Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2003 #1 Del Skrevet 24. februar 2003 Hei! jeg vet egentlig ikke om det er noen vits å skrive dette, men jeg føler at jeg trenger noen å "snakke med". Jeg er en gift kvinne med to barn. Jeg har en snill mann som jeg har vært gift med i mange år. Forholdet vårt er preget av at vi kjenner hverandre godt, og er på en måte blitt litt kjedelig rutine. Den fysiske tiltrekningen er ganske dårlig for tiden, men ellers har vi det egentlig bra sammen, og jeg har på ingen måte tenkt å bryte ut av ekteskapet. Men så oppdager jeg jo da at jeg selv har gått hen og forelsket meg i en annen. Men jeg vil jo slett ikke være forelsket i han!!! Jeg får han bare ikke ut av hodet, og det syns jeg er forferdelig. Jeg er desverre nødt å forholde meg til denne mannen, han bor i nærheten og ungene våre leker MYE sammen. Jeg håper at han ikke føler noe for meg, men jeg er totalt forvirret samtidig. Forskrekket over hvor levende og lykkelig jeg kan føle meg sammen med han, det var jo sånn jeg burde føler overfor mannen min... Er det noen andre som har hatt det sånn??? Jeg har rett og slett helt vondt i magen av dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Torstein Skrevet 24. februar 2003 #2 Del Skrevet 24. februar 2003 Jada.... vi har det slik hele livet gjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2003 #3 Del Skrevet 24. februar 2003 Jada, er det ikke deilig? Bare nyt det du, UTEN dårlig samvittighet. Mannen din har også helt sikkert sine forelskelser................ Virker helt normalt dette. Fortsett sånn. Man er da bare et menneske, hverken mer eller mindre. Deilig, ikke sant...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 25. februar 2003 #4 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg er enig i det som er skrevet ovenfor her. Du skriver at "det er jo sånn jeg burde følt det ovenfor mannen min". Dessverre er det ikke slik at man går rundt med sommerfugler i magen gjennom et livslangt ekteskap. Disse tingene går over i det du på en måte beskriver selv; trygghet og at man har det bra sammen . Tror du kan ta det helt med ro. Å forelske seg selvom man er gift er helt vanlig, og slike følelser dør jo ut dersom de ikke får næring..!? Det er bare hvis du velger å gjøre noe med disse følelsene, at du bør begynne å reagere. Det er stor forskjell på å følge følelser og å ikke gjøre det. Du har jo ikke gjort noe galt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå