Gå til innhold

Min

Gjest vimselot

Anbefalte innlegg

Gjest vimselot

Hvorfor er det alltid sånn at når man har hatt det kjempekoselig og møtt nye mennesker via venner, så våkner man med hodepine?

Ler litt for meg selv, men...

Egentlig er jeg drittirritert. Men jeg lar ingen ødelegge dagen min, og jeg vet hva som var hensikten. Jeg kan ikke skrive om det, men måtte ringe en venn og han fikk meg til å le midt oppi alt. Det angår penger, jobb og min integritet.

Vet enda ikke hvordan jeg skal håndtere det, men gjør som planlagt. Hvis noen tror at jeg kan vippes av pinnen så lett, får de seg en overraskelse. Jeg kan ikke gå til motangrep, da har de vunnet. Men, hvorfor skal jeg gå til motangrep?

Som ei venninne av meg sier: tilgi dem, for de vet ikke hva de gjør...

Lett å si, men jeg husker det alltid. Og dette visste jeg. Jeg ante det i alle fall. Jeg skriver ned hva jeg drømmer, og ofte skjer ting, litt på en annen måte, men i den drømmen jeg hentyder til som skjedde natta før jeg ankom oslo igjen, sa jeg til meg selv at jeg ikke måtte stole på noen, for jeg ville bare bli skuffet, og de to som har rotet og manipulert (forsøkt), var involverte.

Det er litt skremmende, jeg forventer meg f... ikke dritt, men det fikk jeg.

Må ta en tlf etterpå, jeg kan tape penger på dette surret, hvis jeg ikke holder meg kald nå. Men jeg har like lyst til å skyte en viss pil etter de pengene.

Nok om penger.

Jeg må ha noen råd, vet ikke riktig hva jeg gjør nå.

Kan forholde meg taus, men da taper jeg money. Og jeg trenger penger, ellers hadde jeg vel aldri giddet.

Vinen på lørdag, var sur.

Men heldigvis er ikke alle jeg kjenner på den måten.

Kjenner temperaturen min, den koker, og jeg må få den ned...

Tilgi dem, for de vet ikke hva de gjør?

Faktisk, er det noe sånt jeg må tenke og filosofere over. Men det er ikke lett, og det er ikke lett å ikke skrive HVA som har skjedd nå, for det var skikkelig råttent, og jeg vet hvorfor. Noen vil at jeg ikke skal være så jævla eplekjekk, og de vet at jeg også ...

Nå glemmer jeg det.

Må ringe ei venninne. Ser at hun har ringt i går, men i går var jeg forferdelig opptatt...av en eller annen merkelig grunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vimselot

Varmt vann kan jeg glemme, har ikke lyst å ringe vaktmesteren nå. Fryser, måtte sette på varme. Jo, jeg klager om det blir for varmt, men liker ikke kulde så godt og har ikke vett til å ta på meg klær... (tror vel enda det er 32 i skyggen, ble helt hjernevasket av varmen...)

Tør ikke nesten gå ut i dag, flørtet med en nabo i helga...men jeg er litt sånn flørtete, uten at jeg mener alvor. Håper han ikke husker noe, men det kan jeg sikkert bare glemme.

Men jeg er ganske snill, jeg advarer menn og sier at jeg ikke er interessert samtidig som jeg dramatiserer og overdriver og spiller en forelsket hjelpeløs kvinnne...

Kanskje det er sannheten? Men hva er sannhet...

Det er så mange sannheter å forholde seg til, og det som er "sannhet" for en, er ikke det nødvendigvis for en annen.

Har lyst til å være frekk, kontakte han, men da er det den kåte delen av meg som taler? Dvs. jeg tør ikke.

Jeg vet ikke om jeg tør, men jeg burde, så det blir litt av-dramatisert...?

Mulig, jeg får se. Han er ok han, men jeg er ikke ute etter noe, vi er kun venner, men jeg oppførte meg som en...aner ikke, hvordan menn tolker det. En homofil venn av meg var også der, og jeg kan ...kanskje spørre han først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Snakker om å dumme seg ut...

Naboen ...

Men han lo, iallefall. Ikke verst.

Nå føler jeg meg ganske forvirret, men jeg sa det til han. Jeg spurte om han var såå full at han ikke huska noe, men han begynte å LE...

Vel, vi hadde ikke sex i allefall.

Han skulle ut og kjøre sykkel. Sexy er han og. Smilet hans, når jeg dundra PÅ. Med mine spørsmål, hva skjedde i går, vil du ha te, kaffe, et glass vin, en øl, malt, ....

