt, både sent i går og tre, fire ganger i dag, har sluttet å telle. Har glemt å ringe mobilselskapet, men problemet er at hun har flere tlf.nr og jeg vet ikke helt hva jeg skal si til dem. Kanskje ringe og spørre. Har sett på innstillinger, men finnes vel ikke på min billige mobiltelefon, dessuten har jeg vært for ukonsentrert men har sett etter og fant ikke noe om det.

Er trett, sovnet ganske tidlig i går og sov jevnt i fire timer, men etter det var det slutt.

Synes det er hutrende kaldt ute, men det er alltid noe å klage på.

Må gjøre noe i leiligheten i dag, før det blir enda mer å forholde seg til. Har ikke lyst på en dagsjobb med husarbeid. Men er litt avhengig av å ha det litt rotete, men det er ikke det samme som å ha masse klær å vaske osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Fikk besøk, i går, eller i dag, man velger hvordan man vil se det...

Så mente h*n at jeg måtte svare da hun ringte og det gjorde jeg, og hun virket helt ok i tlf, så ok at jeg glemte å spørre hva all den ringinga betydde, sa bare at jeg hadde blitt irritert, noe hun straks sa at hun forsto.

Men nå den siste timen har hun ringt, og ringt og sendt den ene frekke smsen etter den andre, at jeg må passe meg osv.

Veldig gøy, jeg orker ikke svare, men koser meg ikke. Må bare glemme det.

Hun VET at jeg har familie f.eks. som ikke er helt friske og som... at jeg helst må ha på telefonen. Ikke for det, dør noen, er det jo for sent, men noe hensyn kan den dama bli nødt til å ta for nå koker jeg egentlig.

Folk får ikke tak i meg og det blir dobbelt så dyrt for meg å alltid måtte ringe tilbake fordi jeg alltid har på lydløs.

Var fristet til å sende sms og si at jeg har vært kontakt med politiet og med teleselskapet og de skulle sende listene over anropslogg og meldinger, men da får jeg bare mer bråk, men slutter hun ikke, går det kanskje an å oppspore oppringninger og sms, for dette holder bare ikke, hun sprenger jo telefonlinja her omtrent. Og truer i tillegg.

Jeg må passe meg, sa hun. For hva. Jeg gidder fan ikke spørre engang. Det er ingen andre enn HUN som er truende her. Jeg har aldri opplevd lignende, har mest lyst ringe en eks av meg og spørre om han kan sove her noen netter, men vil ikke blande han inn, dessuten tror jeg han er på ferie nå og om vi skal sove sammen, kan det kanskje føre til masse mer enn bare telefoner...

Grøss.

Bare hun kan holde opp nå. Jeg måtte telle til ti (ikke bokstavelig, men nesten) før jeg bestemte meg for å la være svare.

DEt som er så usedvanlig med henne, og det ante meg, er at hun kan virke tilsynelatende blid og imøtekommende, høflig, saklig og alt det der, men så snur hun om tvert og blir helt... uhyggelig, kaller jeg sånt.

Hadde så rar drøm natt til i dag, at jeg kom hjem og at alt var knust, alt...i hele leiligheta. Alt, bilder, pcen, bøkene var flerret, alt...klærne alt alt...

Jeg ringte politiet, dvs prøvde, men siden jeg ikke hadde vært lenge borte, fant jeg ikke mobilen, den skulle visstnok ligge her, men forstod jo at den også var borte, og jeg forstod ikke naboens mobil og h*n ringte ikke, bare gikk og så på ødeleggelsene. Det gjorde alle de andre også.

Så kom jeg til å tenke på om jeg hadde betalt forsikringa, alt var kaos her.

Resten husker jeg ikke, tror jeg våkna da.

Var et mareritt men fattet at det var pga av hennes telefonterror og trusler, og bestemte meg for å glemme det.

Men når jeg husker etter i dag, eller nå, var hun ingen god støttespiller en gang jeg virkelig trengte hennes støtte. Hun trodde jeg løy, det tror hun enda, hun tror at jeg alltid lyger om alt.

