Gå til innhold

Farge på skrift


Merneith

Anbefalte innlegg

Gjest DyneTryne

:D Det var ikke mine dynetær du tråkket på, men jeg synes bare det var litt rart at en person som nettopp har en farget signatur skulle komme med en "Jammen du gjør jo det feil" istedenfor å "ta kritikken". Meh. La oss drite i det og heller bare kose oss med freia påske

egg hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av og til er du morsom og andre ganger er du helt på jordet!

Tråden startet med spørsmål om moderering av innlegg med farger, signaturer var ikke nevnt med et ord, og jeg tenkte i det hele tatt ikke over at det var inkludert i trådstarters frustrasjon. Signaturer er ikke noe man MÅ lese for å få med innholdet i innlegget.

At du kan tolke min kritikk av ordbruk til å dreie seg om forsvar av min signatur ikke bare overrasker meg, men viser at du tydeligvis er klarsynt, du vet nemlig mer enn jeg gjør selv.

Dynetryne, ikke gidd å overanalysere innlegg, det fører ofte til konklusjoner som ikke har noen rot i virkeligheten, slik som den konklusjonen du kom til med forrige innlegg.

Og du, bare skriv et eller annet hvis det er så viktig for deg å få det siste ordet, NÅ er mitt siste ord sagt i denne sammenhengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Jeg synes bare det er kjedelig på kg på en søndag fram til jeg skal ut :rodme: Så jeg er en okse i porselenssjappa! Beklagelse er godtatt, nå er det bare påskeeggene som gjelder! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...