Men han var sexy, og jeg tror han, men hvem er han jeg mente han var da???

Klart han måtte le av meg, når jeg stod der som en dust, og det ikke var han...

Veeldig morsomt...må ringe en som vet mer om naboer enn jeg har giddet sette meg inn i...

Flaut.

Men han var ... sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Tja, mente ikke flørte, men han så meg. Det var jo ikke meninga, da...

Jeg stilte han ca 20 spørsmål og han svarte nei på alle...

Jeg har aldri sett en mann som har sett såå rar ut før... men han smilte til slutt.

Ok. Da har jeg dummet meg litt ut, og jeg har flørtet med en lystløgner som faktisk ikke bor her i det hele tatt.

Det har skjedd mer, men nok er nok. Nabobråk vil jeg ikke ha, men den s.k. naboen som flørtet med meg hadde stor mage, det hadde ikke han jeg konfronterte.

Konfrontasjon? Jeg sa bare at jeg beklaget alt i går, og spurte om han husket noe...og om jeg hadde dummet meg ut.

Rart han måtte smile.

Jeg er litt sånn, har jeg følelsen av noe, må¨jeg, nesten, men å ringe på hos feil nabo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Ingen telefoner, eller mail. De venter på hva jeg sier nå. Jeg skal være barnslig og la dem tro at jeg ikke har fått info.

Vet ikke, men bestemmer meg i ikke før morn tidlig. Hun ene taper faktisk det samme som jeg kan tjene, fordi jeg skylder henne noen kroner. Derfor vil hun gjerne gjøre jobben, uten meg.

Selv om jeg har skaffet den jobben. Hun kan få den for min del, men på den måten?

Har lyst å ringe en venn og få råd, men vet ikke helt. Er trett, sov litt, men ikke nok.

Ang nabo og flause, så vet han jeg ringte på til, helt sikkert HVEM som har påtatt seg rollen som han... de ligner litt, og når jeg så på magen osv...

Så det glemmer jeg bare...

Kanskje heldigvis, var det ikke samme mann. Er enda møy.

Et hardt slit. Men jeg vil ikke. Det er bare det. Tilfeldig sex gir meg ingenting når jeg er forelsket, og det er jeg...

Men ikke nok til å ha sex med han, dvs. jeg er livredd for å miste vennskapet og at sexen er dårlig og da sitter man der...

Må drikke, før jeg evt. tør.

Har opplevd det samme før, men sexen ble faktisk ok...og bare ti år av mitt liv ble sammen med han.

Nok sex-prat, har ikke hatt sex på lang tid, og vil helst ikke ha en tilfeldigvis en som dukker opp... heller ikke ekser, ikke menn som er utro, vel, har jeg nevnt alle nå?

Har faktisk gitt kald skulder til flere, selv om de har fått middag her hos meg. Men jeg er ærlig, og mest av alt prøver jeg å være det overfor meg selv...

Og det kan innebære alt, og minner meg på noe som jeg FAn, har glemt og nå er tida gått...det er kanskje for sent, jeg lovte å ringe i dag, senest i morn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Det er ordnet, men jeg er ikke sikker på om jeg er villig til at det skal ordne seg så lett.

Mennesket har iq nok til å forstå hva jeg fisker etter, selv om jeg tørrpratet. (etter ett råd fra en venn)

Jeg får bestemme meg når jeg bestemmer meg, hvis jeg bestemmer meg.

Er selskapsjuk...men en av mine venner, er forelsket i meg, og jeg har sagt at det aldri vil gå. Han har brukt h, og tror at jeg skal slutte å røyke og drikke - en dag.

Javel, hva så... man blir ikke mer kjæresteemne bare pga det.

Misforstå meg rett.

Jeg er glad i han, det er alt men ikke nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vimselot

Fikk en tlf. pratet om problemet, men vet ikke enda hva jeg skal gjøre.

Har mest lyst å gi fan.

I hva, har visst og nå fått høre at det er en maktkamp. Jeg unngår den ikke, vet ikke for jeg ventet ikke helt dette da...

Kan ikke skrive mer om det, det ordner seg vel (er ikke noe problem så lenge jeg ikke er for tøff og fæl nå)

Det kan jeg også være, men ... det er ikke "meg".

Er trett, men sove nå, for sent...for tidlig, jeg vet ikke, jeg må bare sove snart...

Glane på tven, kanskje. I alle fall ikke mere framstøt mot nabo-menn...

