@lfakrøll Skrevet 26. februar 2003 #21 Del Skrevet 26. februar 2003 Med min første partner gikk det 1 mnd. - men så skjærte det seg etter 4 mnd.... Med min mann gikk det 3 mnd. Og vi feirer snart at vi har vært sammen i 8 år - gift i halvannet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 26. februar 2003 #22 Del Skrevet 26. februar 2003 Vel, først var vi "bare venner", men om man regner fra den dagen vi innrømmet at vi følte noe mer, og da vi kyssa for første gang, så var det vel en 3-4 dager. Vi sov sammen de to nettene i forkant også, men da bare SOV vi. Nå har vi vært sammen i 20 måneder, og samboere i over et år. Det gikk nok litt fort i svingene da vi var kommet til dette stadiet, men vi visste begge inni oss at dette var den vi skulle tilbringe livet sammen med, så hvorfor vente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bentebent Skrevet 3. mars 2003 #23 Del Skrevet 3. mars 2003 Vi kjente hverandre i 6 uker før vi ble sammen. Møttes på en fest gjennom en felles venninne. Det gikk yttligere en uke før vi hadde sex... Jeg overnattet hos han hver natt den uken. Så jeg vet hvordan en kåt mann ser ut Men jeg må vel innrømme at eneste grunnen til at vi ventet en uke var at jeg hadde mitt månedlige besøk av tante rød :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 3. mars 2003 #24 Del Skrevet 3. mars 2003 Vi møttes endel ganger på byen, han sov hos meg tre ganger uten at noe skjedde, så begynte vi å melde hverandre, datet to dater ( i edru tilstand) før det skjedde noe roting.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M-S-T Skrevet 4. mars 2003 #25 Del Skrevet 4. mars 2003 Hei!! Jeg og kjæresten min hadde kjent hverandre i to år, før vi ble sammen!!!Eller før vi så på hverandre på en annen måte da Går nemlig i samme klasse på videregående, og vi begynte å småflørte i begynnelsen 3.klasse på vdg, og det tok faktisk tid til etter nyttår at vi ble sammen Gode venner først, bedre venner etterpå sier de ikke så?? Det gikk ca. 3 uker tror jeg før vi hadde sex, ingen av oss klarte og vente Først var jeg litt usikker på å innlede et forhold med en veldig god kamerat av meg, tilfelle risikere vennskapet!Men det fungerte bra! Hilsen lykkelig forelsket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. mars 2003 #26 Del Skrevet 4. mars 2003 Vi visste om hverandre fra før, men kjente vel ikke hverandre noe særlig. Vi møttes på fest og rota (uten sex!), ble sammen et par dager etter. Så gikk det litt over en måned før vi hadde sex første gangen. Jeg ville vente, enda jeg aldri hadde gjort det før... :oops: Sannsynligvis fordi jeg følte "this is it" og dermed var redd han var ute etter en ting. Det finner man fort ut... Nå har vi vært sammen i snart 4,5år!! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ada=) Skrevet 5. mars 2003 #27 Del Skrevet 5. mars 2003 Ved første anledning (to dager) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2003 #28 Del Skrevet 5. mars 2003 3. møtet endte med sex og nå skal vi flytte sammen - tralalala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2003 #29 Del Skrevet 5. mars 2003 Her kommer rekorden hittil: Jeg var sammen med kjæresten min i over ett år før vi lå sammen første gangen! Jeg var jomfru og ville vente til jeg følte jeg var klar. Har aldri angra på dette etterpå. Men jeg skjønte først senere hvor UTROLIG tålmodig kjæresten min må ha vært... Stakkar... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2003 #30 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg og min nåværende kjæreste hadde vært venna i flere år. og vi har alltid hatt et godt øye til hverandre.. vi rota lenge før vi ble sammen.. men vi gikk ikke til sengs med hverandre før ca 1 mnd før vi ble ilag.. Nu bor vi lykkelig sammen, aldri hatt en eneste krangle... Bodd ilag i 1år... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2003 #31 Del Skrevet 5. mars 2003 ventet et halvt år, selv om ingen av oss var jomfru, og begge voksne.. Det var verdt ventinga... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest c75 Skrevet 5. mars 2003 #32 Del Skrevet 5. mars 2003 Etter 3 uker.Vi var enige om å ta det litt rolig til å begynne med.......i ettertid har vi ledd litt av det for begge ville jo egentlig med en gang :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente 79 Skrevet 5. mars 2003 #33 Del Skrevet 5. mars 2003 Ventet i ca 3 uker. Men tenkte mye på det i de ukene... Nå har vi vært sammen i over 4 år og har det bra på alle måter! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2003 #34 Del Skrevet 6. mars 2003 Ventet og ventet - vi var kolleger i tre år, først gode venner som var opptatt på hver vår side, etterhvert ble begge single, omtrent et halvt år etter dét overnattet vi sammen første gang - UTEN å ha sex fordi vi ikke ville ødelegge et godt vennskap. Men vi fant ganske fort ut at vi ville være både venner og elskere, med andre ord kjærester - og DA ventet vi omtrent 24 sekunder... :oops: Nå har vi vært sammen i 3 år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nicki Skrevet 6. mars 2003 #35 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg og samboeren min hadde vært sammen i ca 3 mnd. før vi hadde sex. Vi kjente hverandre litt før vi ble kjærester. Vi var i samme omgangskrets. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focus Skrevet 6. mars 2003 #36 Del Skrevet 6. mars 2003 Vi hadde sex et par dager før vi ble sammen. Vi kjente hverandre fra før, og hadde "suglet" på hverandre lenge før vi ble sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå