Gå til innhold

kaffislaberas

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ja,det skal jeg love deg at det er.....  ;)

Skulle vært strammere i lårene

skulle vært i syden

skulle vært hos frisøren oftere

skulle vært flinkere med barna

skulle vært i byen og shoppa klær

skulle vært flinkere å bakt

skulle vært ute å vaska bil

...... ja listen hadde nok blitt veldig lang om jeg hadde orka å skrevet mer... ;)

Coulda, woulda, shoulda...

*ser Sex & singelliv*

Videoannonse
Annonse
Gjest Peppa
Skrevet

sex og singelliv er kongebra serie!!! :)

Gjest Dallandra
Skrevet

Enig. Er ikke mange kveldene siden jeg så siste episode for første gang!

Skrevet

Jepp :Nikke: Har sett en sesong i dag...

Gjest Peppa
Skrevet

uff, den aller siste episoden har ikke jeg sett enda heller. har noen sesonger på dvd liggende i hylla, faktisk lenge siden jeg har sett sex og singelliv nå...

Skrevet

Jeg satt i sofaen med stilletthæler og cocktailglass da siste episode gikk på tv... :ler:

Gjest Peppa
Skrevet

:ler: du levde deg virkelig inn i showet! ;)

Uff, nå har vi nettopp sett World Trade Center-filmen, og jeg er helt forgrått ... etter jeg fikk barn så er jeg så mye mer tander for sånne ting. Men d er ganske trist å tenke på at det har skjedd i virkeligheten. :tristbla:

Skrevet

Jeg er tross alt singel storby-jente... ;)

Uff, jeg er håpløs når det gjelder sånne ting allerede -hvis jeg får barn kommer jeg til å bli håpløs... Husker vi så Schindlers liste som skolekino da jeg var 15 -jeg gråt så læreren ble bekymret... :sjenert:

Gjest Peppa
Skrevet

det er to andre filmen jeg har grått til og det er

Terminator 2 ( ja, faktisk sant)..

og

Den utrolige reisen (da den siste hunden kommer haltende hjem) :grine:

Skrevet

Bare to? Jeg kan ikke liste opp alle engang... :sjenert:

Gjest Peppa
Skrevet

To som jeg kan huske ihvertfall... :sjenert:

Men seriøst, jeg hadde et magert følelsesliv før jeg fikk unger.. Skulle en del til før jeg fikk ut noen tårer.

Skrevet

Jeg er sippe av dimensjoner -hulker meg gjennom filmer, bøker, sanger og teaterstykker. Og for ordnes skyld -det har ingenting med PMS å gjøre...

Og når man snakker om følelsesutbrudd -det mest irriterende med å være :forkjola: er at det ikke er mulig å le uten å få hosteanfall :sur: *ser Løvebakken*

Gjest Peppa
Skrevet

dakar..... :klem:

Lillegutt har begynt å hoste fælt også, tror han kan ha vondt i halsen, for han er ikke så gira på pupp heller...sikkert ekkelt å supe i seg mat når man er tett!

OJ, action på tv2!!!!

Skrevet

Bibliotekar-action, faktisk :ler:

Skrevet
:ler: du levde deg virkelig inn i showet! ;)

Uff, nå har vi nettopp sett World Trade Center-filmen, og jeg er helt forgrått ... etter jeg fikk barn så er jeg så mye mer tander for sånne ting. Men d er ganske trist å tenke på at det har skjedd i virkeligheten.  :tristbla:

Hvem av dem var det du så? Er det ikke 2 stykker? :klø:

Skrevet
Jeg satt i sofaen med stilletthæler og cocktailglass da siste episode gikk på tv... :ler:

Har DU stilletthæler???? :overrasket::ler:

Skrevet

:ler:

Har ett par -med glitter -kjøpt fordi de passet så bra til kjolen og brukt i en 60-årsdag, etter at jeg hadde trent hele uka. Du føler deg usannsynlig lur når du tripper til postkassa (innendørs, vel å merke) i glitrende stiletter... :ler:

Skrevet

Trenger ikke føle seg lur i stilletthæler.... HOT er ordet! :sexy::ler:

Skrevet

Ikke kombinert med joggebukse :ler:

Skrevet

Sant nok... Da er kanskje ordet svingstang bedre... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...