Gå til innhold

kaffislaberas


Gjest Peppa

Anbefalte innlegg

Løp og kjøp sier bare jeg...

Ikke at jeg har kjøpt, men prøvd, både crocks og støvlene, kjempe gode :-D

Er litt for gnien til å kjøpe i skobutikkene her, og litt for skeptisk til å kjøpe fra utlandet.. :sjenert: Men skulle veldig gjerne hatt til jentene.. Får håpe prisen synker her hjemme snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Peppa
Løp og kjøp sier bare jeg...

Ikke at jeg har kjøpt, men prøvd, både crocks og støvlene, kjempe gode :-D

Er litt for gnien til å kjøpe i skobutikkene her, og litt for skeptisk til å kjøpe fra utlandet..  :sjenert:  Men skulle veldig gjerne hatt til jentene.. Får håpe prisen synker her hjemme snart!

flott!!!

ei venninne av meg har allerede bestilt fra denne siden, for søskenbarnet hennes har også gjort det til guttene sine, og hun hadde fått dem allerede, og hun var storfornøyd!

Tror ikke d er noen fare å bestille fra denne internettsiden.

Dessuten selger de ikke sånne i molde ihvertfall, så jeg får ikke kjøpt dem her omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

flott!!!

ei venninne av meg har allerede bestilt fra denne siden, for søskenbarnet hennes har også gjort det til guttene sine, og hun hadde fått dem allerede, og hun var storfornøyd!

Tror ikke d er noen fare å bestille fra denne internettsiden.

Dessuten selger de ikke sånne i molde ihvertfall, så jeg får ikke kjøpt dem her omkring.

De selger ikke støvlene her heller, kun de lave crocksene... Men de koster jo en 5-600 kr, og den er litt i drygeste laget for min del..

En venninne av meg kunne bare ikke dy seg, så hun kjøpte støvlene og... Jeg ble helt imponert da jeg fikk prøve de.. Herlige :-D

Jeg hadde før det bestemt meg for at crocks var de styggeste skoene som fantes og at de aldri skulle i mitt hjem...

Har forandra mening etter prøverunden..

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa
De selger ikke støvlene her heller, kun de lave crocksene... Men de koster jo en 5-600 kr, og den er litt i drygeste laget for min del..

En venninne av meg kunne bare ikke dy seg, så hun kjøpte støvlene og... Jeg ble helt imponert da jeg fikk prøve de.. Herlige :-D

Jeg hadde før det bestemt meg for at crocks var de styggeste skoene som fantes og at de aldri skulle i mitt hjem...

Har forandra mening etter prøverunden..

:ler:

jeg heller synest ikke dem var så fine når jeg først såg dem, men nå siden jeg har dem selv, så er dem ikke så verst alikevel! he he ;)

De er nok desverre dyre ja, jeg fikk mine i julegave, da kostet dem 700,-

Viss jeg skal få tak i til jenta, så kommer jeg nok til å bestille på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

viss du går inn på taylorshoes.com, og finner den skoa du vil ha, så kan du trykke på "view the euro size chart", og da ser du bedre hvilke du må ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

*satser på at det er te i koppen og slår meg ned med strikketøyet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...