Gå til innhold

Jeg har ikke spist sjokolade i dag


Frøken Freken

Anbefalte innlegg

Jeg er helt avhengig av sjokolade. Det vil si, jeg kunne spist sjokolade nesten døgnet rundt. Men, det er ikke bra for meg, og nå er det på tide at jeg tar meg sammen... Jeg skal få lov til å spise sjokolade på lørdager, men ellers er det fyfy. Det gjelder også sjokoladeis, sjokomelk, kjeks med sjokolade i osv. Problemet mitt er at når jeg først lar være å spise og klarer holde det i noen dager, så er det ikke så veldig vanskelig å la være. Men, hvis jeg først tar en bit så spiser jeg alt.... I dag er jeg virkelig motivert, så i dag er det en fin dag å begynne med sjokoladestoppen min...

Så, til dere som ikke klarer ligge unna sjokolade, men vet dere burde, heng dere på!

Klokka er nå 13, og så langt er alt vel.... Ingen sjokolade i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Har selv kuttet ned og spiser bare i helgene. Og merke nå at når jeg først spiser det, så blir jeg fort kvalm og må stoppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er. Hvordan gikk det. Klarte du hele dagen uten?

Sliter selv med å ikke spise sjokolade hver dag. Men skal prøve å bli flinkere nå mot sommeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er. Hvordan gikk det. Klarte du hele dagen uten?

Sliter selv med å ikke spise sjokolade hver dag. Men skal prøve å bli flinkere nå mot sommeren...

Nope, jeg gjorde ikke det... Men jeg var flinkere enn jeg har vært i det siste. Drakk en kopp kakao og spiste to twist. Men jeg er faktisk ganske fornøyd med det, for det er ikke verst til å være meg.

Hvordan gikk det med deg i går?

Det må da være flere som ikke skal spise/kutte ned på sjokolade. Heng dere på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg syk og dreit rett og slett i "null-godteri"-regelen. Kjøpte meg en appelsinkrokanrull og spiste den med god samvittighet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må ha-bare MÅ!

Men nå har jeg vært kjempeflink, ikke spist sjokolade siden lørdag, og det var en Newenergy :):klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har holdt på en stund da, en stund vil vel si ca halvt til ett år.. men fremdeles må jeg jobbe for å klare å la det være.

henger meg dermed på, jeg har lov fredag og lørdag jeg da, så idag har jeg klart meg uten så langt, klokken er 16.38.

OG jeg har hele skapet fullt at sjokolade fra taxfree i helga.. det er alltid utfordring, har jeg ikke så er det litt enklere, men å ha, uten å kunne spise.. vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, jeg gjorde ikke det... Men jeg var flinkere enn jeg har vært i det siste. Drakk en kopp kakao og spiste to twist. Men jeg er faktisk ganske fornøyd med det, for det er ikke verst til å være meg.

Hvordan gikk det med deg i går?

Det må da være flere som ikke skal spise/kutte ned på sjokolade. Heng dere på :)

To twist synes jeg ikke er ille. Dynes du er flink, jeg. :klappe:

I går gikk det overraskende bra:)

Det gjorde det derimot ikke i dag. Spiste MYE :overrasket: !!! Dumme dumme meg :sur:

Hjelper litt at jeg skal på sykkeltime om time :trene: , så forhåpentligvis får jeg trimmet vekk litt i alle fall... Må virkelig skjerpe meg. Heldigvis er det en ny dag i morgen. Må være flink da... :sjenert:

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha-bare MÅ!

Men nå har jeg vært kjempeflink, ikke spist sjokolade siden lørdag, og det var en Newenergy :)  :klappe:

:klappe:

OG jeg har hele skapet fullt at sjokolade fra taxfree i helga.. det er alltid utfordring, har jeg ikke så er det litt enklere, men å ha, uten å kunne spise.. vanskelig.

Jeg kan ikke ha det i huset jeg, får jeg en "tokt" da, så forsvinner det meste... Men nå har jeg litt, og det skal forhåpentligvis få ligge til lørdag...

I dag har det gått veldig bra. Jeg har ikke rørt noe og har heller ikke lyst på. Suget mitt er verst etter middag og når jeg har spist, men i dag har jeg faktisk ikke hatt lyst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert: var på møte nå i kveld, der det ble servert brownies-kjeks og påskemandler med sjokolade på.... og da forsynte jeg meg... faders faders viljestyrke... :sur:

:ler: jaja, i morgen er det ikkeno møte og bare jobb og dansing, så da er det alltid enklere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
OG jeg har hele skapet fullt at sjokolade fra taxfree i helga.. det er alltid utfordring, har jeg ikke så er det litt enklere, men å ha, uten å kunne spise.. vanskelig.

Jeg har sluttet å kjøpe sjokolade på taxfree. Har funnet ut at det er både billigere og sunnere. Siden den sjokoladen gjerne blir smugspist... (Har alltid hatt en svakhet for Toblerone... Sånne store kan være borte på et par dager...)

Jeg spiste litt non stop på søndag. Ellers har jeg ikke spist sjokolade til nå. (Selv om non stopen fortsatt er i kjøleskapet, der den har vært siden nyttår. Så synes jeg er ganske flink :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en kopp kakao på meg i går, men ellers ikkeno sjokolade eller andre godterier. I dag skal jeg ikke drikke kakao, så planen er at jeg klarer holde meg unna alt som har med sjokolade å gjøre i dag :)

Det er typisk på møter også at de serverer sånne ting som Aline nevner. Og viljestyrken min på møter er det dårlig med. Ofte jeg tillater meg selv å ta, møter er jo ofte ikke så morsomme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vilja :-)

Denne tråden må jeg følge nøye opp! Jeg er altfor slepphendt med å tillate meg å spise sjokolade. Synes jeg fortjener sjokolade etter jeg har trent osv. Har jeg en god dag, fortjener jeg sjokolade. Er dagen grå, ja da må jeg ha sjokolade. Sist jeg spiste sjokolade var på søndag, en liten stratos. Nå skal jeg holder meg unna denne mørke fristelsen/forbannelsen helt til lørdag. Da skal jeg gumle i meg påske-egg som beskrevet i en tråd på mat-forumet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klokken er blitt 15.48 på tirsdag og jeg har foreløpig ikke rørt noe godteri, meget fornøyd så langt.

edit: skriveleif

Endret av aline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha-bare MÅ!

Men nå har jeg vært kjempeflink, ikke spist sjokolade siden lørdag, og det var en Newenergy :)  :klappe:

Fortsatt klart meg uten!! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å nei! Denne tråden skal jeg aldri innom igjen på tom mage!

Jeg er en av de som egentlig kun får sjokosug en gang i måneden, men etter å ha lest denne tråden klarer jeg ikke slutte å tenke på stratos!

Jogger bort på kiosken.

Dårlig samvittighet om ca 15 minutt.

Eneste jeg lurer på er om jeg skal kjøpe liten eller stor!! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!! Jeg har nå vært uten sjokolade i to døgn. Kjempefornøyd :)

Men gleder meg til lørdag da... :forvirret:

Endret av Frøken Freken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg klarte meg i hele går, og har klart meg fint hittil i dag og har store planer om å klare resten av dagen også.

har sjokoladedag fredag og lørdag jeg da, så jeg gleder meg til fredag, bare en og en halv dag igjen, så kan jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Ikke spist sjokolade hele uken :)

Men var litt vanskelig å holde seg unna den meget fristende sjokoladekaken som ble servert her i sta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...