Gå til innhold

Så var det min tur til runde nummer 2...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det er jo ikke dårlig bare å være en av 7, men skjønner godt du er usikker. Virket denne jobben bedre?

Får håpe du blir kalt inn til en runde til :)

Denne jobben virket absolutt mye bedre! :) Godt arbeidsmiljø og god lønn samt at kontorlokalene virket veldig koselige. Men tør ikke håpe.. Bare krysser fingrene for runde to ;)

Det er jo kjempebra å bli plukket ut som en av 7, når de hadde 50 søkere.

Hvor mange blir invitert til runde nr 2??

Krysser fingrene for deg jeg :)

Vet ikke helt hvor mange dem inviterer til runde 2 jeg.. Hvis jeg ikke hører noe fra dem neste uke, så skulle jeg få brev i posten om at jeg ikke ble valgt ut.. Altså; dersom jeg ikke hører noe fra dem neste uke, så har jeg ikke fått jobben.. :sukk:

Men ikke tenke triste tanker nå.. Prøve å glede meg over at det kun er 1 time igjen til jeg er ferdig på jobb! :-D

Snakket med sjefen i stad, og ble satt til noe helt annet enn det jeg er ansatt for i morgen.. :nei: Jeg vil ikke! Men har ikke noe valg.. Han er og blir en :sinna: #&%#&%##?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greit å ikke få alt for store forventninger ja. Er så skuffende hvis det ikke går veien...

Blir spennende da :popcorn:

Skrevet

Han høres ikke veldig dyktig ut han sjefen din, nei.

Vi krysser fingrene for at den nye jobben går i orden. Når du har kommet så langt allerede av så mange søkere, så har de jo tydeligvis sett potensialet i deg. Så du må jo være fornøyd med det i alle fall :klemmer:

Skrevet

Ja, sjefen din høres ut som en ordentlig $%#&!! Krysser fingrene for at du får tilslag på jobben du har søkt på :)

Skrevet
Greit å ikke få alt for store forventninger ja. Er så skuffende hvis det ikke går veien...

Blir spennende da :popcorn:

Ja, nå er det :popcorn: som gjelder! :) Og masse *kryssefingrene*..

Han høres ikke veldig dyktig ut han sjefen din, nei.

Vi krysser fingrene for at den nye jobben går i orden. Når du har kommet så langt allerede av så mange søkere, så har de jo tydeligvis sett potensialet i deg. Så du må jo være fornøyd med det i alle fall :klemmer:

Ikke dyktig og eier ikke sosiale antenner, så nå er det på tide å komme seg vekk herfra en gang for alle..

Jeg er fornøyd at jeg ble plukket ut av så mange, men tviler sterkt på at det er jeg som får jobben... :sukk: Men jeg håper hvertfall :)

:fy_fy: Dum sjef du har!

Ja, ikke noen snill sjef :( Men nå er det heldigvis ikke så lenge igjen..

Ja, sjefen din høres ut som en ordentlig $%#&!! Krysser fingrene for at du får tilslag på jobben du har søkt på :)

Ja! Håper inderlig det! :)

Eller en av de andre jobbene jeg har søkt på... :-D

:klem:

Skrevet

Da er jeg tilbake på jobb og ikke klar for å ta ansvaret for barna.. :( Masse barn som ikke kjenner meg og jeg kjenner ikke dem. Rutinene i barneparken er jeg heller ikke kjent med.. Men sånn er det når sjefen skal sjefe som han gjør. Det får gå som det går :sukk:

Jeg er kjempeglad i barn, men når det blir dyttet på meg på denne måten så er det ikke den beste situasjonen kan du si..

Men får bare gjøre det beste ut av det! :klemmer:

Skrevet

Uff, kjedelig når det blir sånn...

Håper det går greit likevel da :klemmer:

Skrevet

:jepp: Det gjør det nok, må bare få den rette innstillinga først.. :)

Også hjelper det ikke stort at jeg har mensen heller.. Hmpf!

Stakkars kjæresten har fått gjennomgå litt denne uka... Tenkte vi kunne kose oss litt i kveld jeg.. :rødme:

Skrevet

Nei, alt blir liksom feil noen ganger...

godt du ikke har lenge igjen :klemmer:

Skrevet (endret)

Nå er det snart helg, Simpleminded!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Forhåpentligvis er det siste besøk av TR på en stund også? :klem:

(Jeg er bare litt positiv i dag :fnise: )

Endret av Ella*
Skrevet
Nei, alt blir liksom feil noen ganger...

godt du ikke har lenge igjen :klemmer:

Ja, det er deilig å tenke på :Nikke:

:klemmer:

Skrevet
Nå er det snart helg, Simpleminded!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Forhåpentligvis er det siste besøk av TR på en stund også? :klem:

(Jeg er bare litt positiv i dag :fnise: )

Ja, nå nærmer det seg fryktelig med helg her :danse::hoppe::danse::hoppe: :-D

Det er bra å være positiv :) Får håpe de positive vibbene dine gir meg en positiv test i begynnelsen av desember ;)

Skrevet
Torsdagsklem. :klemmer:

Tusen takk :)

Endelig så var det fredag! Teller ned til klokka åtte i kveld...

:kose:

Skrevet
God helg, Simpleminded :klemmer:

Takk i like måte! Skal bli deilig med helg nå :-D

:klem:

Skrevet
Ja, nå nærmer det seg fryktelig med helg her :danse::hoppe::danse::hoppe: :-D

Det er bra å være positiv :) Får håpe de positive vibbene dine gir meg en positiv test i begynnelsen av desember ;)

God helg :)

Ja, det hadde vært flott! :) Alle tiders førjulsgave ;)

Skrevet

Får bare speede opp med :humpe: nå da.. Har vært litt "tørke" i det siste pga. lange arbeidsdager fra begges sider egentlig. Begge er vi mye slitne og trøtte for tida, så det tar ikke lang tid før vi sovner etter å ha lagt oss i senga.. Også har jeg jo hatt TR å besøk nå også da..

Får prøve å skape litt spenning i helga tenkte jeg :rødme:

Skrevet

Ja, det å prøve å skape litt stemning er smart. Og ikke bare tenke "nå skal vi lage en baby". :fnise: Selv om det også har sin sjarm.

Jeg følte også at det kos var mye bedre og mye mer moro når det ikke var baby-laging relatert.

Ha en fin helg, og "kos" deg masse. :fnise:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...