Må smile litt nå, han så mer og mer rar ut, men han smilte (ikke falskt) og ... jeg (glem det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Hater tordenvær, er ikke såå redd, men liker ikke det.

Ikke nå.

Ikke kan man ringe, man kan dø av det osv.

Overdriver ikke, neida, men

Det smeller, og jeg er kanonskadet fra før.

En venn kommer kanskje innom meg, han vet at jeg går fra vettet snart, grunnen til det vil jeg ikke nevne her. Han vet.

Hjelp, jeg matker ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Fikk tlf, han måtte holde meg fast ...

Dvs jeg innrømmer jo aldri at jeg er skuddredd...men han vet det.

Han fikk meg til å le. Og til å bli sinna, og til å betvile osv.

Nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Jeg sover, våkner, sover og våkner...

Har faktisk vært ute i dag også, på besøk, men h*n kan jeg ikke fortelle saker til.

Hvem fan er min nabo? Ikke han (jo han men han som utga seg for å være han)

Jadda, en god ide å ringe på og høre hvem han andre er (det vet jeg han vet, det så jeg på han)

Noen prøvde å trekke i tråder? Menn jeg aldri har møtt, visste hvem jeg var...

Om de visste hvor kåt jeg er nå, hadde de tatt meg selv. Men jeg vil jo ikke.

må ingen...ringe... en venn av meg som kjenner de fleste, har på mobilsvar nå.

Nok om nabo-menn. Men såå søte da...

Tør jo ikke gå ut for døra, bor i samme...

Joda, jeg tør, vi knuller sikkert i heisen om vi er så sjernerte.

Er trett, sover, to timer, våkner, sover, våkner.

Har bestemt meg ang i morn, men kan ikke skrive om det her.

Så frekt. Javel. Mennesker (noen) er ikke alltid der du trur de er.

Om jeg spiller samme spillet? Nei, jeg driter i slikt søppel. Og folk har prøvd å reparere det i dag, men jeg er enda litt sinna.

Det vet jo ikke de, kan dessverre ikke skrive om det her på kg, men jeg er såret. Skuffet, selv om de ser at de ikke kan tvinge meg ut, vet ikke om jeg gidder i morgen.

Jeg klarer meg uten.

Gi meg en dag - med en helt vanlig sexy mann.

Hvor er de dagene blitt av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

forbokstav...

Han er så rusa nå, prata med han. Hva jeg sa? Hva skal jeg si?

Parerer.

Han vet det ikke men han fikk meg til å gråte.

Nok.

Jeg er jævla glad i han, det vet han, han vet og at jeg ...

men han var rusa nå.

Det burde jeg jo visst. Men skal jeg straffe meg selv fordi jeg ikke ønsket å snakke med han når han er ruset>?

Finnes. Jeg gir fan nå. nei, er ikke sjalu eller noe, bare litt lei meg, just nü.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vimselot

De fikk sin vilje. Er så sint nå, men skal jeg la de påvirke meg enda mer? Det gidder jeg bare ikke, og ikke vil jeg skrive om saken her heller.

Jeg var sint, men har ristet det av meg. Det meste, men dette kan jeg ikke glemme. Dvs at jeg kommer til å prøve å kutte de ut, fjerne de fra livet mitt. Det her trengte jeg ikke.

Jeg har ikke tenkt å ta hevn, eller noe, bare glemme de. Jeg står sterkere uten.

Tanken på å sabotere oppdrag falt meg inn, på det verste, men jeg la den fra meg. Hvorfor skal jeg ødelegge, bare for at de gjør det?

Det er liksom ikke min stil. Men det er opprinnelig mitt oppdrag, hvis man ser praktisk og juridisk på det, men det kan jeg bare glemme å krangle om, for selv om det var min ide, har jeg ingen myndighet til å fjerne noen.

Å stole på mennesker, er vel det samme som å hate seg selv? Mener ikke det, er bare helt lei meg nå.

Hvorfor, hele tiden dette ordet. Hvorfor...

Jeg er altfor naiv. Dumsnill, og det vet jo noen å benytte seg av, hvis jeg ser det utenfra.

Jeg må fjerne meg fra de folkene der, jeg trenger de ikke. Nå er tilliten min til de knust og det er ingenting igjen.

Vet at h*n ene, har spist piller i det siste pga stress, men skal jeg bortforklare alt og skylde på en tablett?

Prata med en eks i går, han ba meg roe meg ned, og spurte hvorfor jeg ikke tar valium. Han vet jeg har veska full av piller, men jeg spiser dem aldri...svært sjelden i alle fall. Det hender jeg gir bort par stk, men bare til nære venner.