Når jeg tenker etter, tror jeg at de eneste innrømmelse som har kommet fra henne er at hun er sliten og fyllesjuk, aldri noe annet, men hun er flink til å snakke om alt annet. (hun snakker aldri om andre, jo om noen f.eks. dritt om sine ekser, men jeg begynner å se de i et annet lys nå uten at jeg har noen forutsetning til å mene noe om de)

Nå er jeg fedd opp. De truslene hun sendte via sms, slettet jeg dessverre for ville ikke ha sånn dritt på tlf, men jeg burde ikke gjort det kanskje.

Tviler på at hun bryter seg inn, men må innrømme at jeg er litt mørkeredd når jeg er ute på høylys dag, men da hadde jeg blitt rasende om hun (men hun er høyere enn meg og langt sterkere).

Jeg vil aldri ha noe mer med henne å gjøre mer. Skal si til de jeg kjenner, at om jeg er så dum at jeg tar kontakt eller svarer på en tlf eller sms fra henne, da må de drepe meg.

Jeg klarer ikke mer tull.

Nok om det. Jeg vil mye heller tenke på det positive som skjer, men alt er blitt formørket av dette, på mange måter, som ingen kan se.

Hun følger jo på en måte etter meg, selv om jeg ikke er sikker, så er hun ikke i oslo mer, men i hjembyen, men det tar bare et tog og 20 min. så er hun her igjen.

Hun skal prøve seg, skal snakke med naboene som ikke er klar over dette som ikke var hjemme da, og si at de straks må ringe politiet om hun viser seg her, og står på ringeklokka mi.

Andre har ringt på her, det er sant, men de har ringt på en eller to ganger og jeg har ikke lukket opp (natt) men å stå på en ringeklokke i 20 minutter...

Vil ikke, i sted tenkte jeg bare på å flytte, men hun bor jo ikke her.

Synes ikke synd på henne mer, er mest sint og fortvilet. Vil ikke ha noe med henne å gjøre, aldri mer.

Har lyst å dra bort for noen uker, men kan ikke, og "han" flørten har vel funnet seg en eller annen, synes han sa det sist vi snakket, eller så har jeg drømt, har i alle fall ikke hørt noe fra han nå.

Han er en flørt, og jeg vil ikke ha noen kjønnsykdommer, så han kan holde seg til de han har og som vil ha han.

Dessverre, tror

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vimselot

Jeg må ut og det pøser ned, skikkelig. Er trett, kanskje jeg sover og venter par timer, men det er bedre å bli ferdig med alt først...

Er så trett, og nå er jeg lei av å være trett. Været gjør det ikke bedre. Men ikke verre heller, så slipper jeg å ha dårlig samvittighet for å være inne, men må ut en tur som sagt...sigaretter.

Har bare tre igjen, så vurderer. Jeg røyker jo ikke når jeg sover, så det kan utsettes, men på den annen side...

Jeg burde spist frokost også. Er treg, men det minner meg på noe jeg i alle fall må gjøre. Med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Sittet lenge i tlf nå og hørt på pausemusikk... måtte ringe slekt og venner fra hustelefonen etterpå og si at jeg ikke er tilgjengelig pga at det tar minst en uke før jeg får ny mobil.

Gjør meg ikke noe, bortsett fra at jeg burde sovet, men jeg ventet en form for kompentanse fra teleselskapet, men har en annen mobil så det er ingen krise.

Nå venter jeg en mail, alltid noe som gjør at jeg må være våken...

Gud hvor lenge jeg fiklet med telefonene (den ene før jeg fikk av lokket og sim-kortet er kanskje ødelagt, pga neglene mine, vet ikke...men trolig ikke. har sett menn gjøre det, og de fikler ikke, de får det straks til med en gang)

Er så redd for å ødelegge tlf, osv.

Jeg er kvalm, venter en mail før jeg kan legge meg og sove litt.

Har spist, tror jeg da, men i alt stresset husker jeg ikke...hva har jeg spist? Nei, jeg har glemt det helt, bare drukket cola og juice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Holdt på å gå helt fra konseptene, av og på med sim-kort, det er rart mobilene som virker overlevde, men nå er det ordnet.

