Midnattsol Skrevet 25. februar 2003 #1 Del Skrevet 25. februar 2003 Her kommer endel spørsmål, håper dere kan svare. 1. Hva synes dere om Nikita-salongene? Er frisørene flinke, blir dere fornøyde og hvordan er det prismessig? 2. Pleier dere benytte dere av Drop-In, eller bestiller dere time hos en spesiell frisør på forhånd? Jeg er liiitt skeptisk til å benytte meg av Drop-In siden jeg vurderer å gjøre noe med frisyren, ikke bare farging og stussing, men samtidig har jeg bare lyst til å gjøre det. Gå inn og sette meg i en stol og få ordna håret. 3. Vet dere om noen bra frisørsalonger på Majorstua? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. februar 2003 #2 Del Skrevet 25. februar 2003 1. Har aldri brukt Nikita, men kjenner mange som har prøvd dem. Stort sett har jeg hørt om unge, litt uerfarne frisører. I tillegg har jeg hørt at de er litt dyre, i alle fall i forhold til det du får. 2. Jeg bruker bare EN frisør og der bestiller jeg time. De har rett og slett ikke drop-in. For et par år siden gikk jeg til en større kjede og fikk time med en gang. Ble ikke fornøyd.. virket som frisøren hadde dårlig tid og ville rekke så mange kunder som mulig på kort tid. 3. Nope... feil side av byen ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ada=) Skrevet 25. februar 2003 #3 Del Skrevet 25. februar 2003 1: Har ingen erfaring personlig, men en venninne så helt forferdelig ut etter en farge-fadese der. Har lovet meg selv å aldri bruke denne frisören etter dette. (En feil kan muligens skje den beste frisör, men hun fikk elendig behandlig etterpå og ingen ville rette opp skaden.) 2: Jeg finner meg alltid en fast frisör Og sånn gjör jeg det: Först velger jeg meg ut en frisörsalong som har de produktene jeg liker å bruke. Så går jeg inn og velger meg ut en spesiell frisör som jeg liker stilen og håret til, og som jeg tror jeg kan stole på -det er superviktig for meg å bli fornöyd hos frisören!!! Jeg kan ta drop-in hos utvalgte faste frisör, men det var vel ikke det du mente, tenker jeg. Jeg liker å gå til frisörer som er mer enn 18-28 år, min erfaring er at jeg blir mer fornöyd med dem som har mer erfaring (trenger absolutt ikke bli kjedelig på håret for det!) 3: Dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. februar 2003 #4 Del Skrevet 25. februar 2003 3. Vet dere om noen bra frisørsalonger på Majorstua? Toni & Guy Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Damien* Skrevet 25. februar 2003 #5 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg synes at Nikita er helt allright,frisøren var litt ung men flinke,jeg fikk AKKURAT det jeg lete etter!Jeg betalte mye, men sånn er det her i Norge.Hadde vært kjekt å finne en frisørsalong med rimelige priser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 25. februar 2003 #6 Del Skrevet 25. februar 2003 Har aldri vært på nikita. Har en egen frisør der jeg bor (adam&eva) som jeg bestiller time hos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 25. februar 2003 #7 Del Skrevet 25. februar 2003 Var på ALEX på majorstua en gang, der tok jeg en klipp og en farg hos en som hette Lise. Hadde fått anbefalt henne og hun var god... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. februar 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 25. februar 2003 Var på ALEX på majorstua en gang' date=' der tok jeg en klipp og en farg hos en som hette Lise. Hadde fått anbefalt henne og hun var god... :blunke:[/quote'] Hvor mye betalte du da? Og du ble fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 25. februar 2003 #9 Del Skrevet 25. februar 2003 Det er ca. 2 år siden jeg var det. Betalte ca. 1000 kroner og var veldig fornøyd. Men skal du ikke gjøre noe spesielt med håret ditt, så fungerer Nikita bra, særlig hvis man har det økonomisk stramt en periode. Nikita tar også mot kunder på sin skole som ligger i karl Johans gt. 5 (tror jeg det var), der er det billiger, men du må ha god tid. :blunke: Har du fått snakket med hudpleier på Majorstua? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. februar 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 25. februar 2003 Nei, har ikke det, men skal gjøre det. Må bare komme meg dit først Men mååå komme meg til en frisør snart. Du vet når du bare føler at NUH må noe gjøres! Eller kanskje du ikke gjør det, men jeg føler det hvertfall sånn nå Må prioritere pengene litt siden vi skal flytte også nå, men tenker jeg setter av ca. 1000 kr til håret. Hva skulle jeg gjort uten deg, altså, care Takk for svar alle sammen. Jeg tror jeg satser på å bestille time hos noen som setter av litt tid. Tror ikke jeg tør Nikita og Drop-In timer. Jeg har vært hos Hår Dott Enno www.haar.no før, og de likte jeg, men jeg har lyst på en frisør litt nærmere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 25. februar 2003 #11 Del Skrevet 25. februar 2003 1. Jeg bruker fast en frisør på Nikita, og jeg synes hun er kjempeflink. Mannen min går også til henne og aldri i verden om jeg vil bytte frisør til noen annen. Når det gjelder prisen ligger vel denne på vanlig frisørpris tror jeg. 2.Siden jeg har en fast frisør, bestiller jeg alltid time på forhånd, synes dette er greiest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå