Gå til innhold

String og stay-ups?

Urmoren

Anbefalte innlegg

Er det patetisk av voksne kvinner å bruke string og stay-ups?

Vil gjerne høre meningen til alle, både kvinner og menn, unge og voksnere!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

nei det synes jeg ikke er patetisk. Hvorfor skulle det være det? Har du lyst og føler at du har kropp til det er jo det bare topp. Det som jeg imidlertid reagerer strekt på er at 10 åringer går med string og puch ups. Herregud, det er jo bare barnet. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med care! Tøffe damer med tøft undertøy uansett alder er suverent. Lolitaer på 10 er skremmende.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg er selv 20 og bruker dette, og jeg synes det er fint uansett hvor "gammel" man er. Man har behov for å føle seg sexy uansett alder! icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Å bruke stay ups i 40årene er jo helt som det skal være!

Tynne strømper er liksom kvinnelig og kvinnelighet i klesstil får jo ikke norske kvinner før de når den alderen. Norske jenter i 20årene er generelt sett ganske guttete, spør du meg og jeg kan med trygghet påstå at de fleste yngre og også sikkert litt eldre menn, setter pris på kvinneligheten, fremfor alderen. Det er kvinneligheten som tross alt får heterofile menn til å våkne..

Så til spørsmålet: Ja, jøss! Er ikke det påkrevd?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Annonse

Gjest Anonymous

Hei.

En vokse mann som meg synes faktisk at strømpebuksaer er det mest pirrende. Liker veldeg godt å stryke lenge over en strømpebukse. Også å se, spes. når hun ikke har truse på seg. Gjør dette oftere damer. Jeg mener da vaksene jenter over 40. Selv er jeg 48.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei, det er ikke patetisk !

Det er deriomot flott !

Kjempefint at du liker å fremheve det lekreste på en dame, nemlig bena !

Stay-up/strømper er sensuelt.

Hilsen en chris, som liker sensuelle Kvinner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SOM DEN MANLIGE PART AV OSS SYNES JEG DET ER VELDIG FLOTT NÅR MIN KONE BRUKER DETTE , Å HUN HAR KROPP TIL DET , LANGE BEN Å FAST STUSS ,

VLI BARE ANBEFALE FLERE Å BRUKE STRING OG STAY - :UPPS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk strin og glem alderen. Jeg er 49 år og bruker bare string.

For det første er de behagelige å ha på og for det andre slipper du å se tegningene etter trusen når du har bukser eller trange skjørt på.

Hva er styggere enn å se merkene etter trusa og som regel vil rompa de se styggere ut. Hengerompe nesten :lol: :blunke:

Nei, bruk string og få en sexy rompe :ler:

Du ser det selv hvis du bruker speil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Voksen mann

Nei jeg mener damene får gjøre hva som passer. Det er jo fint å se på en voksen jente når hun har slike klær. Men personlig tenner jeg mest på strømpebukser, spes. tynne blanke, og ingen truse under. Liker svært godt å stryke og kose leeeenge før jeg tar de av. Kansje hun også beholder skjørtet på en stund.

Fra meg...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Jeg kan ikke i mine villeste fantasier forstår at noen kan synes det er gærnt av modne kvinner å bruke sexy undertøy.

Jeg er 42 og føler meg mer sexy nå enn noensinne, og jeg vet partneren min hadde blitt lei seg om jeg sluttet å bruke strømper og string. Når vi er ute sammen, og han oppdager hva jeg har under skjørtet, ja... da VET jeg at han teller minuttene til han kan få meg hjem og forføre meg. Når jeg merker det, føler jeg meg bare enda mer sexy.

Jeg vil også påstå at ALLE kvinner har kropp til det, om de bare føler det selv. Jeg er iallefall ikke av de slankeste, men det er slik typen min forelsket seg i meg, og jeg forsøker ihvertfall å gjøre det beste ut av hva jeg har.

Hvis du føler deg vel i strømper og string, så bruk dem og vær stolt av din seksualitet. Livet slutter ikke ved 40 års alderen, tross alt - tvert imot :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida det er sikkert i orden å bruke string og push opp bh,men jeg bruker ikke stringrtruse.....kanskje jeg skal prøve det selv om jeg er 50.

Min bedre halvdel liker nok slikt kan jeg tenke meg :)

Nei damer! bare bruk det om dere vil.....tror jeg skal prøve!!! :P :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men når er for gammelt for gammelt kan man spørre seg. Det må gå en grense en eller annen gang. Jeg synes det er ekkelt å tenke på kvinner over syttifem så bruker g-string og stay up.

Skjønner dere hva jeg mener?

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg synes ikke string er pent hverken på den ene eller den andre.......enten du er 17 eller 70! Jeg synes det ser "såååå dumt ut".....men det er nå bare min mening da. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor i all verden skal det være noe grense på hvor gammel en kvinne kan være for å bruke string og stay ups? Hvis en kvinne på 75 har lyst og partneren hennes synes det er sexy, så kan det vel ikke være noe galt med det? Av en eller annen grunn har vi fått det for oss at det kun de unge som kan være tiltrekkende, men jeg håper for min del, at når jeg har blitt 75, hvis kroppen tilater det, har jeg fremdeles et godt sex liv, både med og uten strømper!

Men helst uten kondom da.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest string gutten

Synes string truse er rå sexy spesielt siden ma kan se den over alt på gata nå med disse hofte buksene liker at dere jenter bøyer dere ned på byen :briller:

synes det er deilig å gå i string truse selv dere må prøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

jeg er 42 år og bruker string. Bryr meg ikke hva andre sier om det. vi bestemmer over vår egen kropp, men småjenter i string er helt grusomt. Hilsen annemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Heldig mann

Vi er et ektepar på ca 50. Kona liker best string og bruker nå nesten bare det. Hun har en helt vanlig kropp, med litt for mye her og der, men herlig å se og ta på!

Heldig mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...