Gå til innhold

STILA

kristiane

Anbefalte innlegg

er det noen som har prøvd stila sine produkter? har hørt noen rykter om at de er kjempebra, spesielt en brunkrem,foundation

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er skrevet litt om Stila før her på forumet, og som jeg sa i en av trådene så syns jeg Stila produktene er topp! Har brukt dem i mange år, oppdaget dem da jeg gikk på skole i London. Bruker dem på jobb og privat :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest et sted at Stila produkter foreløpig kun selges på Glasmasgasinet på Steen & Strøm i Oslo... Synes det høres litt rart ut egentlig, at det selges på et glassmagasin... men det var det jeg leste. Det er kanskje noen som har litt mer peil? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Stila finnes bare på steen&strøm i oslo. Jeg har en øyenskygge av dette merket, den er jeg veldig fornøyd med. Mye pigment, sitter lenge. Kan brukes tørr eller med vann. Drøy er den også. Så det anbefales.

Jeg har også en lipgloss i en liten tube....den er fin, men tuben er litt upraktisk da...den har lett for å bli litt klemt og så blir det endel søl.

-S.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Glassmagasinet og Steen & Strøm er to forskjellige varehus som ligger i Oslo. Det er ca 4 kvartaler mellom dem. Stila får du på Steen og Strøm.)

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg har fire øyeskygger fra Stila som jeg er veldig fornøyd med. De har mange fine farger som sitter veldig godt. Lebestiftene deres er jeg ikke så fornøyd med, de smaker rart synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også Stila sine øyenskygger, de andre produktene har jeg ikke prøvd nok til at jeg kan uttale meg om dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg var nettopp i Oslo og fikk handlet noen produkter fra Stila. Kjøpte fondation (den nyeste typen i firkantet flaske), den er bare helt nydelig. Den kjennes ut som en krem i kosistensen når jeg tar den på, og ser veldig naturlig ut når den er kommet på.

Kjøpe også noen øyenskygger som jeg også er veldig førnøyde med. Fin kosistens og holder seg fine på.

Tror det blir en fast tur innonm Sten og strøm hver gang jeg er i Oslo heretter :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...