ivanka Skrevet 25. februar 2003 #1 Del Skrevet 25. februar 2003 da jeg skrudde på radioen i dag morges, hørte jeg: -saddam vil ikke destruere rakettene som når 180 i stedet for lovlige 150 km. (slik hans blix krever at han begynner med førstkommende lørdag) -saddam vil møte bush i direktesendt tv-duell (men det vil ikke bush) -nord-korea har nettopp sendt en rakett ut i japanhavet, i internasjonalt farvann. med all denne hemmningsløse sabelraslingen må man jo bare lure på hvordan det skal gå med verden. hva tror dere? er vi fortsatt her til påske, eller har vi klart å blåse oss alle til himmels innen den tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nirvana Skrevet 25. februar 2003 #2 Del Skrevet 25. februar 2003 Vi slipper neppe så lett unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avatar Skrevet 25. februar 2003 #3 Del Skrevet 25. februar 2003 Verden eksisterer nok i mange påsker til. Men i hvor stor grad det er den verdenen vi kjenner nå i dag er noe helt annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 25. februar 2003 #4 Del Skrevet 25. februar 2003 Jo - jeg tror nok VERDEN står til påske - er ukuelig optimist og tror på det gode i mennesker, selv om noen er vel "dumme". Spørsmålet er vel heller hvordan VI består........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 25. februar 2003 #5 Del Skrevet 25. februar 2003 Klart verden står til påske (om den ikke det gjør, hvorfor bekymrer jeg meg da for hvor vi skal tilbringe påska, og hva jeg skal gjøre jobbmessig?) Men, jeg trur vi risikerer at verden FORANDRER seg en del innen påske. Men består ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå