Gå til innhold

Dagboka vårres


storesøs

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer du snart, eller? Syns det e dårlig gjordt å prioritere jobben framfor mæ :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin avatar?? Ka i svarte e d?

D her va skikkelig kult!!

D va nok heller røyken som ble prioritert,hehe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir jo nesten det samme som å prate me dæ på msn, men no kan æ skrive til dæ selv om du ikke e på jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Va forressen på blomsterbutikken istad å kjøpte mæ 6 planta. Va salg...No står dæm i vinduet å ser bra ut :ler: E ikke plass til pusan lengre :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

..Lure nu forferdelig på kor dokker høre heime hæn.. ;)

Nye planter høres flott ut! utrolig hvor mye det pynter opp. Kjøpte meg et par nye her for noen uker siden jeg også, en Yukka og en ildtopp (og en bukett tulipaner, men de står jo ikke så lenge), men nå når jeg har vært syk ser jeg at ildtoppen har vært litt vel tørr.. Vannet i går, får se om den overlever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..Lure nu forferdelig på kor dokker høre heime hæn.. ;)

Nye planter høres flott ut! utrolig hvor mye det pynter opp. Kjøpte meg et par nye her for noen uker siden jeg også, en Yukka og en ildtopp (og en bukett tulipaner, men de står jo ikke så lenge), men nå når jeg har vært syk ser jeg at ildtoppen har vært litt vel tørr.. Vannet i går, får se om den overlever.

Ja, det e koselig me planta. Har funnet ut at sukkulenta e så hardfør at selv ikke æ klare å ta livet av dæm :ler: Trengs jo bare vannes en sjelden gang...

E fra Indre Troms begge to. Søsken, men det har du kanskje forstått? Kor e du e fra da?

Endret av storesøs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm..e ho sol fornærma på dæ da? Ble blomstran fin? Fikk en løkplante av han Narvestad, og den skulle visst leve "lett" , men neida!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Bor i Haugesund, men e fra ytre Troms hehe.

Har bodd her i Haugesund i litt over 7 år nu.

Skjønte at dokker va søsken, ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm..e ho sol fornærma på dæ da? Ble blomstran fin? Fikk en løkplante av han Narvestad, og den skulle visst leve "lett" , men neida!!

Litt fornærma, men no har ho fått restan av frokosten og litt yougurt så no e ho fornøyd. Sitt her atmed dataen å ser på mæ. Trur ho vil ha mer :ler: Bombe det da...

Døde planten din? Burde prøve sukkulenta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så har æ pusa æ åsså, to skjønninga! :)

Katter e nån sjønne dyr, ja. Æ og sambo har 2, men ønske oss en til. Men den må være hvit, og det e det ikke så lett å få tak i har æ fatta no etter at vi begynte å leite :tristbla: Men regne med vi finn til sommer'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Haugesund, men e fra ytre Troms hehe.

Har bodd her i Haugesund i litt over 7 år nu.

Skjønte at dokker va søsken, ja ;)

Kan æ spørre om kor hen fra ytre Troms du kommer fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Vi har ei heilt kvit pusi, ei skjønn lita tøtta. Men ho e døv, og blei mishandla som lita. Merke ikkje at ho har vært mishandla da, men det e spesielt å ha en pus som ikkje høre.

Og så har vi en Hellig Birma, som vi også fikk omplassert tel oss. Han blei kasta ut fra det eine heimet etter det andre, heilt tel han kom tel oss førr hmm... 2,5 år sia e det vel. Tøff pusemann med et vakkert utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...