Gå til innhold

Nigella's oppskrifter...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg så Nigella's kjøkken for ei sund siden hvor hun laget en flott potetmos og en enda flottere sjokoladekake. Nå vil jeg prøve å finne disse oppskriftene på nettet, men finner dem ikke på sidene hennes. Noen som kan hjelpe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du så Nigellas kjøkken på NRK2 så kan du finne alle oppskriftene på www.nrk.no/programmer/tv/nigellas_kjokken

hilsen Ella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig Nigella frelst..

Kjempe flink dame ;)

Så se på Nigella torsdager på NRK2, og

la deg inspirere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Nigella er en topp dame, jeg har stor sans for hennes enkle men akk så deilige matfilosofi.

Har prøvd ut mange av hennes oppskrifter og kan anbefale alt sammen.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

-eller kjøp/lån boken "Nigellas fristelser".

Nigella har et syn på mat etter mitt hjerte!

ps. både hun og "leppa" Jamie (som jeg derimot IKKE har videre sans for), har fått "på pukkelen" pga uhygienisk matlaging/opptreden på TV. De tar blaa ikke av seg ringene sine, m.m. ds.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LoisLane

Har prøvd flere oppskrifter, men finner ikke den rette (muffinsen, altså, mann har jeg :lol: )

Er altså ute etter en stor, seig, saftig og god sjokolademuffins. Er klar til å bake NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også programmene til Nigella, og har vurdert å kjøpe hennes DVD. Det er likevel litt trist å se de lykkelige episodene med henne og familien, og samtidig vite at mannen hennes (som vi ser på tv) er død av kreft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig svak for Nigella. Er veldig glad for at det blir skrevet en link til oppskriftene hennes lengre oppe, rett og slett fordi jeg egentlig ikke får med meg hva hun lager......fordi jeg sitter med store våte øyne og ser på kun henne...... :oops:

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...