Gjest Peppa Skrevet 5. mars 2007 #121 Del Skrevet 5. mars 2007 he he..... litt godt å tenke på at man kan bare stå opp, spise mat i sakte tempo, kjøre jenta i barnehage uten noe stress, dra på butikken, og så dra hjem igjen.... ikke nok med det meg jeg er bedt til ei venninne idag, og ho har kaker!!! Uff i år blir d fælt med kaker , hør her: pappa blir 50 farfar blir 80 jeg skal i 2 konfirmasjoer en onkel blir 40 venninna mi blir 30 jeg blir 25 vi er invitert i dåp jenta har bursdag i sommer og gutten i november.... GOSJ!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 5. mars 2007 #122 Del Skrevet 5. mars 2007 tror jeg skal børste støvet av trimsykkelen nedi kjelleren nå ja...... *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 5. mars 2007 #123 Del Skrevet 5. mars 2007 Jenta i seng og gutten i seng! nå er d hotel cæsar i bakgrunnen og KG i framgrunnen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 6. mars 2007 #124 Del Skrevet 6. mars 2007 *spor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 7. mars 2007 #125 Del Skrevet 7. mars 2007 Jau... Stille her!!! I morgen (?) møtes Bryne- Molde på La Manga.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. mars 2007 #126 Del Skrevet 8. mars 2007 Battle of the giants... *fnis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 8. mars 2007 #127 Del Skrevet 8. mars 2007 Battle of the giants... *fnis* ← fy f... den var frekk he he... men en god spøk ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 8. mars 2007 #128 Del Skrevet 8. mars 2007 Jau... Stille her!!! I morgen (?) møtes Bryne- Molde på La Manga.... ← easy match!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. mars 2007 #129 Del Skrevet 8. mars 2007 fy f... den var frekk he he... men en god spøk ! ← Er da ikke frekk vel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. mars 2007 #130 Del Skrevet 8. mars 2007 Jau... Stille her!!! I morgen (?) møtes Bryne- Molde på La Manga.... ← easy match!!! ← Easy for hvem? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 8. mars 2007 #131 Del Skrevet 8. mars 2007 he he, godt spørsmål, men jeg håper jo på at d blir easy for Molde da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 8. mars 2007 #132 Del Skrevet 8. mars 2007 Se så fin da: Siameser En sånn katt har jeg hatt en gang! *sukk* fikk ikke ha den så lenge, siden mannen er lkjempeallergisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. mars 2007 #133 Del Skrevet 8. mars 2007 Siameser og orientaler er de eneste kattene jeg liker. I tillegg til Norsk skogskatt da selvfølgelig. Men jeg vil ikke ha katt. Heldigvis er min katteelskende samboer allergisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 8. mars 2007 #134 Del Skrevet 8. mars 2007 *DÅÅÅÅN* Tenk hadde man kunne hatt en sånn da....... lille pus Dumme allergi.... Nei, best jeg titter på noen andre bilder istedet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 8. mars 2007 #135 Del Skrevet 8. mars 2007 Siameser og orientaler er de eneste kattene jeg liker. I tillegg til Norsk skogskatt da selvfølgelig. Men jeg vil ikke ha katt. Heldigvis er min katteelskende samboer allergisk! ← he he... hørte om ei som kjøpte seg en allergifri katt til 10 000,- ..... jeg har lyst på katt, men ikke så lyst på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 8. mars 2007 #136 Del Skrevet 8. mars 2007 æsj.. Det var vist i morgn de skal spille.. Trodde det var 9. i dag.. Jaja.. Heia bryne!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 9. mars 2007 #137 Del Skrevet 9. mars 2007 He he, jeg mener d, viss molde taper idag, skal jeg aldri mer heie på de..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. mars 2007 #138 Del Skrevet 9. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 9. mars 2007 #139 Del Skrevet 9. mars 2007 pft... Dårlig supporter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 9. mars 2007 #140 Del Skrevet 9. mars 2007 tja... men d er jo et dårlig lag også da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå