Gå til innhold

drømmemagen dette ja....

treningsjenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du ikke er heldig med genene dine, må du nok forsake mye i livet ditt for å holde en slik slank linje hele tiden.

Men som motivasjon hjelper det sikkert med en liten tattis på magen. Den kommer til å se veldig dum ut når magen eser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sånn mage er rett og slett ikke verdt strevet.

*Gumler is med peanøtter og karamellsaus*

Nei, man skal føle at man er i god form og være glad i den kroppen man har ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg over 1,70 høy og veier fra 50-52 kilo, aldri mer, aldri mindre.... uansett hva jeg måtte foreta meg  :roll:

Høyrest nesten ut som meg dette, når det gjeld vekt i forhold til høgde!

Eg er 1,82 høg, og veg alltid nøyaktig 60 kilo - uansett om eg nesten ikkje et, eller om eg stappar i meg haugevis av mat! Men eg kan lova at eg kan få skikkelig kulemage, når eg et masse. :ler: Magen er faktisk den einaste plassen eg klarar å leggja på meg. (Men mystisk nok visar det ikkje på vekta :klø: ). Det er skikkelig irriterande når eg klarar å få DEN kulemagen, mens armane og beina mine fortsatt er like spinkle. :sur: Kunne ikkje det ekstra fettet ha fordelt seg litt bedre på kroppen?

Eg har forresten vegd nøyaktig det same, heilt sidan eg gjekk på vidaregåande. Det betyr at vekta mi verken har gått opp eller ned dei siste 10-15 åra. :overrasket: Den einaste forskjellen eg merkar på kroppen min, er at magen har forandra seg. Før hadde eg heilt flat mage, ja nesten innovermage - som var fast og fin. No har eg slappare mage, og får skikkelig kulemage når eg et. Og magen er aldri så flat som før, sjølv ikkje når magen min er heilt tom. Er det ikkje litt rart at vekta mi ikkje har gått opp, når magen har forandra seg og fått meir fett på seg?

Eg er ialfall ganske fornøyd med å vera tynn, sjølv om eg kunne ha ønska meg litt meir kjøtt på bein og armar, og litt mindre fett på magen.;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke nøyaktig hvilken modell ts mener, men de magene jeg så på de bildene var litt for muskuløse for meg. Liker bedre flate mager som er stramme men uten synlige muskler, a la Gwen Stefani.

Hadde sånn mage en eller annen gang før jeg kuttet ut all aktivitet og begynte på mac'n'cheese og øl-dietten min (o herlige studentliv) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sånn mage når jeg er for tynn.

Det er bare en kombinasjon av muskler og manglende fett. Legg også merke til at hoftebeina og brystbeina synes. Når hun vrir litt på seg, så synes sannsynigvis ribbeina også.

Tro meg; det er ikke verdt å være så tynn.

Hva mener du med at det ikke er verdt det?

Jeg har også sånn mage, og det er pga slike svar jeg gruer meg til å ta av meg klærne når jeg skal ha sex :forvirret:

Litt enig med deg, Dyne. I hvert fall var første tanken min da jeg så bildet at den magen minner da ganske mye om min. Men jeg gruer meg aldri til å ha sex. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Du har sikkert ikke mange i hverdagen som forteller deg til enhver tid at du spiser for lite, du er for tynn, æsj så ekle hoftebeina dine er, du kan jo se dem! :overrasket: Brydde meg ikke først, men når det er HELE tiden så kan en begynne å lure.

Verden er for fiksert på utseende, og er altfor opptatt av å puppe i pen- og styggbås. Måtte de brenne, hele gjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert ikke mange i hverdagen som forteller deg til enhver tid at du spiser for lite, du er for tynn...

Joda, jeg får høre sånt støtt. Men synes sex er gøy likevel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Hva mener du med at det ikke er verdt det?

At det ikke er verdt det å være så tynn?

Det betyr bare at jeg ikke synes jeg har så jævla fantastisk kropp når ribbeina og brystbeinet vises gjennom huden. Selv om magen ser fantastisk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Hm... er det ingen som tenker at drømmemagen er den magen en har, som fordøyer maten og kanskje kan bære fram en baby hvis man er heldig, og som er der akkurat midt i mellom puppene og kosestedet?

Drømmemagen min er når en jeg er glad i stryker og koser med den, og sier at jeg er myk og god og sexy og vakker.

Jeg trener, og jeg trener masse mage og midje og bekken og underliv. (core) Jeg har ikke sixpack, og jeg syns det er greit. For meg.

Jeg tror det viktigste er å være fornøyd med sånn man er, og da gruer man seg ikke til å ha sex om man er slik eller sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det ikke er verdt det å være så tynn?

Det betyr bare at jeg ikke synes jeg har så jævla fantastisk kropp når ribbeina og brystbeinet vises gjennom huden. Selv om magen ser fantastisk ut.

Ok, da skjønner jeg hva du mente.

Jeg tror det viktigste er å være fornøyd med sånn man er, og da gruer man seg ikke til å ha sex om man er slik eller sånn.

Enig med deg her, Glammy. I det hele tatt synes jeg det er både rart og trist å høre at folk gruer seg til å ha sex. Når jeg skal ha sex, har jeg ikke fokus på hva jenta tenker om kroppen min. Da tenker jeg: Hurra, nå skal vi more oss skikkelig! Det er da ikke noen eksamen man skal opp til heller.

Og dersom jenta skulle synes at jeg er for tynn eller at det er noe annet feil med kroppen min, skal jeg innrømme at jeg er egoistisk nok til å tenke at det er et større problem for henne enn for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg hvor alle dere ser alle disse markerte musklene på noen av de modeller. Man trenger ikke trene for å oppnå det resultatet der.

Jeg er veldig glad i muskuløse damer (Antakeligvis miljøskadd etter mange år med dyrking av min lidenskap trening & kosthold ;) ). Susann Goksør er muskuløs - og skikkelig lekker!

"Selv er jeg over 1,70 høy og veier fra 50-52 kilo, aldri mer, aldri mindre.... uansett hva jeg måtte foreta meg"

Wanna bet? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...