storesøs Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #81 Del Skrevet 3. mai 2007 Heisann, søs! Kossen står det til? Æ syns så synd i mæ sjøl. Va å trakk ei visdommstann igår og no har æ sååå ondt...har ikke vært på jobb idag engang...Blæh... Ellers da? Lite nytt her... Du får kose dæ på jobb, så prates vi seinar! Tjobing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesøs Skrevet 4. mai 2007 #82 Del Skrevet 4. mai 2007 Daaaakar lita!! E du bedre no eller? Haape d!! ÅÅå. æ glede mæ sånn, har betalt auksjonen min, så no får æ snart theodolitten min, hehe, d blir kult!! No e æ ferdi på jobb snart , s¨å vi får snakkes i morra søs!!! Kos og klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
storesøs Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #83 Del Skrevet 25. juni 2007 Hei og hå!!! No e d bra lenge sia vi har skrevet her... Sitt på jobb no...rimelig daff dag. Naboen kom på besøk igår med hunden hennes. E samme type som min, men 9 mnd. Skikkelig arti å se dæm ilag Ska se om æ får sendt dæ nån bilda i løpet av ettermiddagen. Trur vi ska dra til Andsvannet etter jobb me dæm idag. Blir arti! Ellers har det ikke skjedd så mye nytt... Kos dæ på jobb idag, søs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesøs Skrevet 25. juni 2007 #84 Del Skrevet 25. juni 2007 Hei og hå!!! No e d bra lenge sia vi har skrevet her... Sitt på jobb no...rimelig daff dag. Naboen kom på besøk igår med hunden hennes. E samme type som min, men 9 mnd. Skikkelig arti å se dæm ilag Ska se om æ får sendt dæ nån bilda i løpet av ettermiddagen. Trur vi ska dra til Andsvannet etter jobb me dæm idag. Blir arti! Ellers har det ikke skjedd så mye nytt... Kos dæ på jobb idag, søs! Heisann!! Ja hadde nesten glemt hele dagboka;) D her har vært en laang dag, skal bli deili å bli ferdig!! Har jo egentlig ingenting å si, så får heller rable litt i morra;) Ha en fin kveld søs!! Klem fra mæ!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesøs Skrevet 1. juli 2007 #85 Del Skrevet 1. juli 2007 Heisann søs!! Ja no kan du tru d har skjedd mye denna helga! Bynte på torsdag, da dro vi en gjeng på puben, og tok nån øl og hadde d kos;) Når vi skal sykle hjem, så klare typsen å steile på sykkeln, og datt rett med på fortauskanten me skuldra, og røyk korsbandet.. Taxi inn på sykehuset og masse greier.. Glemte tlf-en sin, og i dag når vi skulle hente den så vi jo at den hadde visst fått en smell den og, hele displayet va knust.. Så i går når vi tok en tur ut, (æ, typen og han der æ snakka om vet du, som sov så søtt på beina mine;)) så kom jo selvfølgelig x-en hannes og ei venninne,som også e mi venninne, dritings kl syv på kvelden, og lagde et helvette fordi æ hadde sittet bakpå sykkeln me han(hadde bare 2 sykla, og typsen sin e d ikke bagasjebrett på..), og fordi han har vært hos oss, sovet der, og vi har vært på fest ilag.. D gikk bra da, ho roa sæ ned.. Men, når vi skulle hjem på kvelden, eller dvs når vi hadde kommet hjem, så oppdaga jo æ at æ hadde jo ikke telefonen min, så da va vi bare pent nødt til å sykle tilbake t stavern, der va den ikke, så vi sykla opp til ho drita venninna mi, for ho satt å fikla nå vakent me nå telefona, men der va den ikke.. Sjekka på puben i dag, men nei, men så ringe ho venninna mi da, og lurte på koffer venninna hennes hadde min telefon, og har levert den på puben;) Sammensurium!! Og vet du ka mer som e skjedd? Kompisen til han me buksa, som du fikk, har blitt stukket med grillspyd(!?) v hjertet og i ryggen, så han ligg på ullevål og greier.. Syke folk!!! Pappa va innom me masse skap i dag, d skal bli så deili å få klær på plass!!!! Har forresten fått kameraet, men har ikke sutte(?) mæ inn i d enda da.. Blir gøy!! Jeje, kos dæ videre søs, vi prekas!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
storesøs Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #86 Del Skrevet 29. februar 2008 Hei, søs! Vi har jo helt glømt av dagboka vårres :gjeiper: Gla i dæ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå