Gjest uri Skrevet 1. mars 2007 #41 Del Skrevet 1. mars 2007 Takke være deg er jeg (snart) eier av et par lekre røde crocs!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 2. mars 2007 #42 Del Skrevet 2. mars 2007 Åh. Jeg får også lyst på... Men jeg har dockboots. De er gode de også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 2. mars 2007 #43 Del Skrevet 2. mars 2007 Har bestilt rosa støvler til jenta, eneste fargen de hadde igjen på lager... kunne heller tenkt meg grønn, så lillebutt kunne arve de, men men... Jeg har ihvertfall bestilt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 2. mars 2007 #44 Del Skrevet 2. mars 2007 Takke være deg er jeg (snart) eier av et par lekre røde crocs!! ← flott!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 2. mars 2007 #45 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg synes crocs var så stilig, helt til jeg så de i butikken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 2. mars 2007 #46 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg synes crocs var så stilig, helt til jeg så de i butikken... ← tja, om de er så pene er jo så...men de er kjempegod å gå i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 2. mars 2007 #47 Del Skrevet 2. mars 2007 De er sikkert gode å gå i, men herreli for et "stoff" de var laget av, og de så jo ikke ut til å tåle noen ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. mars 2007 #48 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg synes crocs var så stilig, helt til jeg så de i butikken... ← Trodde det var en variant av kalosjer første gang jeg så dem i butikken og tenkte "Jaja, sånn er det på vestlandet..." Men så blir jeg sjelden beskyldt for å være trend-oppdatert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 2. mars 2007 #49 Del Skrevet 2. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. mars 2007 #50 Del Skrevet 2. mars 2007 Endelig fant jeg deg, Peppa! Jaja, bedre sent enn aldri.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 2. mars 2007 #51 Del Skrevet 2. mars 2007 Endelig fant jeg deg, Peppa! Jaja, bedre sent enn aldri.. ← hei snuppa! Godt å se deg! *jeg overser dem som mobber skoene mine ovenfor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. mars 2007 #52 Del Skrevet 2. mars 2007 Mobber da ingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 2. mars 2007 #53 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg mobber heller ingen, jeg er bare ærlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 2. mars 2007 #54 Del Skrevet 2. mars 2007 jaja, bare gå der i de harde skoene deres, møtes på gamlehjemmet om 50 år så får vi se hvem som trenger mest timer hos fotterapeut! :storfot: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. mars 2007 #55 Del Skrevet 2. mars 2007 *går helst uten sko* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 2. mars 2007 #56 Del Skrevet 2. mars 2007 he he, ja, d er også en mulighet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. mars 2007 #57 Del Skrevet 2. mars 2007 Er en grunn til at jeg fikk "Barbeint" på russelua... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 2. mars 2007 #58 Del Skrevet 2. mars 2007 aha..... ja, jeg liker aller helst å gå barbeint ,noe jenta mi har arvet, første ho gjør når ho kommer hjem fra barnehagen er å ta av seg strømpebuksa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 2. mars 2007 #59 Del Skrevet 2. mars 2007 jippi!!!! Reparasjonen på bilen til 11 000,- kommer på garantien!!!! HURRA!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. mars 2007 #60 Del Skrevet 2. mars 2007 Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå