Daria Skrevet 3. mars 2007 #81 Del Skrevet 3. mars 2007 Ja,det skal jeg love deg at det er..... Skulle vært strammere i lårene skulle vært i syden skulle vært hos frisøren oftere skulle vært flinkere med barna skulle vært i byen og shoppa klær skulle vært flinkere å bakt skulle vært ute å vaska bil ...... ja listen hadde nok blitt veldig lang om jeg hadde orka å skrevet mer... ← Coulda, woulda, shoulda... *ser Sex & singelliv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 3. mars 2007 #82 Del Skrevet 3. mars 2007 sex og singelliv er kongebra serie!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 3. mars 2007 #83 Del Skrevet 3. mars 2007 Enig. Er ikke mange kveldene siden jeg så siste episode for første gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. mars 2007 #84 Del Skrevet 3. mars 2007 Jepp Har sett en sesong i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 3. mars 2007 #85 Del Skrevet 3. mars 2007 uff, den aller siste episoden har ikke jeg sett enda heller. har noen sesonger på dvd liggende i hylla, faktisk lenge siden jeg har sett sex og singelliv nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. mars 2007 #86 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg satt i sofaen med stilletthæler og cocktailglass da siste episode gikk på tv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 3. mars 2007 #87 Del Skrevet 3. mars 2007 du levde deg virkelig inn i showet! Uff, nå har vi nettopp sett World Trade Center-filmen, og jeg er helt forgrått ... etter jeg fikk barn så er jeg så mye mer tander for sånne ting. Men d er ganske trist å tenke på at det har skjedd i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. mars 2007 #88 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg er tross alt singel storby-jente... Uff, jeg er håpløs når det gjelder sånne ting allerede -hvis jeg får barn kommer jeg til å bli håpløs... Husker vi så Schindlers liste som skolekino da jeg var 15 -jeg gråt så læreren ble bekymret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 3. mars 2007 #89 Del Skrevet 3. mars 2007 det er to andre filmen jeg har grått til og det er Terminator 2 ( ja, faktisk sant).. og Den utrolige reisen (da den siste hunden kommer haltende hjem) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. mars 2007 #90 Del Skrevet 3. mars 2007 Bare to? Jeg kan ikke liste opp alle engang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 3. mars 2007 #91 Del Skrevet 3. mars 2007 To som jeg kan huske ihvertfall... Men seriøst, jeg hadde et magert følelsesliv før jeg fikk unger.. Skulle en del til før jeg fikk ut noen tårer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. mars 2007 #92 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg er sippe av dimensjoner -hulker meg gjennom filmer, bøker, sanger og teaterstykker. Og for ordnes skyld -det har ingenting med PMS å gjøre... Og når man snakker om følelsesutbrudd -det mest irriterende med å være er at det ikke er mulig å le uten å få hosteanfall *ser Løvebakken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 3. mars 2007 #93 Del Skrevet 3. mars 2007 dakar..... Lillegutt har begynt å hoste fælt også, tror han kan ha vondt i halsen, for han er ikke så gira på pupp heller...sikkert ekkelt å supe i seg mat når man er tett! OJ, action på tv2!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. mars 2007 #94 Del Skrevet 3. mars 2007 Bibliotekar-action, faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. mars 2007 #95 Del Skrevet 3. mars 2007 du levde deg virkelig inn i showet! Uff, nå har vi nettopp sett World Trade Center-filmen, og jeg er helt forgrått ... etter jeg fikk barn så er jeg så mye mer tander for sånne ting. Men d er ganske trist å tenke på at det har skjedd i virkeligheten. ← Hvem av dem var det du så? Er det ikke 2 stykker? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. mars 2007 #96 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg satt i sofaen med stilletthæler og cocktailglass da siste episode gikk på tv... ← Har DU stilletthæler???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. mars 2007 #97 Del Skrevet 3. mars 2007 Har ett par -med glitter -kjøpt fordi de passet så bra til kjolen og brukt i en 60-årsdag, etter at jeg hadde trent hele uka. Du føler deg usannsynlig lur når du tripper til postkassa (innendørs, vel å merke) i glitrende stiletter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. mars 2007 #98 Del Skrevet 3. mars 2007 Trenger ikke føle seg lur i stilletthæler.... HOT er ordet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. mars 2007 #99 Del Skrevet 3. mars 2007 Ikke kombinert med joggebukse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. mars 2007 #100 Del Skrevet 3. mars 2007 Sant nok... Da er kanskje ordet svingstang bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå