Wonders Skrevet 11. mars 2007 #41 Skrevet 11. mars 2007 (endret) det er ikke noe særlig å baksnakke seg selv men i denne tråen kjenner jeg meg igjenn flere steder, nå har nok jeg fått flere knagger å henge ting på, da er det lettere å rydde opp i ting. Tusen takk Susannah for en fin tråd! :rosasmil: (I got some 'splaining to do for mi self for mi maners ... or lack there off) Endret 11. mars 2007 av M.P
Gjest Huldali Skrevet 11. mars 2007 #42 Skrevet 11. mars 2007 - tar kritikk personlig og kan fort gå i forsvar. - tror fort folk tenker negativt om meg, men kan også tenke negativt om mennesker jeg ikke kjenner. - lider nok litt av "flink pike syndromet". - vil helst at ting skal gjøres på min måte, enten det er skolearbeid eller matlaging. Liker å ha styringen så jeg vet hvordan ting ligger an og hva som kommer til å skje de neste fem minuttene. - får alt for fort dårlig samvittighet og det kan henge ved i lang tid. lista er sikkert enda lenger, men sikkert ikke alt jeg ser selv.. Lurer på hva alle andre tenker er mine dårlig sider?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå