Gå til innhold

Så var det min tur til runde nummer 2...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hmm, skjønner det er vanskelig å bestemme seg da. Men du behøver vel ikke å svare på mandag heller.

Kan du ikke ringe til en av de andre jobbene du vil ha og høre om du har mulighet der?

Ellers kan du jo prøve å forhandle litt lønn med den jobben du var på intervju med. Si du gjerne vil ha den, men er avhengig av litt bedre lønn. Du vet vel omtrent hvor du har ligget, og man vil jo helst ikke gå ned i lønn.

Håper det ordner seg både med jobb og prøving

God helg

:klemmer:

Tror nok jeg kommer til å være ærlig med ham og si at jeg trenger høyere lønn dersom han skal ansette meg..

God helg til deg også! :klemmer:

Det er jo helt vanlig å forhandle om lønn når man tilsettes et sted, så det er jo bare å si det at du er interessert i jobben, men er avhengig av bedre lønn - de har helt sikkert litt å gå på. Det er søkers marked i jobbmarkedet om dagen, og det gjelder det å utnytte altså:)

Tror nok jeg skal prøve å forhandle meg til litt høyere lønn ja ;) Men jeg vet fortsatt ikke om jeg vil ha jobben.. Hvis de går så mye som 30 kroner opp på timelønnen, så tar jeg den :jepp: Men ellers så er det ikke mye som frister..

Vi får se til mandag! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så var det endelig fredag og jeg skal besøke familien! Jeg skal også plukke opp broder'n på veien så det blir koselig med litt skravlings.. Det er riktignok kun de siste 20 minuttene av turen vi får sammen, men det er alltid trivelig med selskap uansett :)

Jeg har tatt med en graviditetstest som jeg tenkte jeg skulle prøve på søndags morgen.. Så får vi se.. :-D

Kjenner litt i ny og ne i eggstokkene mine, men vet ikke om det er tegn på at mensen er på vei eller om det er tegn på andre ting.. :babysmokk: ?

Skrevet

Ååååååååå :popcorn:

:popcorn:

God helg til deg :klemmer:

Skrevet
:popcorn::popcorn::popcorn:

:babysmokk: ?

:gravid: ?

Nå venter vi i spenning her...

:jepp:

Krysser fingrene for deg og håper på positiv test på søndag. TVI TVI!!

Skrevet

Simpleminded!! Kom og oppdater oss daaah ;)

Skrevet

Testa i dag, eller skal du vente??

Skrevet

Ikke noe bebis på meg denne måneden heller :( Men fortviler ikke.. Vi er til på ny pp og jeg venter på TR som kommer i dag eller i morgen.

Tok Clearblue-test, så den stoler jeg på.. Fikk forresten nettopp vite at ei venninne er gravid i 3. måned! Hun ble gift i sommer og jeg har bare venta på det...

Kjedelig for dere popcorn-spisere at det ikke ble noe"action" denne måneden, men ny :popcorn: -periode neste måned! :)

Skrevet

Uæææ!!! :hakeslepp: Jeg takket nettopp nei til et jobbtilbud!! :klaske: Men takket nei pga. lønn, og jeg er avhengig av samme eller mer lønn enn det jeg tjener i dag noe de ikke kunne tilby.. Arbeidsoppgavene er heller ikke det jeg higer etter..

Puste rolig...

Siste dag i nåværende jobb er siste dagen i november.. Så får vi se da..

Skrevet

Du kan jo ikke ta til takke med hva som helst heller, Simpleminded :blomst:

(Jeg kommer ikke til å ønske deg lykke til med neste PP før TR kommer, altså ;))

Skrevet

Så kjedelig da... :tristbla:

Men får satse på bedre lykke neste gang :klemmer:

Enig i at du skulle takke nei når lønna er for dårlig. Får satse på at det kommer noe bedre om ikke så lenge :klemmer:

Skrevet
Du kan jo ikke ta til takke med hva som helst heller, Simpleminded :blomst:

(Jeg kommer ikke til å ønske deg lykke til med neste PP før TR kommer, altså ;))

TR er på vei allerede nå hun :) Kjenner det på kroppen og ser det i trusa ;):fnise:

Nei, kan jo ikke ta hva som helst men det føltes utrolig rart etter jeg hadde snakket med ham og takket nei.. Som om jeg gjorde noe jeg ikke skulle ha gjort.. Håper bare drømmejobben dukker opp snart! Eller en annen jobb med bedre lønn hvertfall.. :sukk:

Skrevet
Så kjedelig da... :tristbla:

Men får satse på bedre lykke neste gang :klemmer:

Enig i at du skulle takke nei når lønna er for dårlig. Får satse på at det kommer noe bedre om ikke så lenge :klemmer:

:Nikke: Litt kjedelig var det, men prøver å ikke la meg påvirke altfor mye.. Jeg er hvertfall glad for at jeg er frisk :) Og forhåpentligvis vil det vokse ett lite nurk inni meg også snart..

Jeg tenker økonomi før jeg takker ja til en eventuell ny jobb, for vi er jo to stykker som er avhengig av en OK inntekt for å klare oss med huslånet vi har osv.. Og den inntekten jeg ble tilbydt holdt ikke (kr. 110,- til 120,- per time..)

Skrevet

Så det ble ingen bebis å feire på bursdagen min, men feiringa ble gjort med familien i helga.. Har skjønt at det lønner seg og ta en tur hjem :) Endte opp med 2 nye bukser, hattehylle, såpedispenser, sengetøy, sokker, øyesminke ++ som jeg fikk av mamma.. og alle de andre søsknene mine da selvfølgelig :)

Av kjæresten fikk jeg pakke på senga i dag tidlig.. Første sesong av frustrerte fruer på dvd og valgfri spabehandling til 600,-! :-D Han er verdens beste kjæreste :love:

Skrevet

Stemmer, du har jo bursdag i dag! :juhu:

:danser::bursdag::danse: :blåse:

Skrevet
Stemmer, du har jo bursdag i dag! :juhu:

:danser::bursdag::danse: :blåse:

Tusen takk! Jippi for meg! :duskedame:

:banantroll:

Skrevet

Gratulerer med dagen!!! :-D

Gjest