Gjest pulverheksa Skrevet 25. februar 2003 #1 Del Skrevet 25. februar 2003 Takk for meg. Ble avslørt av en vennine og har bedt om å bli slettet. Vet ikke om jeg kommer tilbake. Kanskje vi snakkes.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 25. februar 2003 #2 Del Skrevet 25. februar 2003 Kjedelig å bli avslørt hvis man ikke vil...håper du kommer tilbake i nytt skall :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 25. februar 2003 #3 Del Skrevet 25. februar 2003 Kom tilbake da i ny forkledning!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulverheksa Skrevet 25. februar 2003 #4 Del Skrevet 25. februar 2003 Får se på det. Tror det kommer til å ta en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 25. februar 2003 #5 Del Skrevet 25. februar 2003 Og jeg som syntes du var et slik flott innslag, dessuten elsket jeg nicket ditt. Kom tilbake med ny dress da du. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 25. februar 2003 #6 Del Skrevet 25. februar 2003 Neeeeeiiiii! Du får ikke lov å dra Kom tilbake dah,- en eller annen gang.... Håper vi snakkes.... :cry: Klemmer fra Diva :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. februar 2003 #7 Del Skrevet 25. februar 2003 Hva er det som har skjedd nå da? Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 25. februar 2003 #8 Del Skrevet 25. februar 2003 Det står vel i det første innlegget hva som har skjedd? Pulverheksa ønsker vel ikke å være her når det er noen som vet hvem hun er IRL. Tror ikke jeg heller hadde vært så komfortabel med at noen visste hvem jeg var IRL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. februar 2003 #9 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg lurte bare på om noen her inne hadde avslørt henne, det skjedde jo med Vinga. Gud hvor jeg savner den obsteranasige lille fjortissen Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 25. februar 2003 #10 Del Skrevet 25. februar 2003 Huff da :o Ikke noe gøy nei .......er alltid litt redd for det jeg også når jeg skriver om meg selv ...for mange små brikker kan jo bli et puslespill .....som noen kan løse ...... Forstår godt at du ikke ønsker å være her på en stund ...men håper du kommer tilbake med nytt nick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 25. februar 2003 #11 Del Skrevet 25. februar 2003 Dette var trist, Pulverheksa. Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 26. februar 2003 #12 Del Skrevet 26. februar 2003 Gud hvor jeg savner den obsteranasige lille fjortissen Du kan få sagt det! (Savner henne også.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå