Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2002 #1 Del Skrevet 28. mars 2002 Hei Har dere noen gode forslag for vedlikehold av negler ? Jeg har utrolig nok klart å spare dem litt. Mine fingrer er ganske firkantet så neglene blir på en måte det også. Det jeg trenger tips om er hvordan de blir - styrket - flottere - hvilken måte man filer på Takke takk.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tove Skrevet 28. mars 2002 #2 Del Skrevet 28. mars 2002 Å file neglene (har jeg hørt) skal være den beste måten og holde de lange og sterke på. Prøv å fil de litt ronde og avlange hvis du fatter hva jeg mener.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Gemini Skrevet 1. april 2002 #3 Del Skrevet 1. april 2002 Når du filer neglene så må du ikke file fram og tilbake, men en vei. Jeg bruker også olje på negler og neglebånd så neglebåndene skal være myke og pene. God håndkrem kan også hjelpe å holde neglene pene (hørtes kanskje litt rart ut, men..) Lykke til da Klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loretta Skrevet 1. april 2002 #4 Del Skrevet 1. april 2002 Fil neglene en vei inn mot midten. IKKE bruk metallfil. det ødelegger dine naturlig negler. Ta på olivenolje hver kveld før du legger degm det fåpr neglene til å vokse fortere, er godt for kropp og sjel og setter igang blodsirkulasjonen. masser inn i hånd og negler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå