India Skrevet 3. mars 2007 #1 Del Skrevet 3. mars 2007 er avhengig av discovery??? er jo så kjedelig kanal,men han sitter med store øyne i sin egen verden å ser på kjedelige program om dragsykkeler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 3. mars 2007 #2 Del Skrevet 3. mars 2007 Man finner på noe annet mens han ser på Discovery. Jeg regner med at dere gjør ting sammen også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
India Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 3. mars 2007 Man finner på noe annet mens han ser på Discovery. Jeg regner med at dere gjør ting sammen også? ← ja vi gjør jo ting sammen også. men bruke en lørdagskveld på discovery da.. kanskje jeg skulle ha okkupert stuen med en hel sesong med sex og singelliv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 3. mars 2007 #4 Del Skrevet 3. mars 2007 Discovery har mange gode programmer! Bra kanal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulphild Skrevet 4. mars 2007 #5 Del Skrevet 4. mars 2007 er avhengig av discovery??? er jo så kjedelig kanal,men han sitter med store øyne i sin egen verden å ser på kjedelige program om dragsykkeler ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 4. mars 2007 #6 Del Skrevet 4. mars 2007 er det ikke det ene så er det det andre. sett deg på skrevs over han og knepp opp buksa hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 4. mars 2007 #7 Del Skrevet 4. mars 2007 Discovery er jo den beste kanalen, rett etter Animal Planet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
India Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 4. mars 2007 er det ikke det ene så er det det andre. sett deg på skrevs over han og knepp opp buksa hans. ← ja det var omtrent slik det skjedde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 5. mars 2007 #9 Del Skrevet 5. mars 2007 er avhengig av discovery??? er jo så kjedelig kanal,men han sitter med store øyne i sin egen verden å ser på kjedelige program om dragsykkeler ← La han få ha sin interesse. Jeg antar at han lar deg ha dine? Ser du på en av de derre legeseriene eller hotell Cesar? I såfall kan jeg tenke meg at han har måttet sitte og kjede seg noen timer forran tvn han også. Vi vil ha discovery-dosen vår. Det holder oss friske, sunne og virile. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 6. mars 2007 #10 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg synes nå Discovery er en bra kanal, jeg, men kjører de programmer om biler og motorsykler en hel lørdagskveld, så velger vi (jeg ) ikke den kanalen. Jeg prakker heller ikke hage- og interiørprogrammer på resten av familien på lørdagskvelden, bare så det er sagt. Vi ser en film alle kan hygge seg med, eller et underholdningsprogram som passer for de fleste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 6. mars 2007 #11 Del Skrevet 6. mars 2007 Discovery er vel ikke der verste en mann kan se på. Kjæresten min elsker den kanalen og det gjør meg ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørk Skrevet 6. mars 2007 #12 Del Skrevet 6. mars 2007 Det aller verste er 4-5 timers moto Gp eller formel 1 på søndager og aller verst BEGGE deler på samme dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 6. mars 2007 #13 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg synes faktisk fotball er verre enn noe annet. Ville heller tilbragt hver bidige lørdag med American Chopper enn fotball! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 6. mars 2007 #14 Del Skrevet 6. mars 2007 Hent en øl til ham og gi ham en BJ, og du vil aldri bli kvitt ham (før du selv ønsker det). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsRP Skrevet 6. mars 2007 #15 Del Skrevet 6. mars 2007 Discovery surrer stadig hjemme hos oss også!! Det eller animal planet. Og det er HELT greit, jeg ser nesten aldri på tv likevel, og når han først sitter og glor så er det jo bare en fordel at det er noe litt intelligent han ser på!! Dessuten gir det meg litt fred og ro til å drive med ting jeg har lyst til. Finn på noe annet imens du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
India Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #16 Del Skrevet 6. mars 2007 Hent en øl til ham og gi ham en BJ, og du vil aldri bli kvitt ham (før du selv ønsker det). ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå