Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2003 #41 Del Skrevet 27. februar 2003 Flådd levende eller ikke, dyremishandling er uansett IKKE akseptert. Eller syns du det er helt greit du eller? Syns du ikke det er fælt at dyr skal måtte lide for oss menneskers snobberi, og forfengelighet? Har da heller aldri gitt uttrykk for at jeg synes det er ok det som skjer med disse dyrene, ikke tillegg meg meninger jeg aldri har gitt uttrykk for. Jeg er helt enig i at dyremishandling må bli slått ned på, det gjelder om det er høns, rotter eller søte små katter det gjelder. Jeg vil bare ikke være med på å helt ukritisk godta at det som sies/viser på TV er sant. Så hvis vi er enige om at den behandlingen de viste i programmet var grusom og avskyelig kan du kanskje være enig med meg i at det faktisk IKKE ble (be)vist at man flådde dyrene levende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pink Skrevet 27. februar 2003 #42 Del Skrevet 27. februar 2003 Har da heller aldri gitt uttrykk for at jeg synes det er ok det som skjer med disse dyrene, ikke tillegg meg meninger jeg aldri har gitt uttrykk for. Var jo bare spørsmål da, har ikke tillegget deg noen meninger. Jeg uttrykte meg kanskje litt feil, beklager det. Men jeg ser jo at vi er enige. Jeg er helt enig i at dyremishandling må bli slått ned på, det gjelder om det er høns, rotter eller søte små katter det gjelder Selvfølgelig! Jeg vil bare ikke være med på å helt ukritisk godta at det som sies/viser på TV er sant. Så hvis vi er enige om at den behandlingen de viste i programmet var grusom og avskyelig kan du kanskje være enig med meg i at det faktisk IKKE ble (be)vist at man flådde dyrene levende. Jeg så ikke hele, orket ikke, så om de flådde dyr, eller ikke, det fikk jeg ikke med meg. Jeg personlig tror at det de viste er sannheten, kall meg naiv, men det er en rå, og brutal bissniss dette. Er ikke akkurat første gang en ser hvor groteskt mennesker behandler dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 27. februar 2003 #43 Del Skrevet 27. februar 2003 Ta det med ro Virgo, vi vil også gjøre vår nytte for dyr en vakker dag man ligger 6 ft begravet og kraniet fungerer som rede for den nye meitemarkfamilien. W Er det meg som er treg i hodet etter en lang og fryktelig slitsom dag på jobben - eller er det du som svarer upresist ....jeg forsår ikke med min beste vilje hva du vil frem til ....hva har det med at vi blir begravet med dyremisshandling å gjøre? (Prøver så godt jeg kan men hjernen nekter å sammarbeide ! - den mener den har gjort nok i dag) Hva mener du om at dyr behandles på den måten som tråden omhandler ...er det ok for deg siden vi også skal dø en gang? eller er jeg helt på jordet nå? prøv å svare t y d e l i g da er du snill - jeg tror jeg må ha inn ting med te-skjeer i kveld ..... :o *sukk og stønn* hilsen en meget sliten Virgo ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinocchio Skrevet 2. mars 2003 #44 Del Skrevet 2. mars 2003 Hvis man bruker lupe, så ser man at Waco har sine poenger. Helt klart. Selv om 90 % er provoserende sjølonani.. Jeg har nesten bygd en egen liten fritidskarriere på å meske frem de mest kreative retter i helgene og i andre anledninger, og kjøtt er som regel alltid eller ofte med på menyen. Jeg kan derfor aldri ta avstand fra det faktum at vi masseproduserer henrettelser av dyr. Det ville være dobbeltmoral. Det jeg derimot vil forkjempe og det som bringer frem et nesten litt skremmende sterkt hat hos meg, er når det hele blir gjort idiotiskt brutalt, Eller gud forby, lystbetont. Når jeg så dokumentaren fikk jeg nesten en våt drøm om å spankulere forbi de "hardt arbeidende" karene og samtidig konstantere at ingen andre enn dem så meg og deretter gå berserk mot de hjernedøde pelsgjegerne. Men jeg trenger vel strengt ikke dra så langt. I landet med alle gullmedaljer, tror jeg at vi finner rikelige mengder av slett dyrerespekt. Faktisk tror jeg at vi havner på den nedre halvdelen hvis vi tar Europa for oss. Vi har nok å ta tak i her hjemme når det gjelder holdninger til dyrs velferd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 2. mars 2003 #45 Del Skrevet 2. mars 2003 Pinocchio: skal vi reise ned sammen, du og jeg? så kaster vi oss over dem og gir demen lekse de aldri kommer til å glemme. ingenting friste rmeg mer!!!!!!!!!!!!!!!!!! ikke ubegrenset tilgang på ufetende sjokolade engang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinocchio Skrevet 2. mars 2003 #46 Del Skrevet 2. mars 2003 Det tør jeg ikke, Iset. Du skal snart over i de giftes rekker. Og hva ville være mer romantisk enn å befri dyreplageri som et team? Du ser oss stå der mot slutten av filmen.. Seieren i lommen.. Gå'kke det vettu! Men det hadde vært en deilig tanke å tatt dem en etter en! Og reist land og strand og hatt det som en karriere.. Jeg kan drømme. jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 2. mars 2003 #47 Del Skrevet 2. mars 2003 Jeg blir med !!!!!! Så tar vi drittsekkene :x - det skulle vært meg en sann nytelse .... :evil: hadde nok ikke tatt på de med silkehansker akkurat ....blir så raaaasende forbanna på slike mennesker - eller udyr må de vel kunne kalles...... La svina få svi! Let's go! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå