dobby Skrevet 8. juni 2011 #41 Skrevet 8. juni 2011 Eg har brukt Yasmin nokre år no, og har ikkje hatt noko problem med dei. Det einaste eg kan tenkje på som har endra seg etter at eg starta med dei, er at eg har fått større bryst, noko som er heilt greitt for meg...
Gjest Blubberella Skrevet 9. juni 2011 #42 Skrevet 9. juni 2011 (endret) Gikk på Yasmin i 5-6 år og hadde svært lite bivirkninger. De funket fint for meg, men jeg fikk antydning til menstruasjonsmigrene (som det så pent heter) og likte ikke tanken på å proppe kroppen full av hormoner. Mensen ble likedan som før p-pillene, så jeg hadde ei uke med ganske store blødninger selv om jeg gikk på p-piller, og det irriterte meg litt. Man blir jo lei av å blø såpass mye og lenge, og spesielt når alle skryter av kortere og sparsom mens på p-piller... Positive bivirkninger var mye mindre PMS og helt regelmessige blødninger. Jeg ble mer levelig å være sammen med i tiden før mensen for å si det sånn Og i likhet med Dobby fikk jeg litt større pupper av Yasmin. Siden jeg har litt mye østrogen i kroppen, valgte jeg å bytte til Cerazette (som jo bare er progesteronstoff i). Så langt funker den også veldig bra, har så langt et strålende humør og null og niks blødninger. Er bare litt trøtt, men håper det går over når kroppen blir vant med hormonene. Endret 9. juni 2011 av Ylvina
Orchideae Skrevet 9. juni 2011 #43 Skrevet 9. juni 2011 Hvordan man reagerer på p-piller er veldig individuelt. Disse har jeg fått på: Loette 28: - Utrolige humørsvingninger Trionetta: - Ingen humørsvingninger eller ubehagelige bivirkninger. Yasmin: - Ingen spesielle bivirkninger, men moren min ba meg slutte fordi de har litt koblet sammen med bryskreft, noe vi har i min familie. Mikrogynon: - Flotte, billige. Gått på de i mange år, men sluttet nå fordi vi prøver å bli gravide.
alltemmeee Skrevet 19. juli 2022 #44 Skrevet 19. juli 2022 (endret) Kjøp Yasmin - https://euroclinix.net Jeg har brukt Yasmin i snart to år, og er veldig fornøyd. Før jeg begynte på den hadde jeg sterke menssmerter, og var til tider så kvalm at jeg kastet opp. Dette er helt borte. I tillegg blør jeg mindre. Jeg tar alltid tre brett (21 piller) i slengen før jeg tar en ukes pause. Da slipper jeg å ha menstruasjon mer enn hver tredje måned, og det passer meg ypperlig. Har ikke merket noen bivirkninger. Endret 11. september 2022 av alltemmeee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå