Edie Skrevet 25. februar 2003 #1 Del Skrevet 25. februar 2003 (endret) Hvor lang tid tok det før dere hadde sex sammen? Mener da dere som er i et forhold. Noen som er i et forhold som har utviklet seg fra et ONS? Noen som er i et forhold som har utviklet seg fra vennskap? Endret 1. oktober 2017 av Edie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 25. februar 2003 #2 Del Skrevet 25. februar 2003 Det tok oss fem dager og det er nå 4 år siden. Jeg var bare 16 og han 18, men vi er fortsatt sammen. Tror ikke man bør ha ONS med noen man er interessert i å ha et forhold med... Han kan få inntrykk av at du gjør det samme med alle og uansett hvor langt kvinnefrigjøringen har kommet, så er ikke de fleste bra menn interessert i en "billig" jente. Det er sikkert mange som har fått bra forhold etter et one night stand, men jeg vil altså ikke anbefale det.... Menn liker best å få belønning når de må streve litt for den først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. februar 2003 #3 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg er i et forhold som var et vennskap i flere år først. "Avstands-vennskap" får jeg vel kalle det da. Men når det først begynte å utvikle seg i retning mer enn et vennskap, så gikk alt ganske fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 25. februar 2003 #4 Del Skrevet 25. februar 2003 begge mine to langvarige samboerforhold begynte som en one night stand, så jeg er vel kanskje unntaket som bekrefter regelen? det må jo nesten skyldes at jeg er så fantastisk bra i senga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 25. februar 2003 #5 Del Skrevet 25. februar 2003 Da jeg ble sammen med min X så hadde vi ikke sex før etter 3 uker; vi ville bli skikkelig kjent først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 25. februar 2003 #6 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg er i et forhold som var et vennskap i flere år først. "Avstands-vennskap" får jeg vel kalle det da. Men når det først begynte å utvikle seg i retning mer enn et vennskap, så gikk alt ganske fort. Heeeeee, miiii tuuuu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 25. februar 2003 #7 Del Skrevet 25. februar 2003 Mitt samboerskap utviklet seg fra ONS. Ting skjedde "fort og gale" med oss. Han flyttet inn til meg etter veldig kort tid. Nå har vi vært samboere i over 3 år. Jeg får si som Ivanka "det må jo nesten skyldes at jeg er så fantastisk bra i senga..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kjerringa med kjeppen Skrevet 25. februar 2003 #8 Del Skrevet 25. februar 2003 i mitt tilfelle var det 8 dager.. vi er forlovet nå :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 25. februar 2003 #9 Del Skrevet 25. februar 2003 ca. 2 måneder. Brukte tydeligvis lang tid vi.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 25. februar 2003 #10 Del Skrevet 25. februar 2003 Vi hadde masse god sex i flere måneder før vi ble kjærester :D Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2003 #11 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg ble kjent med han på nettet,vi pratet i tlf MANGE ganger hver dag, og etter ca en uke ( tror jeg) møttes vi for første gang, han skulle sove over hos meg, så da kan dere jo tenke dere hvordan deeeet gikk.. :oops: Husker jeg sa til han når han kom, at jeg ikke ville ha sex med han før jeg kjente han bedre pga tidligere "erfaringer", men ingen av oss klarte å motstå fristelsen :oops: Nå har vi vært sammen i litt over 3,5 år :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 25. februar 2003 #12 Del Skrevet 25. februar 2003 Det har aldri gått lang tid.. Denne gangen skal det få gå ei stund (tror jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 26. februar 2003 #13 Del Skrevet 26. februar 2003 Er litt gnien jeg da... Tror at det gikk nesten en måned etter at vi ble sammen . Må vel legge til at han overnattet hos meg 2-4 ganger i uka i denne perioden.. Jeg VET hvordan er frustrert mann ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 26. februar 2003 #14 Del Skrevet 26. februar 2003 med min første kjæreste tok det ganske lang tid. vi venta 5 måneder, begge var jomfru og vi var "bare" 17 og 16. Min nåværende kjæreste og jeg hadde sex 2 dagen har nå vært sammen i litt over et halvt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 26. februar 2003 #15 Del Skrevet 26. februar 2003 mener det gikk 3 månder... Mitt første og lengste forhold gikk det 7 månder før vi hadde sex.... Hva skal man si....sånn har det bare blitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kate Skrevet 26. februar 2003 #16 Del Skrevet 26. februar 2003 Det begynte som en ONS, fortsatte med samboerskap, og nå er vi gift :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 26. februar 2003 #17 Del Skrevet 26. februar 2003 Ok, jeg er singel akkurat nå. Men jeg kan ta utgangspunkt i de 2 siste forholdene mine. Mitt forrige forhold varte i 5 år, og vi ventet bare i noen dager før vi "hoppet i høyet". Når det gjelder kjæresten jeg hadde før ham, var vi sammen i 2 år, men det tok nok 2-3 måneder før det skjedde noe "under dyna". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 26. februar 2003 #18 Del Skrevet 26. februar 2003 3 uker mener jeg å huske? Noe i den duren i alle fall. Husker ikke hva jeg har gjort i de andre forholdene. Aldri blitt noe forhold av ONS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2003 #19 Del Skrevet 26. februar 2003 Etter ei uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 26. februar 2003 #20 Del Skrevet 26. februar 2003 Det tok over en mnd før vi hoppet i høyet. Og det var ikke JEG som holdt igjen for å si det sånn..... :blunke: Min mann er nok av den litt forsiktige typen. Ismen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå