Gå til innhold

kaffislaberas

Gjest Peppa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor mye er litt? :klø:

Ikke så mye at jeg kasta opp eller pratet usammenhengende, men litt mer en "godt på`n"! Men jeg vet jeg har pratet med personer, men husker ikke helt hva jeg har pratet om da... :sjenert: .... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, masse fint. smykke, masse blomster, penger (skal kjøpe Fame-fotograf søskenbilde av barna mine for dem), lysestake, gavekort og enda mere alkohol :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

De har et årlig revyshow her hver høst. Og i år har jeg kun med kostymene å gjøre. Har vært skuespiller 2 år også, men i år vil jeg heller trappe ned litt!

:) ikke no mer spennende enn det, eneste at revyene her er en knallsuksess hver år... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...

oj... denne var langt unna gitt... visste ikke at dagboka mi fantes engang jeg..

*blåser støv av den*

Lenge siden jeg har vært her "fast" nå. trengte en lang KG-pause, men jeg har vært innom og sett om dere andre er her, og fulgt med på Bippe`s lille gutt som endelig har kommet!

Det er mye på det samme her. Prøver å være litt flinkere å trimme, ettersom de sier det blir sommer og bikinivær, så våger jeg ikke noe annet.

Jeg får meg mest sannsynlig ny jobb til høsten. en "daglig leder" jobb, så det skal bli spennende! Men jeg tror det kommer til å gå bra.... tror.... uff, nå tenkte jeg for mye på det,så nå ble jeg nesten litt nervøs alikevel.

Imorgen er det den O`store by-tur dagen. må reise kl 0800 og når jeg får dra hjem igjen aner jeg ikke, siden bilen skal på service...

Føler meg litt tom for tiden, tror det har noe med at våren nærmer seg. og det er så mye arbeid som venter ute i hagen. vet liksom ikke helt hvor man skal begynne.

mannen er av de som vil ha orden i hus og hage før man kan sette seg ned og ta livet med ro. så jeg får prøve mitt beste å henge i hælene på han...

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JEG HADDE HULL I TANNA MI!!!!!! :sukk:

Men nå har heldigvis bedøvelsen gitt selv, men hodepinen etter at tannlegen "voldtok" tanna mi er fortsatt der...

Men nå er den fin og hvit, men tomrommet er fylt opp!

men du å du for en tannlegeregning da..1760,- for å tette igjen 1 tann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...