Simpleminded Skrevet 5. november 2007 Forfatter #601 Skrevet 5. november 2007 Tusen takk! :-D Bursdag er gøy
Lilith Skrevet 5. november 2007 #602 Skrevet 5. november 2007 Så det er I DAG du har bursdag? Aha ... Da benytter jeg anledningen til å ønske deg nok en gang! Happy birthday to youuuuuu you belong in a zoooooo you look like monkeyyyyyy and you smell like one, too! Neida! Kjipt at det ikke ble baby denne måneden, men på'n igjen Også var det tøft av deg å si neitakk til jobbtilbud - og helt riktig, høres det ut som. Det dukker opp noe bedre!
Gjest imli Skrevet 5. november 2007 #603 Skrevet 5. november 2007 Bursdag jo! Gratulerer med dagen!!! :blåse:
Amused Skrevet 6. november 2007 #604 Skrevet 6. november 2007 Gratulerer med dagen på etterskudd! Så TR er på vei? Damn. Jaja, lykke til i neste PP Ha en fin dag!
jente 79 Skrevet 6. november 2007 #605 Skrevet 6. november 2007 Litt kjedelig var det, men prøver å ikke la meg påvirke altfor mye.. Jeg er hvertfall glad for at jeg er frisk Og forhåpentligvis vil det vokse ett lite nurk inni meg også snart.. Jeg tenker økonomi før jeg takker ja til en eventuell ny jobb, for vi er jo to stykker som er avhengig av en OK inntekt for å klare oss med huslånet vi har osv.. Og den inntekten jeg ble tilbydt holdt ikke (kr. 110,- til 120,- per time..) Skjønner godt at den lønna var uaktuell. Det er jo mindre enn det mine ufaglærte venninner tjener, og du hadde vel en utdannelse... Dessuten vil jo denne lønna legge grunnlaget for hva du får i svangerskapspermisjon. Greit at det går an å leve av det da... Får håpe det kommer noe bedre snart Så det ble ingen bebis å feire på bursdagen min, men feiringa ble gjort med familien i helga.. Har skjønt at det lønner seg og ta en tur hjem Endte opp med 2 nye bukser, hattehylle, såpedispenser, sengetøy, sokker, øyesminke ++ som jeg fikk av mamma.. og alle de andre søsknene mine da selvfølgelig Av kjæresten fikk jeg pakke på senga i dag tidlig.. Første sesong av frustrerte fruer på dvd og valgfri spabehandling til 600,-! :-D Han er verdens beste kjæreste :love: Bursdagen din... Sorry, glemte visst den. Men :blåse: på etterskudd Hørtes ut som veldig bra bursdagsgaver
Simpleminded Skrevet 6. november 2007 Forfatter #606 Skrevet 6. november 2007 Tusen takk for bursdagshilsener! :-D Nå er Tante Rød i gang med å plage meg for fullt, også jeg som skal på intervju i dag Jaja.. Får stappe inn en o.b. og smile pent Det blir uansett spennendes Det skal blir så deilig å komme bort fra denne jobben! Jeg bruker 3 timer av dagen på å vaske, noe jeg overhodet ikke ble ansatt som!! Føler jeg blir brukt... Men nå er det heldigvis ikke lenge igjen.. Cirka 20 arbeidsdager bare!
Amused Skrevet 6. november 2007 #607 Skrevet 6. november 2007 Lykke til på jobbintervju, skal krysse fingrene for deg
MellonCollie Skrevet 6. november 2007 #608 Skrevet 6. november 2007 Lykke til på intervju i dag Godt du snart er ferdig på den andre jobben uansett
Simpleminded Skrevet 6. november 2007 Forfatter #609 Skrevet 6. november 2007 Tusen takk for lykkehilsninger! Trenger det nå... Håper på denne jobben, men håper også lønna er en del bedre. Må nesten stille det spørsmålet denne gangen også tror jeg Har tatt med attester og vitnemål i tilfelle dem spør om det.. Håper det går bra i dag! *kryssefingrenemasse* Intervjuet begynner klokka to, så jeg må passe på å komme avgårde sånn at jeg ikke blir forsinka..
Ella* Skrevet 6. november 2007 #610 Skrevet 6. november 2007 Hei! Ramlet innom dagboka di, og har lest litt. Virker som du og samboeren har det kjempefint sammen :rødme: Lykke til med jobbsøking/intervju, og lykke til med prøvingen!
Simpleminded Skrevet 6. november 2007 Forfatter #611 Skrevet 6. november 2007 Hei! Ramlet innom dagboka di, og har lest litt. Virker som du og samboeren har det kjempefint sammen :rødme: Lykke til med jobbsøking/intervju, og lykke til med prøvingen! Alltid koselig med noen nye "ansikt" Vi har det kjempefint sammen og gleder oss til vi blir gravide, hvis vi er så heldige.. :rødme: Takk for lykkeønskninger
angelou Skrevet 6. november 2007 #612 Skrevet 6. november 2007 Gratulerer så mye med overstått og lykke til på jobbintervju
Simpleminded Skrevet 6. november 2007 Forfatter #613 Skrevet 6. november 2007 Gratulerer så mye med overstått og lykke til på jobbintervju Tusen takk! Uff.. Nå nærmer det seg..
Eve Luna Skrevet 6. november 2007 #614 Skrevet 6. november 2007 Synd med mensen. Lykke til med jobbintervju. Dette klarer du.
Simpleminded Skrevet 7. november 2007 Forfatter #618 Skrevet 7. november 2007 Puh! Puste lettet ut Da er det onsdag og det nærmer seg sakte men sikkert helg... :banantroll: Tror intervjuet i går gikk helt ok, men tror ikke jeg får jobben. Jeg var en av 7 stykk de hadde plukket ut til intervju fra 50 søkere - så det er jo et lite stykke på vei hvertfall! Men så spørs det om jeg gjorde et godt inntrykk og fikk forklart dem godt nok hva jeg har å tilby.. Får vite i løpet av neste uke om jeg blir invitert inn til runde nummer to.. Uææ! Det nærmer seg desember nå! Jeg må ha jobb!!
jente 79 Skrevet 7. november 2007 #619 Skrevet 7. november 2007 Det er jo ikke dårlig bare å være en av 7, men skjønner godt du er usikker. Virket denne jobben bedre? Får håpe du blir kalt inn til en runde til
Ella* Skrevet 7. november 2007 #620 Skrevet 7. november 2007 Det er jo kjempebra å bli plukket ut som en av 7, når de hadde 50 søkere. Hvor mange blir invitert til runde nr 2?? Krysser fingrene for deg jeg
Fremhevede innlegg