Gå til innhold

Fysj jeg er forelsket

Gjest milkyway

Anbefalte innlegg

Gjest DyneTryne

Jeg går på den veggen snart her! En bekjent av meg pleide alltid å være hos noen felles venner før, og jeg har alltid synes han var behagelig å hvile øyene på for å si det slik. Nå siden lille julaften har det gått opp for meg at jeg ikke er betatt, men forelsket i denne her fyren. Har sett han 3 ganger siden da tilfeldig i byen, og alltid skal han smile til meg og være så koselig så jeg danser ballett på skyene i 2-3 uker i ettertid. Problemet er at jeg ikke aner noe mer om han enn fornavnet hans, og at han er slafs.

Hver dag jeg er i byen på café eller andre plasser sitter jeg og spaner gatene etter han og håper han går forbi, men aldri flaks. Kom en gang over siden på internett av bandet han spiller i og fant bilde der, men jeg følte meg som en skummel stalker der jeg satt, så det kan vi ikke ha noe av. Jeg vet ikke hvor jeg vil med dette, men jeg vil bare si jeg HATER å være forelsket, jeg blir 10 år yngre og helt oppsatt på å finne fyren og tenker ikke på annet. Hjelp :(:fred:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DyneTryne da.

Det er da bare deilig å være forelsket! :hoppe:

Ta tak i fyren neste gang du seer'n og gi han et kyss midt på truten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

DyneTryne: Nyt det! Det er jo en del av å være ung, si hei neste gang du ser ham, gå ut der han går ut, ta kontakt!

Drit i sure gjester som ikke vet hva forelskelse er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne
DyneTryne da.

Det er da bare deilig å være forelsket!  :hoppe: 

Ta tak i fyren neste gang du seer'n og gi han et kyss midt på truten! :)

Haha jeg tør ikke det da :--D

Lille julaften virket jeg rimelig desperat etter å få han bort, han var på andre siden av veien og jeg roper "Å DU!!!" i mangel av andre ord. Så kommer han bort og spør om han kan bomme røyk hvor jeg svarer "Hun har!!!11" om venninna mi. Hoho pføy. Så sa jeg at jeg vil høre han spille gitar en gang siden alle skryter hvor flink, også sa han han skal spille en liten trudelutt en dag ;) ;) ;) Blunk blun.

Tenk at en så fjollete samtale kan gjøre så inntrykk på meg :P Da han gikk videre kikka jeg etter han, men det tror jeg han merka for han snudde seg også akkurat da.

Jeg vil ha :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne
DyneTryne: Nyt det! Det er jo en del av å være ung, si hei neste gang du ser ham, gå ut der han går ut, ta kontakt!

Drit i sure gjester som ikke vet hva forelskelse er!

Jeg aner ikke hvor han går ut engang, det er det som er problemet! :--( Hvis ikke hadde jeg hengt der 24 timer i døgnet bare for å få et lite glimt av fyren. Man vil gjøre dumme ting når en er forelsket! Eneste jeg vet om som kjenner han ordentlig er noen jeg nesten aldri prater med. Blir så feil og stalkete også å spørre ut om han, når han ikke engang vet jeg liker han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruk internett, det er heilt normalt (du treng ikkje vere stalker for det :) ).

Kanskje finner du ut noe om bandet hans, kor og når dei speler, eller andre ting som kan hjelpe deg til å treffe han. "Tilfeldigvis"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Han spiller ikke der mer, er bare bildene jeg har å glo på... At det skal være så vanskelig da!

Enda kjipere er at jeg fant ut han er blitt singel nå (en måned siden) og da vil jeg prøve meg før noen andre kupper han hoho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send ham en sms.

Spilte han ikke gitar på en fest? Si at du syntes han var flink, og at du har lyst til å lære å spille litt, og spør om han kunne tenke seg å gi deg et par timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DyneTryne

Gjort lille julaften allerede, men da hadde han dame så jeg kunne ikke stå der og legge an på han og invitere meg selv til at han skal spille gitar med meg. Og sms? Jeg har ikke nummeret hans eller etternavn, og hadde jeg hatt etternavnet hadde jeg ikke turt å søke opp nummeret hans som en stalker :overrasket: Som sagt, tapt sak, like greit å gi opp nå vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noe sånt. Søk på fornavnet i rett område og se om det dukker opp noe navn som kan stemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Ikke vet jeg hvor området er, for det er ganske stort, og så har han et typisk mannen i gata-navn som jeg kjenner ørten andre med. Setter pris på at du prøver å hjelpe, men dette er jo gørr umulig med mindre jeg tilfeldigvis treffer han igjen en dag :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sativa

Du kan leie en privatdetektiv til å luske på ham og mate deg med hot info.

Eller, enda bedre, print ut internettbildet og be ho synske dama fra nordnorge (ho i fornemmelse for mord) å holde på det med øynene lukket mens hun maner fram etternavn, tlfnr, vitale mål, åssen bil foreldra har, hvor store pupper mora har osv. Dette koster litt, men penger skaffer du enkelt ved å kle på deg fillefrans-klær og tigge utenfor nærmeste kjøpesenter i ca et kvarter.

Lykke til :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Gærne mennesker! ;-D

Men jeg orker ikke stresse med noe, dessuten har jeg andre mannebein jeg ikke helt klarer å legge fysisk på hyllen ehem! Kanskje en fordel å være ledig og tilgjengelig den dag jeg faktisk treffer på denne fyren :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...