Gå til innhold

Presentasjoner av 2007-gjengen?


Tinúviel

Anbefalte innlegg

Jippi! Velkommen May Helen  :klem:

Jøss, det gikk fort  :)  Kanskje det blir et nyttårsbarn...

Takk Tinùviel.

Det var det eneste samboer sa i går, at han håper det IKKE blir en nyttårsbarn. :ler: Jeg bryr meg ikke så mye om sånt. Den er uansett velkommeen uansett når den kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal det egentlig være så krise om det er et nyttårsbarn? Det får jo en kjempesjanse til å ha suuupre bursdagsfester når det blir en del eldre :)

Har mer vondt av dem som er født på julaften, men nå er nyttårsaften også veldig nærme jul så det er en fare for at de blir litt nedprioritert allikevel. Jeg har bursdag seint i januar, og var faktisk litt i faresonen selv, men en kan da ikke la være å få barn i to måneder av året...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig meg med Tinùviel. Jeg syns hele tanken på det er en ulempe å få barn i desember er tåpelig. Hvis det er bursdager en tenker på så er det verre å ha bursdager midt i felles ferien enn i desember. Og hvis det er fordi det er en helligdag, så er det også folk som blir født på 17. mai (mamma hadde forresten termin 17. mai, men jeg kom 2 uker for sent). Jeg har ennå ikke møtt noen som syns det er en ulempe å ha bursdag i desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut på lørdag at jeg er gravid. Etter mens-beregninger er jeg 7+3 idag, og har termin ca 10/11 desember. Blir en fin julegave dette her :)

Både jeg og sambo er 83-modeller, men jeg er noen måneder eldre enn han ;) Har vært sammen 8mnd, og har planer om å kjøpe leilighet iløpet av året.

Har akkurat bestilt meg legetime (for å sjekke blodtrykk etc), men har også planer om å bestille privat UL (-både for å se hjertet dunke, og for å fastsette termin...)

Heldigvis kjenner jeg mange som har fått eller venter barn iløpet av året, så når jeg kikker på barnekle er det ingen som tror det er for min egen del jeg ser ;)

Har planer om å fortelle familien om nyheten om en måneds tid ca. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miobell

jippi!!! kan henge meg på denne tråden. Testet positivt før helgen :):gravid:

Etter terminkalkulatoren skal termin være 29.12.07 - så fare for et nyttårsbarn også her hos meg som hos deg May Helen ;)

Gratulerer til dere alle! Dere sitter sikkert med denne glede - grue følelsen som jeg strir med. Og så litt nervøsitet og spenningsfølelse for den perioden som nå kommer .... er jo litt skumle greier dette! ... :forvirret:

Både jeg og min kjære er 23 år. Har vært sammen i to år. Kjøpte leilighet i fjor og begge er ute i fast jobb. ( selv om jeg har planer om å utdanne meg videre siden, men det er da fult mulig også med en liten ?! ) :) . Liten hund og bil og masse masse kjærlighet, så alt ligger til rette for den lille. Bor i Oslo.

Fortalte kjæresten dette først igår på bursdagen hans. (hehe, ja har vært vanskelig vente fortelle det...) ;) Verdens beste bursdagsgave, i følge han selv. Hadde lagt noen skjønne baby sokker i postkassen og en liten skjønn hilsen til han der da han kom hjem fra jobb :)

Lykke til alle sammen!

Koselig være med inne på denne tråden

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sen her, men bedre sent enn aldri håper jeg :ler:

Jeg er en gift jente på 26 år, den blivende pappaen er 35, og vi har prøvd i ett års tid før det endelig ble klaff. Termin er 8 november.

Er i dag 13 + 1, og hittill har det desverre ikke vært den rosa drømmen å være gravid. Vært mye trøtt, og super hormonell, og nå er jeg rett og slett bare sliten. Har en veldig stressende jobb hvor jeg står hele dagen, og det hender litt for ofte at jeg ikke engang får lunsjpause... Har derfor fått gradert sykemelding av legen, og håper litt kortere dager kan hjelpe på. Vil så gjerne at det skal være litt hyggelig å vente på barnet :sjenert:

Vi gleder oss selvsagt kjempemasse til den lille kommer, og var så heldige og fikk høre hjertelyden hos lege i uke 12, og har bare en måned igjen til UL :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også litt sen, er 11+2 idag, har med venta med å "melde" meg inn her fordi jeg mista i januar når jeg var 11+0 og ikke ville ta noen gleder på forskudd. I tillegg har jeg hatt en del blødninger denne gangen og har vært på 3 innvendige UL - den siste igår, og da fikk vi se en liten spire med bein, armer og det hele :rødme: svangerskapet hittil har derfor vært ganske fullt av bekymringer, men nå gleder jeg meg til å glede meg :)

Jeg er 27 år, det er vårt første barn og vi fikk fullklaff i 1 PP etter SA denne gangen. Termin er 22.november (skynder meg å lage terminliste)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også litt treg å melde meg inn her.. ;)

Er 25 år fra Hardanger, er gift.. og idag er jeg 13 uker på vei... :tommel:

Termin er ca 15 november tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: KræsjPink, miobell, methea, Angelou(deg visste jeg om da ;) ) og Litle Lady

Og lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann :)

Fant denne termin klubben i dag jeg ,er 15+3 i dag :) Har termin ca 12 november :)

Jeg har 2 jenter fra før på 4,5 år og snart 3 år. Har vert veldig aktiv her inne i fjor,da jeg giftet meg 20 mai i fjor ;) Ja jeg har 1 års bryllups dag i DAG :jump:

Er selv en jente fra sunnmøre på 25 år og mannen er også herifra og er 28 år :)

Denne gangen har vi planlagt bebisen (noe ingen av dei to forrige var,men liiike velkommen for det :) )

men eneste jeg kunne ønskt å gjøre om igjen var og kjøpt oss større hus FØRST,menmen,alt kan jo ikke klaffe heeelt,dette gikk litt fortere en forventet igrunn :)

Jeg har vert utrolig kvalm,kvalmere denne gangen en dei to forrige + at jeg merker bekkenløsningen allerede nå.....litt lei meg for det,men er vel forventet siden jeg hadde det med dei to forrige også da.

Fødte 2 månder for tidlig sist gang og det var ganske kritisk dei tre første dagene med minsta vår. Og jeg måtte ta en ytsraping uten bedøvelse for ikke og stryke med selv,så har vert litt enstelig for hva oppfølging jeg skulle få denne gangen,dei var lite imøte kommende sist når jeg sa at jeg følte at det var noe som ikke stemte...

Men har nå vert med lege og jordmor her i bygda jeg bor,og fikk en ekstra UL nå for to uker siden og fikk snakket med hun legen jeg hadde under fødselen og det gjorde mine bekymringer bedre,for nå skal jeg gå jemnlig med henne og ta UL og slikt+ jordmor på sjukehuset også,så blir sååå godt tatt vare på :)

Tror dette er ett av dei lengste innleggene jeg har skrevet her inne :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Melder meg inn her jeg også :) Testet positivt mandag 14 og var hos legen fredag 18 mai.. gikk fort det gitt. Har prøvd å bli gravid i 4 år og 3 mnd.... Har foreløbig termin 26. desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Melder meg inn her jeg også :) Testet positivt mandag 14 og var hos legen fredag 18 mai.. gikk fort det gitt. Har prøvd å bli gravid i 4 år og 3 mnd.... Har foreløbig termin 26. desember.

Oj,dette unner jeg deg :) Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...