Gå til innhold

Presentasjoner av 2007-gjengen?


Tinúviel

Anbefalte innlegg

Heisann, da var det kanskje på tide for en ny gjeng å flytte inn her? Håper vi blir litt flere etter hvert, nå i starten er det jo litt touch-and-go, men jeg prøver meg likevel. Hadde vært gøy å følge noen andre hele veien, dette er utrolig spennende!

Om meg:

Jeg fant ut i dag at jeg er gravid, og ifølge babyverden har jeg termin 3.november. Jeg er 25 år ung og helten min er 30. Vi har vært sammen i over 9 år, og gift i 2,5 av dem. Vi planla ikke å bli gravide, men spiren er hjertelig velkommen. Vi er begge i full jobb, har hus, bil og katt. Jeg er ca 160 cm høy og veier - ja det vet jeg ikke, en eller annen plass mellom 50 og 55 kilo skulle jeg tro.

Jeg/vi røyker ikke, drikker lite alkohol, prøver å være sunn(men det er jo som kjent vanskelig), trener litt og er generelt glade i livet.

Håper ikke jeg blir alene her så lenge da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:gravid: HEI! :gravid:

Lister meg inn her jeg, å melder meg inn. :)

Jeg har også testet positivt, krysser fingrene på at jeg får være med i gjengen frem til November! :)

Vi er en familie på 3: - Jeg 25 år, Sambo 27 år og Turbo på 3 år

Jeg og Sambo feirer 5 år i September, vi har hus v/sjøen, bil og båt.

Dette skal bli spenende! :)

Gratulerer med spiren Tinúviel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kveita, gratulerer til deg også :)

Krysser alle fingrene for at vi får bli her frem til november(eller i verste fall oktober) begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To stykker på november-deember.. d va no ikkje so mykje :forvirret: Men gratulere :) ... men då blir ej nummer tre da :) .. Ej e ei jente på 22år, og har frå før ein liten skjønning på 3år! Ej og kjærsten min he vore i lag i nesten eit år, og å bli gravid var ikkje akkurat planlagt. Eiger leiligheit, men snakker om å kjøpe hus no til sommaren:) Tremin 3 november

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off topic, men det gjør ikke noe :)

Farger: Du mener på skriften? Se over tekstfeltet når du legger inn svar(ikke hurtigsvar tror jeg) så kan du velge farge. Du kan enten skrive teksten først, så markere den og velge farge eller velge fargen først og så skrive innimellom firkantklammene([])

Fine figurer: Hvis du mener de andre smiley'ene trykker du på 'Vis alle' under de få smiley'ene som vises ved siden av tekstfeltet når du skriver innlegg. Hvis du mener tickerne sånn som Kveita har i signaturen sin, må du være supermedlem for å få lov til å vise dem, og det koster(men jeg vet ikke hvor mye). Ticker kan du lage deg på kvinneguiden, eller på andre steder. Hvis du finner en du liker hos en bruker, står det av og til på den hvilket nettsted den er fra, eller du kan spørre brukeren. Jeg har sett at noen som ikke er supermedlem legger link til tickeren sin i signaturen, da vises den ikke men en kan finne den ved å trykke på linken.

Og gratulerer med spire til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

hei

jeg testet positivt på Torsdag.

Er en 25 år gammel jente ,men en samboer på 29 år. Og en katt som er 4år.

Vi har vært sammen i 7 år, begge er i fast jobb, har hus og bil. Dvs jeg har ikke fått somla meg til å ta lappen enda . (det burde jeg kanskje gjøre nå).

Vi har prøvd å få barn i litt over ett år. Jeg har hatt litt dårlige eggløsninger så jeg har gått på 4 hormon kurer (pergo). Og nå var vi så heldige at den 4 kuren hjalp.

I følge babyverden så har jeg termin ca 26. november.

Dette er utrolig spennende og litt skummelt. :gravid:

krysser alt jeg har for at det skal "feste" seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vonnie, gratulerer :)

Vi er ikke så langt unna hverandre i alder og livssituasjon må jeg si, ønsker deg masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

da er jeg den første i desember her da! Har menstermin 6. desember. Jeg er veldig usikker så da er det godt å være her og få svar på alle spørsmålene mine. Vi ønsker for alt i verden at dette skal gå bra

- er 25 år, vært kjærester med M i 8 år, sammen eier vi en leilighet og en liten pus. Vi har vært prøvere i 2 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kan jeg melde meg inn her også!

Men jeg liker ikke at jeg var eldst..

Er 31 år, ikke prøvd så veldig lenge. Testet positivt på søndag og på nytt i dag. Måtte ha den bekreftelsen.. Prinsen min er 34 år og vi har vært sammen i flere år. Akkurat nå føler vi litt skrekkblandet fryd. Er så kjempe glade, men tør nesten ikke å tenke at det er sant!..

I følge terminkalkulatoren har jeg termin 14.desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey hey....

tenke eg sko mella meg inn her eg og...

eg e ei jenta på 18 år og eg testa positivt i går ( alså onsdag) typen min e 20 og me har vore samen i litt øve 3 måna nå. Me har bestemt oss for å beholla ongen. Men grue oss t å sei d t foreldrene våre.

Eg har ikkje vore hos legen ennå, men ifølge d eg reina ud, ska eg ha termin engong i desember...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KATTAstrofe
"I følge terminkalkulatoren har jeg termin 14.desember."

hva er terminkalkultatoren?

Du finner en ok på www.babyverden.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"I følge terminkalkulatoren har jeg termin 14.desember."

hva er terminkalkultatoren?

Der kan du skrive inn datoen for den sisten mensen din og de regner ut en foreløpig termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Velkommen og gratulerer til dere nye også, Juliannae, Isdronningen, Sextroll og aowi.

Nå begynner vi jo å bli en gjeng her jo, så morsomt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan jeg også melde meg inn her.

Testen var positiv både i går og i dag.

Dette var PP 2. Jeg er 26 år og samboeren er 28. Dette er vår første. Vi bor i Oslo. Vi har vært sammen i 6,5 år.

Foreløpig termin er 30. desember. Men tenker at dette blir sikkert et januar barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...