Den ene må på reperasjon, men de kan egentlig beholde den, men jeg har ingen rettigheter før de har forsøkt å reparere den to ganger, heldigvis har jeg reservemobiler, men de var selvsagt sperret av operatørlås.

For et styr. Og jeg som liker å fikle med slikt...

Også er det mange tlf.nummer som ikke er lagret på sim-kort men på selve mobilen, men akkurat nå vil jeg ikke tenke mer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest vimselot

Heisan :) , joda det går bra selv om dama er begynt igjen med dette telefonmaset sitt i dag igjen. Men jeg svarer ikke.

Snakket med en venninne, kan overnatte der, men har ikke videre lyst. Har ikke snakket med naboene, bortsett fra to som jeg kjenner best. Det er sikkert unødvendig, og jeg kan ikke sove over hos venninner pga. telefonterror.

Egentlig hadde jeg ikke lyst å ordne mobilen i går, låse opp sperringer osv, men jeg er litt avhengig av mobilen også. Bortsett fra at jeg alltid har sett på mobiler som mas (ikke kun mas), men nå har det tatt overhånd pga. henne.

Har glemt å ringe telefonselskapet og få nummeret hennes sperret, men hun har flere mobiler og nå er noen av numrene hennes lagret på den telefonen som er ødelagt og jeg orker ikke begynne å bytte simkort, og vet ikke om de er lagret på selve telefonen.

Vil bare glemme det. Er trett, merker det. Imovane er ikke søvn, det er bare noe dritt som gjør meg enda mer ukonsentrert. Bivirkning av imovane er visst uro neste dag...paradoksalt. "Det er jo det man trenger når man er sliten og stresset fra før"...

Vaska klær mandag, men å brette de...er så lat, men jeg har alltid vært lite huslig selv om jeg vet hvordan man skal...

Føler meg bare mer og mer trett nå, men sover jeg, blir det enda en natt med lite søvn. Legen sa at jeg ikke måtte ta imovane hver kveld, men det har jeg heller ikke tenkt.

Må gjøre noe (bortsett fra husarbeid), hadde planer i sted, men nå kom trettheten sigende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Har fått i meg litt mat (glemmer å spise, har dårlig matlyst) og tatt en lang dusj. Brettet sammen klær også, ikke verst...men selvsagt ikke lagt de i skap og skuffer...enda...

Fikk en telefon, har lånt en greie, så hun kommer kanskje innom etterpå, men jeg sa jeg kunne komme med den, evt. i morn, men det hastet ikke.

Er bedt på middag, uformelt men orker ikke når jeg ikke er helt våken. Tror nok jeg blir hjemme i natt, føler meg mest vel i min egen seng.

Nå gleder jeg meg nesten bare til det blir kveld og tid for å sove, og lese på senga. Skal ikke ta sovetablett, har sovet så dårlig i det siste at jeg SKAL sove i natt.

Men sovetablettene kan ligge der, som en slags sovepute, i tilfelle jeg ikke får sove, vet jeg at jeg har de i alle fall.

Nå har det regnet og regnet, det virker ikke som det eksiterer en mellomting... litt sol nå hadde vært kjempebra, bare ikke for varmt...

Par dager med hete går bra, men i oslo hetes alt opp, asfalt osv så det blir helt jævlig, men varmen er plagsomt på landet og. Vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill
Nå har det regnet og regnet, det virker ikke som det eksiterer en mellomting... litt sol nå hadde vært kjempebra, bare ikke for varmt...

Par dager med hete går bra, men i oslo hetes alt opp, asfalt osv så det blir helt jævlig, men varmen er plagsomt på landet og. Vet.

:vinke: Bor selv i Oslo, og det var veldig hett her da varmen sto på som værst! Plagsomt varmt var det, men sånn som det har regnet i det siste er jo bare gørrkjedelig!

La oss få en mellomting snart. Enten tørker blomstene mine ut som jeg har på "frimerke" balkongen min, ellers så drukner dem :sur:

Vel, det jeg skulle si var:

at jeg også har svart i siste tråden din på kjæledyr :sjenert:

:) hei så lenge......

Edit: 3 innlegg til og med :ler:

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...