Simpleminded Skrevet 7. november 2007 Forfatter #621 Skrevet 7. november 2007 Det er jo ikke dårlig bare å være en av 7, men skjønner godt du er usikker. Virket denne jobben bedre? Får håpe du blir kalt inn til en runde til Denne jobben virket absolutt mye bedre! Godt arbeidsmiljø og god lønn samt at kontorlokalene virket veldig koselige. Men tør ikke håpe.. Bare krysser fingrene for runde to Det er jo kjempebra å bli plukket ut som en av 7, når de hadde 50 søkere. Hvor mange blir invitert til runde nr 2?? Krysser fingrene for deg jeg Vet ikke helt hvor mange dem inviterer til runde 2 jeg.. Hvis jeg ikke hører noe fra dem neste uke, så skulle jeg få brev i posten om at jeg ikke ble valgt ut.. Altså; dersom jeg ikke hører noe fra dem neste uke, så har jeg ikke fått jobben.. Men ikke tenke triste tanker nå.. Prøve å glede meg over at det kun er 1 time igjen til jeg er ferdig på jobb! :-D Snakket med sjefen i stad, og ble satt til noe helt annet enn det jeg er ansatt for i morgen.. Jeg vil ikke! Men har ikke noe valg.. Han er og blir en #&%#&%##?!
jente 79 Skrevet 7. november 2007 #622 Skrevet 7. november 2007 Greit å ikke få alt for store forventninger ja. Er så skuffende hvis det ikke går veien... Blir spennende da
MellonCollie Skrevet 7. november 2007 #623 Skrevet 7. november 2007 Han høres ikke veldig dyktig ut han sjefen din, nei. Vi krysser fingrene for at den nye jobben går i orden. Når du har kommet så langt allerede av så mange søkere, så har de jo tydeligvis sett potensialet i deg. Så du må jo være fornøyd med det i alle fall
Lilith Skrevet 8. november 2007 #625 Skrevet 8. november 2007 Ja, sjefen din høres ut som en ordentlig $%#&!! Krysser fingrene for at du får tilslag på jobben du har søkt på
Simpleminded Skrevet 8. november 2007 Forfatter #626 Skrevet 8. november 2007 Greit å ikke få alt for store forventninger ja. Er så skuffende hvis det ikke går veien... Blir spennende da Ja, nå er det som gjelder! Og masse *kryssefingrene*.. Han høres ikke veldig dyktig ut han sjefen din, nei. Vi krysser fingrene for at den nye jobben går i orden. Når du har kommet så langt allerede av så mange søkere, så har de jo tydeligvis sett potensialet i deg. Så du må jo være fornøyd med det i alle fall Ikke dyktig og eier ikke sosiale antenner, så nå er det på tide å komme seg vekk herfra en gang for alle.. Jeg er fornøyd at jeg ble plukket ut av så mange, men tviler sterkt på at det er jeg som får jobben... Men jeg håper hvertfall Dum sjef du har! Ja, ikke noen snill sjef Men nå er det heldigvis ikke så lenge igjen.. Ja, sjefen din høres ut som en ordentlig $%#&!! Krysser fingrene for at du får tilslag på jobben du har søkt på Ja! Håper inderlig det! Eller en av de andre jobbene jeg har søkt på... :-D
Simpleminded Skrevet 8. november 2007 Forfatter #627 Skrevet 8. november 2007 Da er jeg tilbake på jobb og ikke klar for å ta ansvaret for barna.. Masse barn som ikke kjenner meg og jeg kjenner ikke dem. Rutinene i barneparken er jeg heller ikke kjent med.. Men sånn er det når sjefen skal sjefe som han gjør. Det får gå som det går Jeg er kjempeglad i barn, men når det blir dyttet på meg på denne måten så er det ikke den beste situasjonen kan du si.. Men får bare gjøre det beste ut av det!
jente 79 Skrevet 8. november 2007 #628 Skrevet 8. november 2007 Uff, kjedelig når det blir sånn... Håper det går greit likevel da
Simpleminded Skrevet 8. november 2007 Forfatter #629 Skrevet 8. november 2007 Det gjør det nok, må bare få den rette innstillinga først.. Også hjelper det ikke stort at jeg har mensen heller.. Hmpf! Stakkars kjæresten har fått gjennomgå litt denne uka... Tenkte vi kunne kose oss litt i kveld jeg.. :rødme:
jente 79 Skrevet 8. november 2007 #630 Skrevet 8. november 2007 Nei, alt blir liksom feil noen ganger... godt du ikke har lenge igjen
Ella* Skrevet 8. november 2007 #631 Skrevet 8. november 2007 (endret) Nå er det snart helg, Simpleminded! Forhåpentligvis er det siste besøk av TR på en stund også? (Jeg er bare litt positiv i dag ) Endret 8. november 2007 av Ella*
Simpleminded Skrevet 9. november 2007 Forfatter #634 Skrevet 9. november 2007 Nei, alt blir liksom feil noen ganger... godt du ikke har lenge igjen Ja, det er deilig å tenke på
Simpleminded Skrevet 9. november 2007 Forfatter #635 Skrevet 9. november 2007 Nå er det snart helg, Simpleminded! Forhåpentligvis er det siste besøk av TR på en stund også? (Jeg er bare litt positiv i dag ) Ja, nå nærmer det seg fryktelig med helg her :-D Det er bra å være positiv Får håpe de positive vibbene dine gir meg en positiv test i begynnelsen av desember
Simpleminded Skrevet 9. november 2007 Forfatter #636 Skrevet 9. november 2007 Torsdagsklem. Tusen takk Endelig så var det fredag! Teller ned til klokka åtte i kveld...
Simpleminded Skrevet 9. november 2007 Forfatter #637 Skrevet 9. november 2007 God helg, Simpleminded Takk i like måte! Skal bli deilig med helg nå :-D
Ella* Skrevet 9. november 2007 #638 Skrevet 9. november 2007 Ja, nå nærmer det seg fryktelig med helg her :-D Det er bra å være positiv Får håpe de positive vibbene dine gir meg en positiv test i begynnelsen av desember God helg Ja, det hadde vært flott! Alle tiders førjulsgave
Simpleminded Skrevet 9. november 2007 Forfatter #639 Skrevet 9. november 2007 Får bare speede opp med nå da.. Har vært litt "tørke" i det siste pga. lange arbeidsdager fra begges sider egentlig. Begge er vi mye slitne og trøtte for tida, så det tar ikke lang tid før vi sovner etter å ha lagt oss i senga.. Også har jeg jo hatt TR å besøk nå også da.. Får prøve å skape litt spenning i helga tenkte jeg :rødme:
Eve Luna Skrevet 9. november 2007 #640 Skrevet 9. november 2007 Ja, det å prøve å skape litt stemning er smart. Og ikke bare tenke "nå skal vi lage en baby". Selv om det også har sin sjarm. Jeg følte også at det kos var mye bedre og mye mer moro når det ikke var baby-laging relatert. Ha en fin helg, og "kos" deg masse.
Fremhevede innlegg