Hvorfor jeg har valium? Jo, det er en usynlig krykke. Jeg er så redd av og til, men jeg møter angsten uten piller. Det hender jeg tar en, men da er jeg søvnløs.

Eller jævla fullesjuk. Angsten blir mindre når jeg vet jeg har, men ikke trenger å ta.

Jeg duger fan ikke til noe nå. Men det er dit de har satt meg, og jeg vet ikke hvorfor. Bli kvitt min eplekjekke smil, mitt flørtende blikk, mine visjoner og drømmer og ideer...

Nei, det kan ingen endre og jeg lar meg ikke påvirke, men nå må jeg få lov å være sint og trist.

Vil ikke ringe noen, da virker jeg helt patetisk. Eks som vil ha meg dvs. ekteskap, men jeg vil ikke og er ærlig om det. Grunnen til at jeg still har kontakt med han, siden vi har ulikt syn? Fordi han gladelig kunne bytta meg ut med en annen dame.

Håper han gjør det, har sagt til han - helt brutalt, hva som er så avtennende når det angår sex.

Selvfølgelig er jeg glad i han, men når sexen ikke fungerer, og han er så kåt.

Det er ikke selvfølgelig at jeg er glad i ekser, men han er unik.

Vi har alltid vært venner.

Joda, har vært sinna på han, men det gikk over og jeg hadde grunn til å være sint. Økonomisk utroskap.

Til og med han.

Det er vel den største grunnen til at det ble slutt, jeg makter ikke slikt.

Kunne dressert han bedre i senga, men har i alle fall gitt han et tips. Dvs. han er god i senga, men er litt avtennende (han prater om sex etter sexen)

Det går ikke bra, i lengda.

Nå må jeg ...ingenting. Avtalen var kl. ti, jeg prøvde å utsette det til 11, men...

Ja, kanskje jeg burde ta valium og glemme verden for en stund, men det kan de glemme.

Har lyst å reise bort igjen, får se. Men klarer ikke tankegangen.

Det er ikke min tankegang og jeg vil ikke ha den, selv om jeg hadde fått betaling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest vimselot

Han vil ikke at jeg skal gråte...men det er surt å høre at han har tatt piller...

Det har han gjort i 25 år. Er jo ikke mitt problem, men blir trist, har sett.

Glem det da. Han er ok, han fikser alt. Men de pillene, ok, jeg må la være å tenke på det for han er så mye mer enn pillows.

Jeg har tatt feil av mennesker, må innse det, og det er ikke gang nr. en. Og handler ikke om dop.

Jeg vet alt om scenenerver, og jeg savner å stå på en scene, da trenger jeg ikke være meg... da er jeg en annen.

Men vet ikke. Må ringe en venn. Det gnager meg, jeg er en skuespiller, men f.eks. kg er ikke nok for meg.

...nå dramatiserer jeg fælt, men oki.

Men jeg har mer nerver for å kontakte gamle venner, enn tanken på å stå på en scene. Og hva vil jeg oppnå...

De lever av det, mens jeg er amatør i bransjen, det kan lett bli pinlig.

Jeg kan ikke ringe, det blir bare pinlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Ringte en ...eks. Han løy så det smalt. Men om ti minutter er han her , sa han.

Det betyr aldri.

Men kanskje han er så nysgjerrig nå, vi har ikke møttes på sju forbanna år.

Vi var et bra team, og kan enda være det, men sex er utelukket. Tror jeg...

Nå burde jeg sette klokka på ringing og legge meg og lese en bok. Eller noe sånt.

Jeg har møtt han, i vår, og etter det har han vandret inn i drømmene mine mens jeg sover.

Dumme menn. Jeg lukker ikke opp.

Han kommer sikkert ikke engang, selv om vi har 3 prosjekter som bare ikke kan fullføres uten oss begge.

Jeg er forelsket i en helt annen, og eks er sexy og jeg har fan ikke (jeg vil ikke ha sex med han)

Han kommer ikke. Han ler av meg. Det kan han jo begynne med, men jeg lurer litt på når han har ledd nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Han er spillegal, men han ville aldri væt sammen med meg i ti år, uten å...

Sa at jeg betaler taxi, vet han er ...

Så kvalmt, men han skal lage maten, en middag.

Jeg gir han 30 min. Men har egentlig ikke lyst til å møte han...

Vet at han vil at ...nei, jeg vet fanden meg ingenting.

Han kommer ikke. Han håner meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...