Damien* Skrevet 27. februar 2003 #21 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg har farget håret veldig rød...kort men litt mer lengde på venstre side.lit 90-talls?? :oops: men jeg liker det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 27. februar 2003 #22 Del Skrevet 27. februar 2003 Har hår til litt nedenfor skuldrene og er vedig fornøyd med lengden etter noen år med kort hår. Ganske tjukt hår, vanligvis det man kaller kastanjebrunt, nå farget enda mørkere med litt rødskinn i- ser egentlig naturlig ut på meg iom at jeg har fin farge i ansiktet. Pleier har håret i midtskill og har litt fall i det. Har det rett ned når det er nyvaska- i musefletter eller høy hestehale følgende dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nicki Skrevet 27. februar 2003 #23 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg har langt brunt hår med fall i. Ikke tynt og ikke tykt. Skulle ønske jeg hadde helt slett hår. Krøllene gjør det vanskeligere å velge frisyre. Derfor har jeg hatt samme frisyre stort sett hele tiden. Men fargen har jeg variert alt fra lilla. blondt og rødt. Men er lei av å ha håret så kjedelig nå, og skal derfor bestille meg en time til frisøren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå