Gjest Wolverine Skrevet 26. februar 2003 #21 Del Skrevet 26. februar 2003 Men når det gjelder stenging av tråder så er det jo dumt at man ikke får snakket seg ferdig i den tråden amn er i Skulle ikke undre meg om de blir stengt nettopp fordi man ikke snakker, men klorer og biter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 26. februar 2003 #22 Del Skrevet 26. februar 2003 Skulle ikke undre meg om de blir stengt nettopp fordi man ikke snakker, men klorer og biter Hehe snakker hørtes liksom finest ut ......joda ...blir nok en del bit og klor ...men det finnes jo plaster - og stivkrampesprøyter da .... Nei, jeg skjønner hva du mener ....kunne bare ikke dy meg for å skrive det...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 26. februar 2003 #23 Del Skrevet 26. februar 2003 Litt sannhet er det i det også, men det er ikke så helt galt. Tempen kan jo stige av og til på alle, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå